دانلود کتاب صوتی شیطان با صدای ای‍وب‌ آق‍اخ‍ان‍ی‌ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیطان اثر لئو تولستوی

دانلود و خرید کتاب صوتی شیطان

نویسنده:لئو تولستوی
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شیطان

کتاب صوتی شیطان نوشته لئو تولستوی با ترجمه سروش حبیبی و گویندگی ای‍وب‌ آق‍اخ‍ان‍ی‌ در واوخوان منتشر شده است. این رمان با بقیهٔ آثار تولستوی تفاوت هایی دارد. او در این داستان به قدری بی پرده فکر کرده که دستنوشته‌اش را در یک صندلی در دفتر خود پنهان کرد تا همسرش آن را پیدا نکند. این اثر بعد از مرگ تولستوی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب شیطان

لئو تولستوی به خاطر رمان‌های حماسی‌اش شناخته شده است. او جامعه را به‌خوبی کالبد‌شکافی و تشریح می‌کند اما شاید بتوان گفت رمان شیطان افشاگرترین و شگفت‌ترین حرفی است که او تابه‌حال زده است.

این کتاب درباره‌ زندگی دو جوان به نام های یوگنی ایرتنیف و برادرش آندری پس از مرگ پدرشان صاحب میراث بسیاری از او می‌شوند. اما این ارث شامل بدهی هم هست یکی از برادران ارث را می‌پذیرد و سعی می‌کند آن را مدیریت کند و دیگری با مادرش زندگی می‌کند اما تمام مدت دلتنگ روابطی است که با زنان در سنت‌پترزبورگ داشت تا اینکه به او زنی را معرفی می‌کنند که شوهرش در شهر زندگی می‌کند.

درباره‌ لئو تولستوی

لئو نیکلایِ ویچ تولستوی ۹ سپتامبر ۱۸۲۸ در یاسنایا پالیانا متولد شد.او فعال سیاسی-اجتماعی و نویسنده روسی بود. لئو تولستوی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه به‌شمار می‌آید. رمان‌های جنگ و صلح و آنا کارنینا تولستوی از بهترین‌های ادبیات داستانی جهان هستند که بارها مورد اقتباس‌های سینمایی قرار گرفته‌اند. تولستوی در روسیه بسیار محبوب است و سکه طلای یادبود به احترام وی ضرب شده‌است. او در زمان زنده بودنش شهرت و محبوبیتی جهانی داشت اما به سادگی زندگی می‌کرد. یکی از فعالیت‌های مهم تولستوی اهمیت بسیار زیاد او به تعلیم و تربیت کودکان و ساختن مدارس در روستاها است. لئو تولستوی در روز ۲۰ نوامبر ۱۹۱۰ درگذشت و در زادگاه خویش به خاک سپرده شد.

کتاب شیطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات روسیه و رمان‌های اثرگذار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شیطان

پس از مرگ پدر هنگامی که برادران می‌خواستند میراث او را تقسیم کنند معلوم شد که بدهی‌هاشان سر به جهنم می‌زند، به‌طوری که وکیل‌شان به آن‌ها توصیه کرد از قبول میراث چشم بپوشند و به ملکی که از مادربزرگ‌شان به آن‌ها رسیده بود و صد هزار روبل قیمت داشت راضی باشند. ولی ملاکی که در همسایگی ملک موردبحث ملکی داشت و از طلبکاران مرحوم ایرتنیف بود و سفتهٔ قابل ملاحظه‌ای از او در دست داشت و برای وصول طلب خود به پترزبورگ آمده بود، عقیده داشت که آن‌ها می‌توانند با وجود بدهی‌ها کار و بارشان را سامان دهند و تازه ملک بزرگ و مرغوبی هم برای‌شان بماند. کافی بود که جنگل و چند قطعه زمین بایرشان را بفروشند و ملک اصلی سمیو نوفسکایا را که بسیار آباد و قیمتی بود و از چهار هزار دسیاتین خاک سیاه و یک کارخانهٔ قند و دو هزار دسیاتین مرتع تشکیل می‌شد نگه دارند، به‌شرط آن‌که ادارهٔ آن را خود به‌عهده بگیرند و در ملک مستقر شوند و با تدبیر و بی‌ریخت و پاش زندگی کنند.

یوگنی بهار سری به ملک زد (پدرش در چلهٔ روزه مرده بود) و وضع را بررسی کرد و تصمیم گرفت که از خدمت دولت کناره گیرد و به‌اتفاق مادرش ده‌نشین شود و به ادارهٔ ملک بپردازد تا بتواند آن را حفظ کند و با برادرش، که میانهٔ چندان خوبی با او نداشت، قرار گذاشت سالی چهار هزار روبل یا یک‌جا هشتاد هزار روبل به او بپردازد و در مقابل آندرهٔ از سهم خود به‌نفع او صرف‌نظر کند. این کار را کرد و همراه مادرش به سر ملک آمد و در عمارت بزرگ اربابی مستقر شد و با همت و مآل‌اندیشی بسیار به ادارهٔ امور آن مشغول شد

معمولاً گمان می‌کنند که سالمندان محافظه کارند و جوانان نوجو. اما این تصور کاملاً درست نیست. در بیشتر موارد جوانان محافظه کارتر می‌شوند. آن‌ها می‌خواهند زندگی کنند و نمی‌دانند به چه شیوه، و فرصت ندارند فکر کنند و بهترین شیوهٔ زندگی را بیابند و طریقی را سرمشق اختیار می‌کنند که گذشتگان داشتند.

معرفی نویسنده
عکس لئو تولستوی
لئو تولستوی
روس | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۱۰

لئو تولستوی نویسنده و فعال اجتماعی-سیاسی روسی است که از طلایه‌داران ادبیات جهان نیز به شمار می‌رود. بسیاری از مورخان ادبی معتقدند تولستوی را می‌توان در کنار «هومر»، «دانته»، «شکسپیر» و «گوته»، ستون‌های ادبیات غرب دانست و به جرأت می‌توان گفت که آثار هیچ نویسنده‌ای در جهان به اندازه‌ی او، در فهرست «کتاب‌هایی که باید پیش از مرگ خواند» قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

Mr Cooper
۱۴۰۱/۱۰/۳۰

کتاب بشدت مفیدی بود ، اگه توی زندگی مشترکی هستین حتما پیشنهادش میکنم ، هم گوینده هم نویسنده محشر بودن

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان