دانلود کتاب صوتی نمایش صوتی مرگ فروشنده با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نمایش صوتی مرگ فروشنده اثر آرتور میلر

دانلود و خرید کتاب صوتی نمایش صوتی مرگ فروشنده

معرفی کتاب صوتی نمایش صوتی مرگ فروشنده

کتاب نمایش صوتی مرگ فروشنده نوشته نویسنده بزرگ آرتور میلر است که با ترجمه حسن ملکی است و با صدای مجموعه‌ای از بهترین گویندگان از جمله آرمان سلطان‌زاده، مریم پاک‌ذات و میثم مجاوری منتشر شده است. این کتاب داستان انسان امروز است. انسانی که درگیر چندگانگی و شک است و برای تصمیم درست دچار مشکل می‌شود.

درباره کتاب نمایش صوتی مرگ فروشنده

نمایشنامه مرگ فروشنده داستان زندگی مرد فروشنده‌ای است که مدت‌ها پنهانی به همسرش خیانت می‌کرده و حالا در آخرین روزهای زندگی‌اش از تصمیم‌هایش پشیمان شده و می‌خواهد برای همسرش اعتراف کند. اما قرار نیست این بار هم آن‌زور که فکر می‌کرده پیش برود.

کتاب مرگ فروشنده مشهورترین نمایش‌نامه آرتور میلر است که نخستین بار در سال ۱۹۴۹ منتشر شد و جایزه پولیتزر نمایش‌نامه و جایزه تونی بهترین نمایشنامه را برای نویسنده به همراه داشت. این نمایشنامه در شش هفته در بهار ۱۹۴۸ نوشته شد، اما در حقیقت نویسنده ده سال به داستان آن فکر می‌کرده است. مرگ فروشنده، اولین بار در فوریه ۱۹۴۹ در تئاتر برادوی شهر نیویورک اجرا شد و بیش از ۷۰۰ شب اجرا شد. اصغر فرهادی کارگردان برنده اسکار در سال ۱۳۹۴ فیلم فروشنده را با اقتباس از این نمایشنامه ساخت.

شنیدن کتاب نمایش صوتی مرگ فروشنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مرگ فروشنده برای تمام علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی و ادبیات آمریکا مناسب است.

درباره آرتولر میلر نویسنده نمایشنامه مرگ فروشنده

آرتور اشر میلر (زاده ۱۷ اکتبر ۱۹۱۵ - درگذشته ۱۰ فوریه ۲۰۰۵) نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس و مقاله‌نویس آمریکایی است. آرتور میلر با نوشتن تعداد زیادی نمایش‌نامه برای بیشتر از ۶۰ سال نقش مهمی در ادبیات و سینمای آمریکا داشت، او هنوز هم یکی از مشهورترین نمایشنامه نویسان معاصر است. معروف‌ترین اثر میلر نمایش‌نامه مرگ فروشنده است که بارها در صحنه‌های مختلف اجرا شده‌است. آرتور میلر هم‌چنین به‌خاطر ازدواج کوتاه‌مدت‌اش با مرلین مونرو شهرت دارد.

بخشی از کتاب نمایش صوتی مرگ فروشنده

بیف: از من چی می‌گه؟

هپی: فکر کنم دربارهٔ اینه که ثباتی پیدا نکردهٔ، هنوز یه‌جورهایی پادرهوایی...

بیف: یکی‌دوتا چیز دیگه هم هست که بهش فشار می‌آرن، هپی.

هپی: منظورت چیه؟

بیف: مهم نیست. فقط همهٔ کاسه‌کوزه‌ها رو سر من نشکون.

هپی: ولی به نظر من اگه تازه شروع کرده‌ی‌منظورم اینه که‌این کار آینده‌ای هم داره؟

بیف: بگذار  یه چیزی بهت بگم، هپ، من دیگه نمی‌دونم آینده چیه. دیگه نمی‌دونم‌چی قراره بخوام.

هپی: یعنی چی؟

بیف: خب، شیش‌هفت سال بعد از دبیرستان رو سعی کردم یه‌جوری روی پای خودم کار کنم. کارِ توُ کشتی، فروشندگی، این کار، اون کار. زندگی‌کردن به بی‌ارزش‌ترین شکل ممکن. صبح‌های داغ تابستون توُ مترو چپیدن. تمام زندگیت رو وقف انبارداری‌کردن، یا تلفن‌زدن، یا فروختن و خریدن. پنجاه هفتهٔ سال رو جون‌کندن برای خاطر دو هفته تعطیلی‌ای که نهایت عشقت این باشه که، بدون پیرهن، بری توُ فضای باز. و یک عمر ناچاری زور بزنی از بغل‌دستیت جلو بزنی. باز با همهٔ اینهاآینده‌ت رو این‌طوری می‌سازی.

هپی: خب، حالا از کارِ توُ مزرعه واقعاً خوشت می‌آد؟ اونجا راضی هستی؟

بیف: (مدام مشوش‌تر) هپ، از قبل جنگ که از این خونه رفته‌م تا حالا بیست‌سی‌تا کار جورواجور کرده‌م، عاقبتش هم همیشه یه‌جور شده. این رو این اواخر فهمیدم. چه در نبراسکا  که گَله می‌چروندم، چه در داکوتای شمالی و جنوبی، همین‌طور آریزونا و حالا هم توُ تگزاس. فکر کنم، برای همین هم هست که برگشته‌م خونه، چون حالا فهمیده‌م. این مزرعه‌ای که الان توش کار می‌کنم، الان اونجا بهاره، متوجهی؟ نزدیک پونزده تا  کره‌اسب زائونده‌ن. اونجا بهارها هیچی هیجان‌انگیزتریا قشنگ‌تر از منظرهٔ مادیون و کرهٔ تازه‌زاش نیست. الان اونجا سرد هم هست، می‌دونی؟ تگزاس الان سرده، بهار هم هست. هر وقت اونجایی که هستم بهار می‌شه، یه‌دفعه این احساس بهم دست می‌ده که، وای خدا، من به هیچ‌جا نمی‌رسم! آخه واسه چی با هفته‌ای بیست و هشت دلار اینجا وایستاده‌م به اسب‌بازی! دیگه سی و چهار سالمه، باید یه آینده‌ای واسه خودم بسازم. اینجاست که می‌دوم طرف خونه. حالا   که اینجام، نمی‌دونم با خودم چی‌کار کنم. (پس از وقفه‌ای:) همیشه تصمیم قاطع گرفته‌م که زندگیم رو بی‌خودی هدر ندم، اما هر بار که برمی‌گردم اینجا، متوجه می‌شم که تنها  کاری که کرده‌م این بوده که زندگیم رو هدر داده‌م.

هپی: واسه خودت یه‌پا شاعری ها، این رو می‌دونستی، بیف؟ تو می‌شه گفت یه ایدئالیستی!

نظرات کاربران

melik
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

لطفا در طاقچه بی‌نهایت قرارش بدید.

کاربر ۱۰۸۳۱۰۲
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

خیلی جذاب و گیرا بود حتی چند ثانیه هم حواس آدم پرت نمیشه واقعاً یه اجراست نه فقط کتاب صوتی

Msn
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

نمایشنامه بسیار معروف مرگ فروشنده که هر کسی که به تئاتر/حتی هنر به معنای عام علاقه داره بنظرم نیازه این رو بخونه. قبلش بگم که اجرای نمایشنامه محشره. کاملا با کیفیته و توصیه میکنم بخرید. اثر پر از مفهومه. بستر نمایشنامه مربوط

- بیشتر
Elle
۱۴۰۰/۰۸/۱۴

نمایش نامه ای مناسب وضع گذشته ، حال و آینده ما انسانها ، به زیبایی سرگشتگی ما رو نشون میده ، اینکه نمیدونیم چی میخوایم ، تصمیمای غلطی میگیریم که رو کل زندگیمون اثر میگذاره و بدتر از اون اینکه

- بیشتر
بابای مینو
۱۴۰۰/۰۷/۰۸

کتاب، شخصیت پردازی و تصویرسازی بسیار خوبی داره گویندگی خیلی خوب و خاصی داره و هرچند برای حدود 3 تا 4 ساعت مبلغ کمی نیست ولی ارزش گوش دادن رو داره و تأثیر گذار و منحصر به فرده

پیام روشن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶

مرگ فروشنده، از آثار برجسته ادبیات آمریکایی است و اجرای هنرمندان گرامی به مراتب فراتر از یک کتاب صوتی بود و علی رغم ضربآهنگ کند داستان، آن را به نمایشنامه ای پرکشش و شنیدنی تبدیل نموده است. شنیدن این کار

- بیشتر
شقايق بانو
۱۴۰۱/۰۱/۲۶

هم نمایشنامه عالی بود هم گویندگی کتاب😍 واقعا ناراحتم چرا تا الان سراغ این نمایشنامه نیومده بودم

mojgan1395
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

خوب بود. مدتها بود دلم می خواست کتاب مرگ فروشنده را بخوانم. ممنونم که بصورت نمایشی اجرایش کردید،نمایش رادیویی خیلی دوست دارم. اجرای خوبی هم بود. این داستانِ سرگشتگی انسان ها بود و همه مسائلی که زنجیروار باعث آن می شوند.

- بیشتر
mohamadreza87
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

خیلی عالیه گوینده ها فوق العاده زیبا اجرا می‌کنند یجوری که شما غرقه در اجرا میشوید به شدت پیشنهاد میکنم این کتاب صوتی بخرید

Feri
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

شرح زندگی یک خانواده با دغدغه هاشون.... کتاب رو که تموم کردم، هرچی فکر کردم این کتاب چه نکته مهمی می خواست بگه، نفهمیدم فقط یک نمایش صوتی بود که قشنگ اجرا شده بود و بعنوان یک نمایش صوتی ازش لذت بردم.

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان