نظرات کتاب اضطراب جایگاه اجتماعی
کتاب صوتی اضطراب جایگاه اجتماعی اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی اضطراب جایگاه اجتماعی

نظرات کاربران

mary mketab
این کتاب با چند تا ترجمه می خواد بیاد بیرون. دوستان این همون کتاب اضطراب منزلت و اضطراب موقعیته !
saharydoow
نویسنده مورد علاقم کتاب جذاب ولی برای من ترجمه روان نبود راوی هم که کاربلد ولی متن روان نبود نشر میلکان رو ترجیح میدم
رقـیه ســادات🌱
این ترجمه واقعا خوب و واضحه، حتی متن کتاب هم کاملا قابل فهمه.. اگه کسی متوجه نمی‌شه می‌تونه بخاطر عدم آشنایی با روان‌شناسی و جامعه‌شناسی و ادبیات مربوط بهشون باشه
بهزاد اشرف گنجوی
ترجمه آقای رضوی انتشارات میلکان را هم خط به خط با این ترجمه مقایسه کردم و باید بگویم که این ترجمه بسیار بهتر و گویاتر و شیواتر از ترجمه نشر میلکان است. خودتان بررسی کنید متوجه می‌شوید.
کاربر 3037199
احسنت خانوم مهای عزیز حس داستان پسر بچه و پادشاه را دارم که گفت اون چیزی تنش نیست بله بی پرده بگویم با کتاب خودشناسی آقای دوباتن هم همین حس سردرگمی و خفگی به آدم دست میدهد پادشاهی که لباسی بر تن ندارد عیب را از مترجم نجوئیم!
رقـیه ســادات🌱
کتاب، عالیه و خیلی مطالب آموزنده و جالبی رو در خودش جا داده ترجمه هم خوب و قابل قبوله ولی کاش آقای عمرانی فکری به حال خشکی دهنشون بکنن، صدای مداوم زبون که از سقف دهن جدا می‌شه برای شنونده اذیت‌کننده و برای گوینده غیرحرفه‌ایه.
امیتیس
بله دقیقا
کاربر ۱۰۹۷۵۲۹
کتاب خوبی بود. خدارو شکر خیلی از احساس اضطراب موقعیت اجتماعی فاصله گرفتم.و نگرش تازه ای در نحوه زندگی کردنم به وجود اومد. فقط توی هر فصل چند بار متن رو برگردونم تا متوجه منظور نویسنده بشم. شاید چون ترجمه خیلی روان نبود شاید هم چون تا حالا کتاب فلسفی نخونده بودم.ولی در کل متن قشنگی داشت.
مرجان
یک دوستی دارم که در دوران امروز از طبقه بورژوازی به حساب میاد حداقل سالی یکبار سفر اروپا و پایینتر از ونک نیومدن خودش به تنهایی ترو وارد این طبقه خاص می‌کنه . بهم مسیج داد و از زندگیش ناراضی بود غم ، افسردگی و ... بهش این کتاب و پیشنهاد دادم می‌دونم که نشنید و نخوند ازش پرسیدم چرا گفت فرصت نکردم خانم خانه داری که صبح ها به امید صبحانه مفصل بعد از باشگاه ورزش می‌کنه و در دیرترین حالت ساعت 16 خونه هست چون همسر آقازاده اش اجازه نمیده دیرتر از ایشون خونه باشه . فرصت نکردند کتاب رو گوش بدن . ولی باز هم کتاب رو بهش پیشنهاد میکنم شاید خلاصه ای از کتاب رو براش توضیح بدم هر جوری شده بهش میفهمونم دلیلی ندارد برای اینکه امسال نتوانسته تفریحی کانادا بره غم توی دلش راه بده من هر جوری شده بهش این کتاب و میفهمونم .. این کتاب برای تمامی اینفولنسر های قلابی و دروغی. و تمام چشم و هم چشمی های اینستاگرامی ها توصیه شده .. تا شاید کسی بتونه خودشو ازین بازی کثیف جامعه دور کنه .
علی
کتاب واقعا عالی و تأثیر گذاریه اضطراب جایگاه اجتماعی که در جوامع مدرن امروزی باعث کمبود اعتماد به نفس و گاهی افسردگی افراد میشه رو کاملا توضیح میده تا خواننده به شناخت خوبی از این موضوع برسه . گویندگی هم واقعا عالیه. کتاب روان و راحت فهمی هم هست .
بهزاد اشرف گنجوی
چه خوب می‌شد اگر مفاهیم این کتاب از کودکی به همه آموزش داده می‌شد. احساس رضایت و شادی ما چه قبول کنیم یا قبول نداشته باشیم، کم و بیش تحت تاثیر منزلت و احترامی هست که سایر افراد جامعه و مخصوصاً اطرافیانمان برای ما قائل هستند، بسیاری از فعالیت‌های ما صرفاً برای ارتقأ جایگاه اجتماعی ما انجام میشوند و ما وقت و هزینه زیادی برای این امور می‌پردازیم، چون در صورتی که بتوانیم منزلت و اعتبار بیشتری در جامعه کسب کنیم، حتی در ازدواج هم گزینه‌های بهتری پیش رو خواهیم داشت. اینکه سایر آدم‌ها در مورد ما چه فکر کنند، واقعاً چقدر و تا کجا باید برایمان مهم باشد و از کجا به بعد باید بر اساس چه اصولی گام برداریم و چه کنیم؟ در این کتاب دوباتن به این مسائل می‌پردازد، هرچند در نهایت پاسخی قطعی و محکم نمی‌دهد، اما منجر به این می‌شود که بیشتر به این مسائل فکر کنیم و کارها و رفتارها و تلاش‌های خودمان را از این منظر، مجدداً بازنگری و ارزیابی کنیم. کتاب عالی، ترجمه و متن از نظر من خوب و روان، گویندگی آقای رضا عمرانی هم که محشر و بی‌نقص. امیدوارم از گوش کردن به این کتاب عالی لذت ببرید و در موردش هفته‌ها فکر کنید ❤️🙏🏽🌹

زمان

۸ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد