دانلود کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه با صدای نوید پدرام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه

کتاب صوتی هشت قرار عاشقانه نوشته جان گاتمن و جولی شوارتز گاتمن و داگلاس آبرامز و راشل کارلتون آبرامز است و با ترجمه فرزاد مرتضایی و صدای نوید پدرام و ویکتوریا براری و رضا بصیری در انتشارات خانه‌ رود منتشر شده است. 

درباره کتاب هشت قرار عاشقانه

این کتاب گفت و شنودهایی حیاتی برای یک عمر زندگی عاشقانه است. بی‌شک، ازدواج باشکوه‌ترین، عالی‌ترین، زیبا‌ترین و مقدس‌ترین پیوند در سراسر گیتی است. پیوندی که در آن دو کالبد جسمانی، ارواح آسمانی و بهشتی خود را به اشتراک ‌می‌گذارند. و اگر نبود این پیوند و یگانگی مقدس، تحمل مصائب و سختی‌های جهان فانی، برای بشر رانده شده، غیرممکن بود. چنانکه ذات مقدس آفریننده، خود گفته:«و پس از آنکه از این مکان رانده شدی، به جهانی سراسر آکنده از رنج و محنت و مشقت فروخواهی افتاد.» پس چگونه است که این موهبت بی‌نظیر و الهی، گاهی سر از مشاجره و منازعه و حتی متارکه در ‌می‌آورد.

همان‌طور که ‌می‌دانیم، انسان (در مقابل ذات بی‌همتای باری‌تعالی) موجودی ناقص است، همچون دیگر خلائق و البته با این تفاوت آشکار که انسان را توانایی پیمودن مسیر تکامل و رشد تعالی وجود دارد. اما شاید مهم‌ترین پرسشی که به ذهن خواننده ‌می‌رسد این باشد که این مسیر تکامل چگونه باید پیموده شود.

هرچه شناخت و معرفت فزونی ‌می‌یابد، انسان به سرچشمۀ خلقت نزدیکتر ‌می‌شود. و اگر به قول بزرگان، اولین گام در مسیر این معرفت را شناخت خود بدانیم، بی‌شک دو‌مین گام، شناخت دیگران و انسان‌های دیگر است. هرچه بیشتر دربارۀ دیگران بدانیم بیشتر بر دامنۀ معرفت و آگاهی ما افزوده ‌می‌شود، که خود عاملی است برای حرکت به سوی تکامل.

در این ‌میان، زن و شوهر نیز که با چنان جذبۀ شگرفی به سوی یکدیگر کشیده ‌می‌شوند، از این قاعده مستثنی نیستند. دو انسان درنهایت تفاوت و گوناگونی، در کنار هم قرار ‌می‌گیرند تا قدم به قدم یکدیگر را بشناسند و مسیر رشد و تعالی را برای یکدیگر هموار کنند. این‌جاست که تلاش و پافشاری ما برای آنکه همسر و شریک زندگی خود را تغییر دهیم و او را به فردی همانند خود تبدیل کنیم، در بهترین تفسیر، فقط نوعی خیانت به خودمان و او و مسدودکردن مسیر رشد و تعالی است. تمام مسیر زندگی مشترک، دانشگاهی بزرگ است برای شناخت بهتر یکدیگر و لذت بردن از تفاوت‌هایمان. اما این شناخت و آگاهی چگونه به دست ‌می‌آید، با وجود این‌همه تفاوت چگونه ‌می‌توان این مسیر پیچیدۀ رشد را پیمود؟ شاید کوتاه‌ترین، بهترین و رسا‌ترین پاسخ به این پرسش در یک کلمه نهفته باشد: «گفتوشنود»

این کتاب سعی دارد بهترین راه‌ها و شکل‌های گفت‌وشنود را به‌شما نشان دهد تا بتوانید زندگی‌اش شاد بسازید.

شنیدن کتاب هشت قرار عاشقانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
جان گاتمن

جان گاتمن با نام کامل جان شوارتز گاتمن، نویسنده و روانشناس آمریکایی و همچنین استاد بازنشسته‌ی روانشناسی در دانشگاه واشنگتن است. او ۲۶ آپریل سال ۱۹۴۲ در جمهوری دومنیکن متولد شد. او ابتدا در رشته‌ی فیزیک و ریاضیات دانشگاه دیکنسون تحصیل کرد و موفق به اخذ مردک لیسانس خود در سال ۱۹۶۴ شد. مقطع فوق لیسانس خود را در رشته‌ی روانشناسی ریاضیاتی در مرکز فنی ماساچوست (MIT) گذراند و در نهایت موفق به اخذ مدرک دکترای روانشناسی خود از دانشگاه ویسکانسین مدیسون شد. حوزه‌ی تخصصی کار او روابط زوجین، ازدواج و طلاق است و سال‌هاست در زمینه‌ی زوج‌درمانی فعالیت می‌کند. او با بینش ریاضیاتی وارد حیطه‌ی مطالعات روانشناسی شد. همین بینش باعث شد که او در طی فعالیت طولانی‌مدت خود به بررسی الگوها و مدل‌های تعامل زوج‌ها بپردازد.

نظرات کاربران

کاربر ۴۸۳۵۲۴۵
۱۴۰۱/۰۵/۰۵

عالی بود واقعا

زمان

۸ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۲۷,۰۰۰
۵۰%
تومان