دانلود کتاب صوتی وسوسه‌ های کمال‌ گرایی با صدای نسرین رضایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وسوسه‌ های کمال‌ گرایی اثر میریام آدرهولد

دانلود و خرید کتاب صوتی وسوسه‌ های کمال‌ گرایی

معرفی کتاب صوتی وسوسه‌ های کمال‌ گرایی

کتاب صوتی وسوسه‌ های کمال‌ گرایی اثری از میریام آدرهولد و جان گولدبرگ با ترجمه حسین مسنن فارسی و صدای نسرین رضایی است. این کتاب درباره یکی از مخرب‌ترین خصلت‌های بشری، کمال‌گرایی صحبت می‌کند و نشان می‌دهد چگونه بها دادن به آن، می‌تواند روابط و زندگی ما را نابود کند.

درباره کتاب صوتی وسوسه‌ های کمال‌ گرایی

هیچ انسانی بی نقص نیست. این اولین چیزی است که باید درباره وجود خود بپذیریم. اما اگر ما عادت کرده باشیم که با انتظارات غیرواقعی از خودمان و دیگران زندگی کنیم، باید منتظر آسیب‌های جدی زیادی باشیم. میریام آدرهولد و جان گولدبرگ در کتاب صوتی وسوسه های کمال گرایی به ما کمک می‌کنند که از آسیب‌های کمال گرایی آگاه شویم، درباره تفاوت میان کمال گرایی و خوب انجام دادن کارها به ما می‌آموزند و در آخر هم یادمان می‌دهند که چگونه حس کمال گرایی‌مان را تحت کنترل درآوریم.

این اثر یک مقدمه و ده فصل دارد. مقدمه این کتاب، حالت یک پرسشنامه یا آزمون شناخت شخصیتی دارد که به ما کمک می‌کند دریابیم چقد کمال‌ گرا هستیم؟ در فصل اول کتاب درباره این می‌خوانیم که چرا مردم کمال گرا می‌شوند. فصل دوم، سوم و چهارم به این موضوع اختصاص دارد: آنچه کمال‌گرایی بر سر ذهن، جسم و روابط ما می‌آورد. اما اگر شما هم بارها و بارها از خودتان پرسیده‌ید که چطور باید به خود آسان گرفت، فصل پنجم را بخوانید. فصل ششم به موضوع کمال‌گرایی در زنان و مردان جوان اختصاص دارد و فصل هفتم از روش‌هایی می‌گوید که از طریق آنها می‌توانیم زندگی‌تان را در دست بگیریم.

با کمک مطالب بیان شده در فصل هشتم یاد می‌گیریم که به خود پاداش دهیم و موفقیت‌هایمان را دوست داشته باشیم. فصل نهم توصیه‌هایی برای نوجوانان دارد و فصل دهم به ما می‌گوید که چه وقت و چطور درخواست کمک کنیم.

کتاب صوتی وسوسه‌ های کمال‌ گرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی وسوسه های کمال گرایی را به تمام افراد پیشنهاد می‌کنیم. اگر شما هم کمال گرا هستید و این موضوع باعث شده تا عذاب بکشید، این کتاب  به شما کمک می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی وسوسه‌ های کمال‌ گرایی

کمال‌ گراها در ظاهر به دنبال درست انجام دادن کارها هستند اما در باطن درحال تحمل اوضاع هستند. کمال‌ گراها در کارها زیاده روی می‌کنند و همین جاست که مشکل شروع می‌شود. برای آنها عالی هم قابل قبول نیست. کمال‌ گراها دوست دارند فعالیت بیشتر و بیشتری را در زمان‌های کم و کمتری انجام دهند. درحالی که فکر می‌کنند می‌توانند زمان را متوقف کنند. علاوه بر آن اضطراب، افسردگی، یأس هم از جمله بیماری‌های مربوط به فشار روانی - استرس هستند که به دلیل استراحت ناکافی ممکن است پدید آیند. آنها درحین تلاش‌شان برای انجام دادن کارهای بیشتر، زیباتر به نظر رسیدن، و برآورده کردن انتظارات بالای دیگران، استرس‌های درونی خود را بیرون نیز می‌ریزند.

در دو دهه گذشته، میانگین کار افراد به ۱۶۴ ساعت در ماه می رسد. نتیجه‌ این مسئله برای بسیاری از مردم این است که آنها زمان کمتری برای صرف وقت و انرژی در مورد خانواده‌‌ خود دارند. خانواده‌های بی‌شماری از چنین شرایط سختی در عذابند: فشار کار، کمبود وقت شدید، مشکلات اقتصادی، خانواده‌هایی که هر دو والد در آن شاغل هستند.

نظرات کاربران

Isa Yazdankarimi
۱۴۰۱/۰۷/۱۰

به نام خدا با سلام در فصل اول می‌گوید کمال گرایی در انسان غریزی نیست و بعد از تولد یادگرفته می شود که کاملا اشتباه است اصلا همین کمال گرایی باعث سقوط حضرت آدم شد و همین کمال گرایی است

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان