دانلود کتاب صوتی از حال بد به حال خوب با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز

دانلود و خرید کتاب صوتی از حال بد به حال خوب

معرفی کتاب صوتی از حال بد به حال خوب

کتاب صوتی از حال بد به حال خوب نوشتهٔ دیوید برنز و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. گویندگی این کتاب صوتی را حمید یزدانی انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی از حال بد به حال خوب

کتاب صوتی از حال بد به حال خوب، کتابی در زمینهٔ شناخت‌درمانی است. شناخت‌درمانی را یکی از روش‌های روان‌درمانی دانسته‌اند که در سطوح مختلف به حل مشکلات روانی افراد می‌پردازد. این رویکرد درمانی و اصول و تکنیک‌های آن مبتنی بر روان‌شناسی شناختی است که اهمیت بسیاری برای شناخت و افکار انسان قائل است و نوع این افکار و شناخت‌ها را در سلامت یا عدم‌سلامت روان سهیم می‌داند. بر این اساس در جریان شناخت‌درمانی، شناخت‌درمانگر می‌کوشد با شناخت افکار و باورهای فرد، به تصحیح آن بپردازد و فرد را در داشتن شناخت‌های مفیدتر یاری دهد. کتاب صوتی «از حال بد به حال خوب»، موضوع داشتن حال خوب را زیر ذره‌بین روان‌شناسی قرار داده است. دیوید برنز در کتاب صوتی حاضر، دربارهٔ روشی انقلابی و درعین‌حال بی‌نیاز از دارو برای درمان افسردگی صحبت کرده که شناخت‌درمانی نامیده می‌شود. شناخت‌درمانی می‌تواند ما را از تفسیرهای غلط دربارهٔ اتفاقات زندگی روزمره و احوالات بد گذرا دور نگاه دارد و به ما شیوهٔ نویی از نگرش به زندگی، توأم با مثبت‌اندیشی و واقع‌گرایی را آموزش دهد. دیوید برنز در این کتاب صوتی، آموزش‌ها و تمریناتی مرتبط با شناخت‌درمانی ارائه کرده است تا با کمک آن‌ها بتوانیم احساسات خود را مؤثرتر بازگو کرده، افکار و احساسات دیگران را بهتر بشنویم و درک کنیم.

شنیدن کتاب صوتی از حال بد به حال خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی از حال بد به حال خوب

«ژانت زن بیست‌وهشت ساله‌ای است که در نیویورک کار می‌کند. کار او خرید و فروش اوراق بهادار در بازار سهام است. همه‌ی اشخاصی که شغل او را دارند، ممکن است ظرف چند دقیقه سود کلان به جیب بزنند و یا در یک چشم‌به‌هم‌زدن ورشکست شوند. ژانت اخیراً با مردی شریک شده است که مبلغ یکصد هزار دلار به نام او سرمایه‌گذاری کرده است. با هم به توافق رسیده‌اند که در منافع با هم شریک باشند. به عبارت دیگر، پول از مرد سرمایه‌گذار است و کار از ژانت. ژانت تصمیم گرفت با یک سیاست محافظه‌کارانه به خرید و فروش اوراق بهادار بپردازد. در سه ماه گذشته او به‌طور متوسط هر ماه ۴.۰۰۰ دلار سود کرده است. اما در ماه‌های پیش از عقد قرارداد ژانت به‌طور متوسط ماهانه ۱۲.۰۰۰ سود می‌برد. حالا با سود کمتر در شرایط روحی نامناسبی قرار داشت و حتی فکر خودکشی به سرش زده بود. برایم عجیب بود و نمی‌دانستم که چرا باید موضوع تا این اندازه برای ژانت مهم باشد. از او خواستم افکار منفی ذهنش را بنویسد. معلوم شد ناراحتی ژانت از آن روست که خود را شکست‌خورده می‌داند و معتقد است که شریکش به عملکرد بد او خُرده خواهد گرفت و از او مأیوس خواهد شد.»

معرفی نویسنده
دیوید برنز

دیوید برنز نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی و استاد بالینی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد است. او همچنین به عنوان محقق مدعو در دانشکده‌ی پزشکی هاروارد و سرپرست بخش روانپزشکی در مرکز پزشکی پرسبیتریان/ دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا خدمت کرده است. فعالیت‌های او به طور عمده در توسعه‌ی شناخت‌درمانی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

نظرات کاربران

کاربر 5579534
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

صدای دلنشین ندارد احساس میکنم نمیتونم تا پایان این صدا را تحمل کنم

زمان

۲۴ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۰۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۰۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰
۳۰%
تومان