دانلود و خرید کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها گیوم موسو ترجمه آریا نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها اثر گیوم موسو

کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها

نویسنده:گیوم موسو
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۳.۸از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها

زندگی پنهان نویسنده‌ ها اثری از گیوم موسو است که با ترجمه آریا نوری به چاپ رسیده است. این کتاب داستان زندگی نیتن فاول نویسنده معروفی را می‌گوید که به یکباره از دنیای نویسندگی خداحافظی می‌کند.

درباره کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها

نیتن فاول بعد از نوشتن سه رمان موفق  در سال ۱۹۹۹ اعلام می‌کندکه از کار نویسندگی کناره‌گیری کرده است. او برای زندگی به یک جزیزه دورافتاده به اسم بومون می‌‌رود. جزیره‌ای در دریای مدیترانه.

 خبری از نیتن فاول نیست اما رمان‌هایش همچنان طرفدار دارند تا این که خبرنگاری به اسم ماتیلد مانی برای پرده برداشتن از راز نیتن به بومون میرود. همزمان با ورد ماتیلد به جزیره جسد زنی که به درختی کهن میخ شده است، پیدا می‌شود و مقامات قضایی و پلیس راه‌های ورود به جزیره را می‌بندند.

 خواندن کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به ادبیات داستانی به ویزه داستانی با موضوع نویسندگی.

 درباره گیوم موسو

گیوم موسو متولد ۱۹۷۴ در فرانسه است. او از کودکی به نوشتن و نمایش علاقه‌مند بود و خیلی زود نوشتن را آغاز کرد. او در نوزده سالگی به امریکا سفر کرد و بعد از یک اقامت چند ماهه به کشورش بازگشت در حالی که در سرش ایده‌های زیادی داشت شروع به نوشتن کرد. او در سال ۲۰۰۳ تصادف شدیدی کرد که همین تصادف مبنای نگارش رمان بعدی او با نام «و بعد» شد. این رمان بیشتر از یک میلیون فروش در کشور فرانسه داشت.

بخشی از کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها

خورشید هنوز بالا نیامده بود. نیتن، درحالی‌که سگش او را همراهی می‌کرد، از پله‌ها پایین آمد. باقیمانده‌های غذای شب قبل هنوز هم روی میز سالن غذاخوری بود. سرش سنگین بود و افکارش به‌هم‌ریخته. شروع کرد به مرتب کردن میز. کارش که تمام شد، صبحانهٔ برونکو را داد و برای خودش یک لیوان قهوهٔ غلیظ ریخت.

باتوجه‌به شبی که سپری کرده بود، دلش می‌خواست با سرنگ به خودش قهوه تزریق کند تا ذهنش به‌طور کامل سر جا بیاید. لیوان داغ قهوه دستش را می‌سوزاند. وارد تراس شد. هوا سرد بود، نور خورشید کم‌کم مسیر خود را به‌سمت زمین باز می‌کرد. هوا خشک و سرد بود. باد شمالی تمام طول شب وزیده بود. احساس می‌کرد ظرف چند ساعت، تابستان به زمستان تبدیل شده بود. زیپ پلیورش را بالا کشید و روی یک صندلی در گوشهٔ تراس نشست. چشمش به پرندهٔ کوچکی افتاد که برای در امان ماندن از باد سرد، به تراس او پناه آورده بود. سعی می‌کرد چیزهایی را که ماتیلد برایش تعریف کرده بود، در ذهنش مرتب کند.

بنابراین یک نفر ساکن آلاباما که دوربینی قدیمی را خریده بود، با ماتیلد تماس گرفته بود. دو گردشگر فرانسوی در سال ۲۰۰۰ دوربین را گم کرده بودند و پانزده سال بعد، همان دوربین، از تایلند سر درآورده بود. در آن دوربین عکس‌هایی بود که به گفتهٔ ماتیلد، خبر از یک حادثهٔ تلخ می‌داد. زمانی‌که ماتیلد برای نفس تازه کردن توقف کرده بود، نیتن پرسیده بود:

خب بعدش چی شد؟

ماتیلد نگاهی دقیق به او انداخته و گفته بود:

برای امشب قرار نیست بیشتر از این بهتون بگم. بقیهٔ داستان می‌مونه برای فردا. اصلاً چطوره همدیگه رو فردا بعدازظهر توی خلیج کاج‌ها ببینیم؟

نیتن در ابتدا گمان کرده بود که زن جوان شوخی می‌کند. اما ماتیلد نوشیدنی‌اش را به اتمام رسانده و از جایش بلند شده بود.

من رو مسخره کردین؟


معرفی نویسنده
عکس گیوم موسو
گیوم موسو

گیوم موسو نویسنده‌ی معاصر فرانسوی است. کتاب‌های او اکنون به بیش از سی‌وشش زبان ترجمه شده‌اند و در مجموع میلیون‌ها تیراژ دارند.

نظرات کاربران

zahra.k6
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

فاقد اسپویل یک جنایی کوتاه و تر و تمیز برای گذروندن یه عصر سرد زمستونی که می شه تو 2، 3 ساعت بی وقفه خوندش. اولین اثری بود که از گیوم موسو خوندم و بسیار خوشم اومد.باوجود اینکه جزو کتاب هایی

- بیشتر
zohreh
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

۹۸. "زندگی پنهان نویسنده‌ها" در واقع کتابی‌ست در یک کتاب و پر از معما. با پیشرفت کتاب متوجه میشیم بعضی از معماها میتونن زندگی و تصورات شخصیت‌ها رو درهم بشکنن. ماجرا در مورد زندگی نویسنده مشهوری به اسم "نیتن" شروع میشه

- بیشتر
مشکات ۱۳۱۴
۱۴۰۱/۰۳/۰۵

من نوشته های موسو را خیلی دوست دارم .هرچند این رمان به پای "فردا "نمیرسه اما برای خود رمان جالب و جذابی است

حجاب افتخارم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۶

فردا خیلی قشنگتر بود.

ریحانه انصاری
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

سلام کتاب خیلی قشنگی بود من واقعا لذت بردم درباره ی یک نویسنده هستش که حدودا بیست سالی هست که از دنیای نویسندگی خداحافظی کرده و به جزیره بومون در فرانسه رفته پسری هم برای کار در کتاب فروشی به این جزیره

- بیشتر
n re
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

بد نبود اما عالی هم نبود بر خلاف رمان (فردا) از همین نویسنده، این کتاب خیلی هیجان انگیز نبود ولی خب فضای کلی داستان برای اینکه انسان رو در فضای خودش غرق کنه، بد نبود

کاربر ۱۱۵۸۰۱۳
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

به نظر من از کتابای دیگه ش کمی ضعیف تر بود

Tamim Nazari
۱۴۰۲/۰۲/۱۹

آخرش یکم ضعیف بود، ولی در کل خیلی عالی بود🤩🤩🤩🤩

لیلا
۱۴۰۲/۰۲/۱۷

کوتاه و جذاب است فاقد منطق کافی مثل همه جنایی ها آخرش زیاد خوب پرداخت نشده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۶)
بدترین اضطراب، حمل کردن داستانی در دل خود است که می‌دانیم نمی‌توانیم آن را با شخص دیگری در میان بگذاریم.
n re
اولین ویژگی یک نویسنده، داشتن شجاعت است. دانی لافریر
zohreh
هنر طولانی و موندگاره و زندگی کوتاه.
n re
همهٔ شیاطین در همین دنیا هستند. در جهنم خبر خاصی نیست. ویلیام شکسپیر
Fa
اینکه کسی بخواد یه نویسنده رو ملاقات کنه فقط برای اینکه از کتابش خوشش می‌آد، مثل اینه که بخوای یه غاز رو ملاقات کنی، چون خوراک غاز دوست داری.
n re
یه موقع‌هایی بهتره از هیچ‌چی خبر نداشته باشی.
n re
زندگی همیشه سرشار است از غافلگیری.
n re
سیارهٔ ما تبدیل به میدون جنگ شده. می‌بینین که. مردم به افراد دیوونه رأی می‌دن و وقتشون رو توی شبکه‌های اجتماعی تلف می‌کنن. همه‌جا وضع همینه...
n re
هر نویسنده‌ای باید در درجهٔ اول بتواند توجه خواننده‌اش را به‌خوبی جلب کند. باید داستانش به‌گونه‌ای باشد که خواننده را از همان صفحات اول درگیر کند.
n re
چه بخوای چه نخوای، انسانیت متغیره. بهترین آدم‌ها ممکنه بدترین خطاها رو بکنن و برعکس.
آرنیکا اختری

حجم

۱۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان