دانلود و خرید کتاب خجالت نکش زندگی کن... لیل لوندز ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خجالت نکش زندگی کن... اثر لیل لوندز

کتاب خجالت نکش زندگی کن...

نویسنده:لیل لوندز
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۴.۱از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خجالت نکش زندگی کن...

کتاب خجالت نکش زندگی کن... نوشته لیل لوندز و ترجمه فرخ بافنده، ۸۲ قانون طلایی را برای غلبه بر کمرویی بیان می‌کند. 

درباره کتاب خجالت نکش زندگی کن...

لیل لنوندز، متخصص شناخته شده در زمینه ارتباطات انسانی در کتاب خجالت نکش زندگی کن... راهکارها و قوانین طلایی را بیان می‌کند که به افراد مختلف کمک می‌کند تا به مشکل خجالت و کمرویی خود غلبه کنند. 

خجالت نکش زندگی کن... راهکارهایی عملی دارد. نویسنده با بیان مثال‌های ساده و عینی به افراد کمک می‌کنند تا خود را در موقعیتی که پیش آمده تصور کنند و به واسطه این راهکار بتوانند شرایط را به نحوی که مطابق با خواسته خودشان باشد، تغییر دهند. راهکارهای کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا یاد بگیرند چطور در موقعیت‌های مختلف، بر کمرویی خود غلبه کنند و آنچه را که واقعا از ذهنشان می‌گذرد، خواسته حقیقی و نظر واقعی‌شان را بیان کنند. 

خجالت و کمرویی می‌توانند مانند یک عنصر فلج کننده، زندگی روزمره را دچار اختلال کند و مشکلات دیگری را هم به زندگی فرد اضافه کند. برای اینکه کم کم با این چالش خداحافظی کنید، این کتاب را بردارید و به راهکارهای ارائه شده فکر کنید و آن‌ها را در زندگی خودتان نیز اجرا کنید. نتیجه می‌تواند حیرت آور باشد!

کتاب خجالت نکش زندگی کن... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام کسانی است که دوست دارند بر مشکل خجالت و کمرویی غلبه کنند. 

درباره لیل لوندز

لیل لوندز، متخصص شناخته شده در زمینه علوم ارتباطات انسانی است. تمرکز او در کار بر تعاملات ناخودآگاهی است که در ارتباطات بین فردی اتفاق می‌افتد. 

لیل لوندز سمینارهای علمی مختلفی را در همین زمینه در نقاط مختلف دنیا برگزار کرده است و کتاب‌های بسیار پرفروشی نوشته است. عموم آثار او درباره مهارت‌های ارتباطی در زندگی شخصی، کسب و کار، روابط اجتماعی و عاشقانه است. کتاب‌های او به بیش از پنجاه زبان در دنیا ترجمه شده است. 

بخشی از کتاب خجالت نکش زندگی کن...

خجالتی‌های زبل چه طور خود را از موقعیتی که... هنوز آمادگی روبه‌رو شدن با آن را ندارند خلاص می‌کنند؟

نیمی از حقیقت را بگو، و نیمی از حقیقت را بگو، و چیزی جز نیمی از حقیقت را نگو در مورد قانون شماره یک یعنی قانون « به غریبه‌ها نگو »، مثل هر چیز دیگری، یکی دو تا استثناء هم هست (این قانون از این لحاظ استثناء نیست). ممکن است شرایطی پیش بیاید که احساس کنی باید به دلیل خاصی کمرویی‌ات را مطرح کنی.

برای مثال، فرض کن که یکی از دوستانت تصمیم گرفته ده، دوازده تا از رفقایش را به خانه‌اش دعوت کند تا با هم بنشینید و مراسم اسکار امسال را تماشا کنید. یکی قرار است چیپس و پفک بیاورد؛ یکی دیگر قرار است چند تا صندلی اضافی با خودش بیاورد؛ چند نفر دیگر قرار است آب‌میوه و نوشابه با خودشان بیاورند. و تو هم به خواهش دوست‌ات قرار است به چند تا از مهمان‌ها زنگ بزنی و آنها را دعوت کنی.

ولی تو خجالتی‌تر از این حرف‌ها هستی که با آدم‌هایی که آنها را زیاد نمی‌شناسی حرف بزنی. این موقع است که بر سر دوراهی قرار می‌گیری. با خودت فکر می‌کنی بهتر نیست « اعتراف » کنی آدم کمرویی هستی و خودت را از شر این کار خلاص کنی؟ شاید هم بهتر باشد بهانه دیگری برای فرار از انجام خواهش او پیدا کنی؟

واقعیت این است که هیچ کدام از این دو راه خوب نیست. راه میانه را در پیش بگیر و با حالتی بی‌خیال و سرخوش، خیلی خلاصه به مسئله کمرویی‌ات اشاره کن. با این کار هم دوست‌ات را معذب نمی‌کنی و هم کاری می‌کنی که متوجه قضیه بشود. در ضمن احساس نمی‌کند که تو صرفاً به خاطر این که نمی‌خواهی به زحمت بیفتی، خواهش او را رد کرده‌ای.

وقتی در وضعیتی مثل مورد بالا قرار می‌گیری، زود دست به کار شو و با لحنی معمولی کلمه « خجالتی » را به زبان بیاور؛ زیاد به حرف‌هایت آب و تاب نده. فقط یک جوری سر همش کن! چیزی مثل این بگو: « آخه عزیزم، دختری به خجالتی من که نمی‌تونه با این همه آدم غریبه حرف بزنه ». یا « اگه تو هم مثل من خجالتی بودی، حاضر بودی بمیری تا این که با این همه آدم غریبه حرف بزنی ». بعد یک راه دیگر را برای کمک کردن به او پیشنهاد کن.

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

مهم‌ترین روشی که نویسنده برای غلبه بر خجالت معرفی می‌کند روشی است که در روانشناسی به آن "exposure" (در معرض چیزی قرار گرفتن) و در کتابهای موفقیت به آن "روبرو شدن با ترس" گفته می‌شود. . برای غلبه بر کمرویی فهرستی از

- بیشتر
محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

نمی دونم من خوب به تمرین های کتاب عمل نکردم یا اینکه کتاب مناسب من نبود. این کتاب خجالت و کمرویی مرا کمتر که نکرد هیچ، وضعیتم رو از چیزی که بود بدترم کرد. باید کتاب های دیگه رو در

- بیشتر
غزاله
۱۴۰۱/۰۱/۲۶

من خیلی از این کتاب خوشم اومد و بنظرم اگه کسی تمریناتش انجام بده حتما نتیجه میگیره و خداروشکر من مثل قبل خیلی کمرو نیستم💖

کاربر طاقچه
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

خواننده رو با راهکاراش فریب میده، برای من مفید نبود.

banoo
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

محتوای این کتاب خوبه ولی نمیتونه درمانی باشه. چون حاصل تجربیات ی فرد هست تکنیک نداره . ی سری ویژگی های ظاهری رو یاد داده و عمقی کار نشده مثلا روی زبان بدن ، تن صدا و وانمود کردن برونگرایی

- بیشتر
hosseintorabi24
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

خیلی عالی و کاربردی

Nazanin Vafai
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

نکات عالی گفتع بود

رهگذر
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

برای من فوق العاده بود

MAHDI
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

کتاب خوب و مفیدی بود. من که راضی بودم.

ARAM....
۱۴۰۰/۰۶/۲۶

خوب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
آن قدر وانمود کن تا به واقعیت تبدیل بشود.
علی صلواتی
آدم خجالتی نفرین شده است. کمرویی باعث می‌شود احساس کنم در دنیای دیگران همچون مهمان ناخوانده‌ای هستم. بی‌تردید کمرویی بدترین خصوصیتی است که کسی می‌تواند داشته باشد. کاش آدم نفرت‌انگیز و بی‌شعوری بودم تا خجالتی. حداقل آدم‌های نفرت‌انگیز و بی‌شعور، چندان از نفرت‌انگیز بودن و بی‌شعور بودن خود عذاب نمی‌کشند. « دِیو بی. »، تولِدو، اوهایو
کاربر ۱۱۶۶۹۶۲
« من شروع می‌کنم با آسان‌ترین، تا برسم به سخت‌ترین »
علی صلواتی
بعضی افراد، آدم‌های خجالتی را آدم‌های خشک یا افاده‌ای می‌بینند. این حقیقت ندارد.
زینب دهقانی
در طول سال‌هایی که مشغول به کار بودم، هر وقت که با غریبه‌ها حرف می‌زدم، صورتم مثل لبو سرخ می‌شد. یادم می‌آید در مهمانی‌ها گوشه‌ای کز می‌کردم و آرزو می‌کردم کاش رنگ لباسم آن قدر با رنگ کاغذ دیواری اتاق یکی بود که نامرئی می‌شدم و هیچ کس مرا نمی‌دید.
زینب دهقانی
خودت را خجالتی نخوان؛ بلکه انسانی مطمئن به خود بدان که فعلاً یک کیسه اضافی به اسم « کمرویی » با خودش این طرف و آن طرف می‌برد؛ کیسه‌ای که به‌زودی قرار است آن را دور بیندازد.
موفنری
ده‌ها تحقیق ثابت کرده که رویارویی تدریجی مؤثرترین شیوه درمانی است. یکی از آنها این شیوه را چنین تعریف می‌کند: آن دسته از افراد مبتلا به اختلال هراس اجتماعی که با ترکیبی از « رویارویی تدریجی » و « یادگیری مهارت‌های اجتماعی » مورد درمان قرار گرفته‌اند، عملکردهای اجتماعی‌شان به مراتب بهتر از کسانی بوده است که از روش‌های درمانی دیگر استفاده کرده‌اند.
زینب دهقانی
آدم‌های با اعتماد به نفس تا حد بسیار زیادی دنیا را این طوری می‌بینند. آنها با آرامش خاطر درون کالبدشان نشسته‌اند و دارند چشم‌انداز بیرون را تماشا می‌کنند. آنها در مورد دیگران نظر می‌دهند و زیاد ذهن خود را درگیر این مسئله نمی‌کنند که دیگران چه فکری درباره آنها می‌کنند. در حقیقت آنها خیلی راحت فرض را بر این می‌گذارند که دیگران آنها را تأیید می‌کنند.
زینب دهقانی
بی‌تردید کمرویی بدترین خصوصیتی است که کسی می‌تواند داشته باشد. کاش آدم نفرت‌انگیز و بی‌شعوری بودم تا خجالتی. حداقل آدم‌های نفرت‌انگیز و بی‌شعور، چندان از نفرت‌انگیز بودن و بی‌شعور بودن خود عذاب نمی‌کشند.
ASMA
من متوجه شدم آن آدم‌هایی که باعث می‌شوند احساس بدی نسبت به خودم داشته باشم، خودشان هم آنچنان افراد فوق‌العاده یا صد در صد موفقی نیستند. پس چرا باید حرف آنها را در مورد خودم باور کنم؟ آنها صلاحیت قضاوت کردن درباره مرا نداشتند.
zari

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان