دانلود و خرید کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار ری دالیو ترجمه نازلی نصرالهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار اثر ری دالیو

کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار

نویسنده:ری دالیو
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار

کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار نوشتهٔ ری دالیو و ترجمهٔ نازلی نصرالهی است. نشر پندار تابان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در حورهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار

مطالعهٔ کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار می‌تواند به شما و دیگران انگیزه دهد تا اصول خودتان را از هر جایی که فکر می‌کنید بهترین است، کشف و در حالت ایدئال یادداشت کنید. انجام این کار به ما اجازه می‌دهد دربارهٔ اینکه اصول اساسی ما چیست، شفاف باشیم و یکدیگر را بهتر درک کنیم. این به ما اجازه می‌دهد درحالی‌که با تجربه‌های بیشتری مواجه می‌شویم، اصولمان را بهبود دهیم و تأثیر تجربیاتمان را بر آن‌ها منعکس کنیم که به ما کمک کند تصمیمات بهتری بگیریم و بهتر درک شویم.

خواندن کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصول اساسی؛ زندگی و کار

«در اصول اساسی زندگی، تعدادی اصل اساسی را توضیح دادم که به من برای انجام هر دو کار ذکر شده در صفحه قبل کمک کردند. معتقدم چون انواع مشابهی از اتفاقات بارها و بارها تکرار می‌شوند، تعدادی اصل اساسی مرتبط که خوب رویشان فکر شده باشد به شما اجازه خواهند داد تقریباً با هر چیزی برخورد کنید که واقعیت سر راهتان قرار می‌دهد. اینکه آن اصول اساسی را از کجا می‌گیرید به اندازه داشتنشان و استفاده مداوم از آن‌ها اهمیت نداردـ و اینکه هرگز از اصلاح و بهبود آن‌ها دست نکشید.

برای به دست آوردن اصولی که کاربرد داشته باشند، لازم است که واقعیت را با آغوش باز بپذیرید و با آن به خوبی برخورد کنید. در تله متداول آرزو برای اینکه واقعیت متفاوت عمل کند یا اینکه واقعیت‌های خودتان متفاوت باشند، نیفتید. در عوض واقعیت‌هایتان را در آغوش بگیرید و به طور مؤثر با آن‌ها برخورد کنید. در نهایت، بیشترین استفاده از شرایطتان مقصود اصلی زندگی است. این شامل شفاف بودن با افکارتان و پذیرفتن بازخوردهای دیگران با گشاده‌فکری است. چنین کاری، یادگیری شما را به شدت افزایش می‌دهد.

در طول سفرتان به طور اجتناب‌ناپذیری شکست‌های دردناک را تجربه خواهید کرد. مهم است تشخیص دهید که آن‌ها می‌توانند هم انگیزه‌هایی باشند که تکامل فردی شما را تقویت می‌کنند و هم می‌توانند نابودتان کنند. این به واکنش شما نسبت به آن‌ها بستگی دارد. من معتقدم تکامل بزرگترین نیرو در جهان است و همه ما اساساً به طور مشابه تکامل پیدا می‌کنیم. به طور مفهومی، این مانند یک مجموعه حلقه به نظر می‌رسد که یا شما را به سمت پیشرفت مداوم به بالا هدایت می‌کنند یا صاف می‌مانند یا حتی به پایین و سمت نابودی مایل می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

حجم

۱۰۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۷۲ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان