دانلود و خرید کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟ لیل لوندز ترجمه مهناز حاجی کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟ اثر لیل لوندز

کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟

نویسنده:لیل لوندز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟

کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟ نوشتهٔ لیل لوندز و ترجمهٔ مهناز حاجی کریمی است. انتشارات سفیر قلم این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۹۲ راهکار کاربردی برای دستیابی به موفقیت بزرگ در روابط.

درباره کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟

لیل لوندز در کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟ (How to talk to anyone) ۹۲ راهکار کاربردی برای دستیابی به موفقیت بزرگ در روابط را ارائه کرده است. گاهی اوقات افرادی را می‌بینیم که به نظر می‌رسد در مراحل مختلف زندگی‌شان موفق هستند. در این لحظه حتما به این فکر می‌کنیم که از چه هوش بالایی برخوردارند یا چقدر امکانات بالاتری داشتند، اما دلیلش می‌تواند این نباشد. این افراد در برقراری و تداوم ارتباطشان، مهارت بیشتری دارند. حال حتما این سوال ایجاد می‌شود که چطور می‌توانیم مهارت‌هایمان را در روابطی که با دیگران داریم، بهبود ببخشیم و پیشرفت کنیم؟ در کتاب «چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟»، یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانیم گفت‌وگوهای مرده را دوباره زنده کنیم؟ چگونه با اشخاصی که نمی‌شناسیم ارتباط برقرار کنیم و رابطه مؤثری داشته باشیم یا برای نفوذ در دل یک جمعیت چه کارهایی از دستمان برمی‌آید. لیل لوندز در کتاب حاضر راهکارهای بی‌شماری ارائه داده است که به کمک آن‌ها می‌توان برقراری و تداوم یک ارتباط سالم را حفظ کرد. این اثر در نه بخش نگاشته شده که عنوان آن‌ها عبارت است از «شما فقط ده ثانیه فرصت دارید تا دیگران را تحت‌تأثیر قرار بدهید»، «بعد از «سلام» چه باید بگوییم؟»، «چگونه مثل افراد موفق صحبت کنیم»، «راهکارهایی برای تبدیل شدن به یکی از اعضای گروه‌ها»، «چرا ما شبیه یکدیگر هستیم!»، «قدرت تعریف و تمجید، معایب چاپلوسی»، «نفوذ مستقیم به قلب انسان‌ها»، «چگونه در یک میهمانی همچون یک سیاستمدار رفتار کنیم» و «ترفندهای کوچک افراد موفق و سرشناس».

خواندن کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ افرادی که دوست دارند تأثیرگذار باشند و بتوانند در ارتباطاتشان موفق باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم؟

«تا امروز صدها نفر از طریق دستگاه کوچکی که روی میز کار، پاتختی و دیوار آشپزخانه‌تان قرار دارد با شما ارتباط برقرار کرده و برداشت‌های متفاوتی از شخصیت شما داشته‌اند. علاوه‌براین این آدم‌ها هیچ‌وقت از نزدیک با شما آشنا نشده‌اند. آنها هیچ‌وقت لبخندها یا اخمهای شما را ندیده‌اند. آنها هیچ‌وقت دست شما را نگرفته‌اند یا از آغوش شما لذت نبرده‌اند. آنها هیچ‌وقت زبان بدن شما را نخوانده‌اند و ندیده‌اند که نحوهٔ لباس پوشیدن شما چگونه است. همهٔ چیزهایی که این آدم‌ها راجع‌به شما می‌دانند از طریق صداهایی که گاهی‌اوقات از صدها مایل دورتر به گوششان می‌رسد متوجه می‌شوند. ولی این آدم‌ها فقط از روی صدایتان حس می‌کنند که شما را می‌شناسند. این تلفن چه وسیلهٔ قدرتمندی است.

بله تلفن وسیلهٔ قدرتمندی است، ولی همیشه درست و دقیق عمل نمی‌کند. من سال‌ها فقط به‌صورت تلفنی با آژانس مسافرتی‌ام در ارتباط بودم و کار می‌کردم. نمایندهٔ ناشناس آژانس که اسمش رانی بود و من هیچ‌وقت شخصاً او را از نزدیک ندیده بودم، همیشه برای رزرو بلیط هواپیما، ماشین‌ها و هتل‌ها پایین‌ترین قیمت‌ها را به من پیشنهاد می‌کرد. ولی شخصیت او از پشت تلفن واقعاً من را ناراحت می‌کرد. بارها قسم خوردم که برای انجام کارهایم آژانس دیگری پیدا می‌کنم.

چند سال پیش صبح یک روز دوشنبه، خبر بدی دریافت کردم و مجبور شدم به‌خاطر یک مسئلهٔ خانوادگی اضطراری برای برگشتن به خانه یک بلیط هواپیمای فوری رزرو کنم. من وقت نداشتم که در صف فرودگاه منتظر بمانم. بنابراین سوار تاکسی شدم و از راننده خواستم که جلوی آژانس مسافرتی منتظرم بماند تا من بلیط و کارت پروازم را بگیرم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۳۰۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان