دانلود و خرید کتاب داستان کودک گمشده النا فرانته ترجمه فریده گوینده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان کودک گمشده اثر النا فرانته

کتاب داستان کودک گمشده

نویسنده:النا فرانته
انتشارات:نشر لگا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داستان کودک گمشده

کتاب داستان کودک گمشده نوشته النا فرانته است که با ترجمه فریده گوینده منتشر شده است. کتاب داستان کودک گمشده چهارمین کتاب از مجموعه چهارگانۀ ناپلی است. سه کتاب قبلی این مجموعه چهارگانه دوست اعجوبه من، داستان یک نام جدید وآنان که می‌روند و آنان که می‌مانند است که پیش از این در نشر لگا منتشر شده است.

درباره کتاب داستان کودک گمشده 

کودک گمشده داستان حیرت‌انگیز دو زن به نام النا و لیلا در میان‌سالی است که در زندگی قوی و شجاع بودند. النا و لیلا هر دو برای فرار از محله‌ای که در آن بزرگ شده بودند جنگیدند. النا ازدواج کرده، به فلورانس رفته است و نویسنده‌ موفقی شده است اما حالا بازگشته تا در کنار مردی باشد که همه‌ عمر شیفته‌ او بوده است. لیلا هرگز نتوانسته است خودش را از شهر ناپل خلاص کند. او به یک کارآفرین موفق تبدیل شده است. 

خوانندگان در کتاب‌های فرانته، دربارۀ هویت،تمایالات سرکش، عشق، خانواده، و دوستی، قدرت و زیبایی مسحورکننده‌ای کشف می‌کنند، در حالیکه همۀ این‌هادر یک زمینۀ اجتماعی همچون کلای درهم پیچیده شده‌اند. نوشته‌های فرانته قدرتی سحرآمیز دارند و از بینشی عمیق نسبت به مسائل فرهنگی و روان‌شناسی برخوردارند. به نظر بعضی منتقدان رمان‌های او در جلد چهار که پایان خیره‌ کنندە‌ای دارند یک شاهکار ادبی هستند.

کتاب کودک گمشده توانسته جایزه بین‌المللی من بوکر سال ۲۰۱۶ را دریافت کند، همچنین برنده جایزه مدال طلای ایندیپندنت پاپلیشر بوک در سال ۲۰۱۶ باشد. کتاب داستان کودک گمشده کتاب شماره‌ یک مجله‌ تایمز نامگذاری شده است و جزو ۱۰ رمان برتر سال ۲۰۱۵ این مجله بوده. 

خواندن کتاب داستان کودک گمشده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رمان‌های شاهکار جهان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره النا فرانته

النا فرانته که با نام مستعار فعالیت می‌کند، در سال ۱۹۴۳ در ناپل ایتالیا به دنیا آمد. او نویسنده و رمان‌نویس ایتالیایی است که آثارش به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی، هلندی، اسپانیایی و فارسی ترجمه شده است. فرانته در سال ۲۰۱۶ در فهرست صد نویسنده تأثیرگذار جهان از طرف مجله تایم ۱۰۰ انتخاب شد. در سال ۲۰۱۶ جایزه جهانی من بوکر را برای کتاب داستان کودک گمشده دریافت کرد. از میان آثار او می‌توان به از دوست اعجوبه من و داستان یک نام جدید و روزی که رهایم کردی و دختر پنهانم اشاره کرد. 

معرفی نویسنده
النا فرانته

اولین چیزی که باید در مورد النا فرانته دانست این است که او وجود خارجی ندارد. بله، این اسم مستعار است. اسم مستعار نویسنده‌ای ایتالیایی که دوست دارد در سایه بماند؛ نویسنده‌ای که در سال‌های اخیر آثار پرطرفدار و خواندنی‌اش به سرتاسر جهان سفر کرده‌اند و طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

نظرات کاربران

سپیده
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

کتاب به صورت صفحات اسکن شده منتشر شده و مشخصات متن قابل تغییر نیست و تقریبا امکان مطالعه کتاب در موبایل وجود ندارد. عرضه کتاب با این کیفیت پایین و قیمت بالا جای تعجبه.

×Mira×
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

برای یک کتاب الکترونیکی قیمتش خیلی بالاست

Roya Oloumi
۱۴۰۰/۰۳/۲۷

اول اینکه قابلیت علامت زدن نوشته هارو نداشت برای همین توصیه می‌کنم نسخه چاپ شده کتاب رو بخرید، جذابیت داستان و روانی و صمیمیت نوشته های سه کتاب اول رو نداره اما اگر سه کتاب اول رو خوندید برای فهم

- بیشتر
elham218
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

متن کتاب در موبایل قابل خواندن نیست به سختی تمومش کردم

rayeheh jafari
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

سلام طاقچه ی عزیز. نسخه ی موبایلی این کتاب کی منتشر میشه ؟ منتطرش باشیم یا بریم سراغ چاپی؟

یوکی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱

منکه چون ترجمه هنوز نیومده بود و عاشق شخصیت های اصلی بودم دو جلد آخر‌مجموعه یعنی جلد قبلی و این جلد رو انگلیسی خوندم. این ترجمه رو نمیدونم و به نظر نمیاد خوب باشه اما زندگی لیلا و لنو (دو

- بیشتر
liljohnishere
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

این مجموعه ۴ جلدی رو تو ۴ روز خوندم چشمام داشت کور میشد

farangis rabiei
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

متاسفانه چون عاشق ۳ جلد قبلی بودم بدون توجه به نظرات این جلد رو هم خریدم ولی الان متوجه شدم که متن اصلا به صورت کتاب الکترونیکی نیست. این روش فروش کتاب اصلا درست نیست.

shima heydari
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

سلام وتشکرازطاقچه،قیمت کتاب خیلی بالاست ومطالعه این کتاب چون به صورت صفحات اسکن شده هست خیلی مشکله لطفااین کتاب رودرطاقچه بینهایت قراردهیدتاهرکسی باتوان مالی پایینترهم امکان مطالعه پایان داستانهای ناپل روداشته باشه

Mitra Faskhoodi
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

این کتاب رو نخواندم برای اینکه فرمت متن مناسب برای کتاب الکترونیکی نیست و خواندنش به این ترتیب سخت است و تمام لذت خواندن را از بین میبرد. ضمنن با وجود این نقیصه قیمت آن بسیار گران است. به علاوه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان