دانلود و خرید کتاب داستان یک نام جدید النا فرانته ترجمه فریده گوینده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان یک نام جدید اثر النا فرانته

کتاب داستان یک نام جدید

نویسنده:النا فرانته
انتشارات:نشر لگا
امتیاز:
۳.۷از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داستان یک نام جدید

«داستان یک نام جدید» کتابی از النا فرانته و دومین اثر از سری «داستان‌های ناپلی» است که با «دوست باهوش من» یا «دوست اعجوبه من» در سال ۲۰۱۲ آغاز شد. لی‌لا و النا (لنو) در «دوست اعجوبه من» معرفی شدند و در «داستان یک نام جدید» لی‌لا ازدواج می‌کند و وارد تجارت می‌شود. النا هم به درسش و کشف‌هایش می‌پردازد. عشق، آزادی، خانواده، حسادت و تعهد، عناصری هستند که زندگی این دو را در این داستان تحت تاثیر خود قرار می دهند؛ چون لی‌لا احساس می‌کند ازدواج محدودش کرده است و النا هم به خود فشار می‌آورد تا از دیگران برتر باشد؛ با این همه این دو دوست در پیوند با یکدیگر در حال تکامل هستند و این موضوع در زندگی آنها مرکزیت دارد و توانمندشان می‌کند.

النا فرانته در سر داستان‌های ناپل، داستانی همیشگی، جهانی و تکان‌دهنده درباره دوستی و وابستگی بازگو می‌کند.

النا فرانته در ناپل به‌دنیا آمد و سری داستان‌های ناپل شامل «دوست باهوش من»، «داستان یک اسم جدید»، «آنها که می‌روند و آنها که می‌مانند» و «داستان بچه گمشده» است.

رکسانا رابینسون در نیویورک‌تایمز درباره این کتاب نوشته است:

«فرانته در این داستان‌های جسورانه و دلپسند، ارتباطات عمیق بین مسائل سیاسی و خانوادگی را بی‌رحمانه دنبال می‌کند. این صورتی جدید از روش کنونی زندگی ماست؛ چیزی که نیاز داریم، چیزی که به زیبایی توسط یک زن بیان شده است.»

معرفی نویسنده
النا فرانته

اولین چیزی که باید در مورد النا فرانته دانست این است که او وجود خارجی ندارد. بله، این اسم مستعار است. اسم مستعار نویسنده‌ای ایتالیایی که دوست دارد در سایه بماند؛ نویسنده‌ای که در سال‌های اخیر آثار پرطرفدار و خواندنی‌اش به سرتاسر جهان سفر کرده‌اند و طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

نظرات کاربران

Rosa
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

چرا جلدهای دیگش نیست تا کی باید برای کامل کردن این رمان صبر کنیم

mahboubeh k
۱۴۰۱/۰۴/۳۱

وقتی من جلد ۱ و ۲ رو خوندم همه جلدها روی طاقچه موجود بود اما الان حداقل دو هفتس جلد۳ و ۴ نیست. برای پشتیبانی هم پیام فرستادم ولی جوابی نگرفتم. چرا برداشته شدن؟

ati
۱۳۹۸/۰۵/۱۰

چرا اینقدر گرونه ۲۲ تومن؟ این جلد دومه؟

shadi avaedi
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

کتاب بسیار جالب است قسمت دوم داستان دوست نابغه‌ من که داستان زندگی و چالش های دو دختر جوان در دوره قدیم ایتالیا است. خواندنش رو توصیه میکنم اما این ترجمه رو پیشنهاد نمیکنم، چون حتی با مقایسه با ترجمه

- بیشتر
elixir
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

تنها ایرادی که می تونم بگیرم سانسورکردن قسمت هایی که باعث گیج شدن و از دست دادن قسمت هایی که کم اهمیت هم نیستند . اگر فیلمشو ندیده بودم قطعا درک اون قسمت هارو از دست داده بودم .

کافه کتاب
۱۴۰۲/۰۱/۲۷

من این جلد کتاب را از جلد اولش ( دوست نابغه من ) بیشتر دوست داشتم . کتاب ملایم و قشنگی است . داستان دو دختر که دوست هم عستند و ماجرای ازدواج و زندگی آنها تا اوایل تقریبا ۲۵

- بیشتر
fada
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

چرا قیمت ۳۹۰۰۰ ت اعلام شده، موقع خرید ۸۱۰۰۰ ت میشه؟؟

Moorche
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

کل این مجموعه‌ی چهارجلدی جزو بهترین‌هایی بود که مطالعه کردم

zeinab
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

خیره کننده

کاربر ۲۴۳۴۹۰۰
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

بعد از مدتها کتابی رو خوندم که در من حس دوران نوجوانیمو که دیوانه وار عاشق کتاب خوندن بودم زنده کرد، کتاب خیلی خوبی بود،ولی تا حدی هم کسل کننده از این جهت که تمام مدت راویی داستان احساس بی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۴۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
تومان