دانلود و خرید کتاب زندگی اسرارآمیز سومانک کید ترجمه عباس زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی اسرارآمیز اثر سومانک کید

کتاب زندگی اسرارآمیز

نویسنده:سومانک کید
انتشارات:نشر آموت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی اسرارآمیز

کتاب زندگی اسرارآمیز داستانی نوشته سومانک کید با ترجمه عباس زارعی است. این داستان لطیف و زیبا از زنان و قدرت‌های بی‌نظیر آن‌ها می‌گوید و تلاش‌های آنان برای رهایی، پذیرش و بخشش را به تصویر می‌کشد. 

این کتاب در سال ۲۰۰۴ جایزه بوک سنس را از آن خود کرده است. 

درباره کتاب زندگی اسرارآمیز

داستان کتاب زندگی اسرارآمیز، در کارولینای جنوبی می گذرد. داستان با ماجرای زندگی لیلی اوونز آغاز می‌شود که از کشته شدن مادرش، تنها و تنها یک خاطره مبهم به یاد دارد. او به همراه مادرخوانده سیاه‌پوستش، رزالین زندگی می‌کند و روزی که او با چند نفر از نژادپرست‌ترین افراد محله درگیر می‌شود، لیلی می‌کوشد که رزالین را از این وضعیت نجات دهد. آن‌ها با هم به تیبوران در کارولینای جنوبی می گریزند. در آنجا لیلی متوجه می‌شود که این شهر، رازی را درباره گذشته مادرش در خود پنهان کرده است. 

کتاب زندگی اسرارآمیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرفداران ادبیات داستانی و رمان‌های خارجی هستید، کتاب زندگی اسرارآمیز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  

درباره سومانک کید 

سومانک کید ۱۲ آگوست ۱۹۴۸ در ایالت جرجیا متولد شد. او در دانشگاه تگزاس در رشته پرستاری تحصیل کرد در کالج پزشکی جرجیا پرستاری تدریس می‌کند. کید در دهه ی سوم زندگی‌اش در کلاس‌های نویسندگی دانشگاه اموری و کالج اندرسون در کارولینای جنوبی شرکت کرد. او حالا به همراه همسر و فرزندانش در فلوریدا زندگی می‌کند. 

بخشی از کتاب زندگی اسرارآمیز

روزالین به زنبور نگاه کرد، سری تکان داد و گفت: «اگه نیش خوردی، پیش من نیای‌ها؛ چون اصلا برام مهم نیست.»

این یک دروغ بود.

من تنها کسی بودم که می‌دانستم روزالین با وجود اخلاق تندش، قلبی لطیف‌تر از برگ گُل داشته و عاشق من است.

تا هشت سالگی این موضوع را نمی‌دانستم، زمانی که برایم یک جوجه رنگی خرید. جوجه کوچک ارغوانی رنگ، گوشه قفسش ایستاده بود و می‌لرزید، چشم‌های کوچکش مادرش را جستجو می‌کردند. روزالین به من اجازه داد تا جوجه را به اتاق نشیمن ببرم و حتی برایش دانه بپاشم، او کوچک‌ترین اعتراضی به این کار نکرد. جوجه کف اتاق خرابکاری کرده بود و ما داشتیم آن جا را تمیز می‌کردیم که ناگهان سر و کله تی. ری پیدا شد. تی. ری تهدید کرد که جوجه را برای شام می‌پزد و روزالین را به خاطر کارهای احمقانه‌اش اخراج می‌کند. سپس با دست‌های روغنی به سمت جوجه هجوم برد. روزالین جلوی او را گرفت و گفت: «تو این خونه کثافت‌کاری‌های بدتر از این داریم، حق نداری به این جوجه دست بزنی!»

وقتی تی. ری داشت هال را ترک می‌کرد، می‌شد صدای شکست خوردن را از چکمه‌ها و طرز راه رفتنش شنید. با خود فکر کردم که روزالین مرا دوست دارد، و این اولین باری بود که چنین فکری به ذهنم خطور می‌کرد.

از آن جا که روزالین شناسنامه نداشت. سنش در هاله‌ای از ابهام بود. بسته به این که در لحظه، در چه حالی باشد، می‌گفت که در سال ۱۹۰۹ یا ۱۹۱۹ به دنیا آمده است. اما در مورد محل تولدش مطمئن بود: مک‌کلانویل، کارولینای جنوبی، جایی که مادرش در آن جا سبد می‌بافت و کنار جاده می‌فروخت.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

«سو مانک کید» نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1948 متولد شد. او که در سال 1970 در رشته‌ی پرستاری از دانشگاه کریستیان تگزاس فارغ‌التحصیل شده بود، به پرستاری و تدریس در دانشکده پرستاری مشغول شد. پس از آن که در دوره‌های

- بیشتر
marie
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

روایتش ،هیجانی، ساده و روان بود و سریع پیش میرفت، شخصیت پردازیش و سیر داستانی اش خوب بود و تعلیقی که داشت باعث میشد خواننده با لیلی همراه بشه تا به جواب سوالها راجع به مادر لیلی ، راجع به خود

- بیشتر
naziii
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

داستان بینهایت شیرینی از یک دختربچه و زنبورها داشت که واقعا لذت‌بخش بود

Solmaz
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

من این کتاب رو سال ها قبل خواندم . کتاب بسیار زیبا و خواندنی ای است.

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

عاشقشم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۷۹ صفحه

حجم

۲۵۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۷۹ صفحه

قیمت:
۹۹,۵۰۰
تومان