دانلود و خرید کتاب سرزمین هرز تی اس الیوت ترجمه بیوک بهنام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرزمین هرز اثر تی اس الیوت

کتاب سرزمین هرز

نویسنده:تی اس الیوت
انتشارات:انتشارات گیوا
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سرزمین هرز

کتاب سرزمین هرز اثر تی. اس. الیوت با ترجمه بیوک بهنام، ترجمه موزون اثر به همراه شرح تلمیحات و مروری بر زندگی و آثار شاعر است.  

درباره کتاب سرزمین هرز

سرزمین بی‌حاصل یا سرزمین هرز شعری از تی. اس. الیوت است. این شعر به نام‌های خراب آباد و بیابان برهوت هم شناخته می‌شود و یکی از مهم‌ترین شعرهای قرن بیستم به‌شمار می‌رود. چرا که الیوت با سرودن این شعر گامی بزرگ در مدرنیزه کردن شعر غرب برداشت. بیوک بهنام در این کتاب که به صورت دوزبانه منتشر شده است، ترجمه‌ای موزون بر این شعر نوشته است. او همچنین تلیمحات مختلف شعر را شرح داده و در نهایت نگاهی به زندگی و آثار این نویسنده بزرگ هم انداخته است. 

کتاب سرزمین هرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران شعر جهان را به خواندن کتاب سرزمین هرز دعوت می‌کنیم. 

درباره تی. اس. الیوت

توماس استرنز الیوت ۲۶ سپتامبر ۱۸۸۸ در میزوری آمریکا به دنیا آمد. او شاعر، نمایشنامه‌نویس، منتقد ادبی و ویراستار آمریکایی - بریتانیایی بود. انتشار آثاری مانند سرزمین هرز که با نام‌های خراب آباد، بیابان برهوت و سرزمین بی‌حاصل هم ترجمه شده است و چهار کوراتت، او را به عنوان یکی از پیشتازان جنبش نوسازی و مدرنیزم شعر غربی به جهانیان معرفی کرد. تی. اس. الیوت در سال  ۱۹۴۸، نشان «مِریت» و جایزه نوبل ادبیات را از آن خود کرد. از میان آثار او می‌توان به نمایشنامه قتل در کلیسای جامع، کوکتل پارتی، چهارشنبه خاکستر و منشی رازدار اشاره کرد. او در  ۴ ژانویه ۱۹۶۵ در لندن چشم از دنیا فروبست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۴۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان