دانلود کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگر هیچ با صدای شهین نجف‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگر هیچ اثر اوریانا  فالاچی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگر هیچ

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگر هیچ

کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگر هیچ نوشته اوریانا فالاچی شرح یک سال پر ماجرا از زندگی او در صحنه جنگ ویتنام و مکزیک است. نسخه صوتی این اثر را با ترجمه لیلی گلستان و صدای شهین نجف‌زاده می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگر هیچ

اوریانا فالاچی در کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگر هیچ به شرح یک سال پر ماجرا از زندگی خود پرداخته است. یک سالی که در جنگ ویتنام و کمی بعد در مکزیک سپری شد. او در تلاش بود تا به پرسش خواهر کوچک‌ترش پاسخ بدهد. او پرسیده بود «زندگی چیست؟» تلاش‌های اوریانا برای پاسخ دادن، به نوشتن این کتاب منجر شد. 

او که درست در وسط صحنه نبرد است، با جزئیات از وقایع دردناک و وحشتناک جنگ ویتنام می‌نویسد. او از لحظاتی نوشته است که مرز میان خیر و شر از بین می‌رود. انسان قدرت قضاوت کردن را از دست می‌دهد و نمی‌داند کار درست کدام است. نتیجه‌ای که در انتهای این کتاب به آن می‌رسد این است که «جنگ برای تداوم جهان لازم است و تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که بهترین خودمان را در عرصه نبرد نشان دهیم.»

کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگر هیچ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این اثر می‌تواند نگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد و شما را با فلسفه جدیدی آشنا کند. شنیدن آن را به دوست داران آثار فلسفی، ادبیات جنگ و علاقه‌مندان به نوشته‌های اوریانا فالاچی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اوریانا فالاچی

اوریانا فالاچی در ۲۹ ژوئن سال ۱۹۲۹ در زمان زمامداری موسولینی در فلورانس ایتالیا متولد شد. کودکی بیش نبود که جنگ جهانی دوم شروع شد و او به همراه خانواده‌اش، در جنبش‌های مقاومت زیرزمینی شرکت می‌کرد. از سن بیست‌سالگی شروع به نوشتن برای روزنامه‌ها و مجلات کرد. آنچه اوریانا فالاچی را در دنیا مشهور کرده است، مجموعه‌ی مصاحبه‌هایی است که با رهبران بزرگ دنیا مانند محمدرضا پهلوی، یاسر عرفات، ذوالفقار علی بوتو، روح‌الله خمینی، ایندیرا گاندی، گلدا مایر، ملک حسین، معمر قذافی، جرج حبش، و هنری کیسینجر انجام داده است. از میان آثار و نوشته‌های او می‌توان به نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، زندگی، جنگ و دیگر هیچ، جنس ضعیف و پنه‌لوپه به جنگ می‌رود اشاره کرد. اوریانا فالاچی در سن ۷۷ سالگی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۶ بر اثر سرطان ریه درگذشت. 

معرفی نویسنده
عکس اوریانا  فالاچی
اوریانا فالاچی
ایتالیایی | تولد ۱۹۲۹ - درگذشت ۲۰۰۶

 اوریانا فالاچی، نویسنده، روزنامه‌نگار و مصاحبه‌گر سیاسی برجسته‌ اهل ایتالیا بود که به دلیل فعالیت‌های گسترده‌ای که در زمینه‌های مختلف انجام داد، مشهور و شناخته می‌شود. دامنه فعالیت‌های او بسیار گسترده بود و از فعالیت به عنوان یک چریک ضد فاشیست در دوران جنگ جهانی دوم تا مصاحبه با رهبران سیاسی جهان و همچنین نوشتن کتاب‌های مختلف و قلم زدن در نشریات مشهور و معتبر و تبدیل شدن به یک خبرنگار بین‌المللی را در بر می‌گیرد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۹۵۹۲۴
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

بسیارجذاب و گیراسرشارازمفاهیم عمیق زندگی و قابل تأمل که بینشی عمیق لازمه درک آن است. چندبارخواندم ودوستدارم بازهم بخوانم. محرمعلی سلمانی🤔

nooshinehz
۱۴۰۲/۰۲/۱۷

این کتاب بینظیره و گوینده هم عالی هستن ولی موسیقی متن این کتاب به شدت بد هست. تا حالا هیچ کتابیو نشنیدم که اینقدر موسیقی متنش بد باشه و واقعا گویندگی و متن کتاب حیف شده با این سلیقه فردی

- بیشتر
about_said
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

نویسنده حس درونی خودش رو دائم تو متن بروز میده، یعنی بیخدا بودن و پوچی زندگی، اما به خوبی اتفاقات و جریانات مهم جنگ ویتنام رو توضیح داده، و از اهداف آمریکا برای حضورش در ویتنام پرده برداشته.

Mohaddeseh Mohammadi
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

خود کتاب، ترجمه و گویندگی بی‌نظیر بودن. فقط کاش نوین کتاب گویا در انتخاب موسیقی سلیقه‌ی بیشتری به خرج می‌داد.

کاربر آرزو روان
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

چه کتابی. چه تجربه‌ی نابی. انگار در تمام سیر متن، همراه فالانچی بودم. خیلی جذاب و تاثیرگذار بود.

زمان

۱۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۰۰۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۰۰۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان