دانلود و خرید کتاب یولیسس و عربی جیمز جویس ترجمه شهریار وقفی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یولیسس و عربی اثر جیمز جویس

کتاب یولیسس و عربی

نویسنده:جیمز جویس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یولیسس و عربی

کتاب یولیسس و عربی، نوشته جیمز جویس و ترجمه شهریار وقفی‌پور دو اثر بی‎نظیر و خواندنی از جیمز جویس است که به شیوه رمان مصور منتشر شده‌اند.

درباره کتاب یولیسس و عربی

یولیسس یکی از مشهورترین آثار جیمز جویس است که بسیاری آن را مهم‌ترین رمان قرن بیستم می‌دانند. این اثر مانند یک ستاره  درخشان در کارنامه حرفه‌ای او می‌درخشد. در کنارش او مجموعه داستان عربی را دار د که آن‌هم از آثار خواندنی او به شما می‌آید. کتاب یولیسس و عربی اقتباس و تصویرگری رابرت بری و جان لویتاش از این آثار است. 

کتاب یولیسس و عربی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به داستان‌های خارجی و کتاب‌های کمیک را به خواندن کتاب یولیسس و عربی دعوت می‌کنیم. 

درباره جیمز جویس

جیمز جویس ۲ فوریه ۱۸۸۲ در دوبلین، ایرلند به دنیا آمد. او همراه ویرجینیا وولف از اولین کسانی بودند که به شیوه جریان سیال ذهن می‌نوشتند. جیمز جویس با ۱۳ زبان آشنایی داشت و دست کم به ایتالیایی و فرانسه مسلط بود. اما آثارش را به زبان انگلیسی می‌نوشت. دوبلینی‌ها یکی از مجموعه داستان‌های او است که گاهی آن را به عنوان یک داستان بلند در نظر می‌گیرند. بسیاری از افراد، رمان اولیس نوشته جیمز جویس را بزرگ‌ترین رمان سده بیستم می‌دانند. جیمز جویس در ۱۳ ژانویه ۱۹۴۱ در سن ۵۸ سالگی در زوریخ، سوئیس چشم از دنیا فروبست. 

معرفی نویسنده
عکس جیمز جویس
جیمز جویس

جیمز جویس در سوم‌ فوریه سال ۱۸۸۲ در دوبلین پایتخت کشور ایرلند زاده شد. استعداد جیمز از کودکی و دوران تحصیل بروز کرده و گواه این ادعا تسلط وی به سیزده زبان زنده دنیا بود به گونه‌ای که نوشته‌هایش را به زبان انگلیسی می‌نوشت ‌و منتشر می‌کرد. جیمز جویس تا قبل از ۲۰ سالگی شخصی مذهبی بود اما در گذر زمان از عقاید مذهبی فاصله گرفته و به سمت رسیدن به اهداف ادبی تلاش کرد. با گذر از سی سالگی بود که به علت مخالفت شدید با بی‌فرهنگی و‌ دون‌مایگی دوبلین همچنین تلاش برای رهایی دوبلین از استعمار بریتانیا بود که مجبور به ترک وطن شده و در شهر‌های زوریخ، پاریس و تریسته ساکن شد. علاقه‌ی شدید جویس به دوبلین شهر زادگاهش و تلاش برای بهبود آن در تمامی آثارش موج می‌زند‌‌ به گونه‌ای ‌که نام اولین مجموعه کتابش را دوبلینی‌ها نام نهاد. وی زمانی بیان کرده است که هر کتاب من کتابی درباره دوبلین است. دوبلین کمتر از سیصد هزار نفر جمعیت دارد ولی در آثار من جهان‌شهر است. او همچنین گفته است در مورد خودم من همیشه درباره دوبلین می‌نویسم.

نظرات کاربران

سوشا
۱۴۰۰/۰۲/۰۴

اولین تجربه من از آثار جیمز جویس بود و مخصوصا با بخش اولیس اصلا نتونستم ارتباط برقرار کنم! نمیتونم درک کنم این کمیک ها چطور میخوان اون کتاب حجیم اولیس رو روایت کنن اونم به این مختصری! ربط کمیک های

- بیشتر
Nana
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

اساسا کتاب سازی است قسمت هایی نا مفهوم از چند کمیک را به هم چسبانده و سرو ته خاصی ندارد

benyamin dindar
۱۴۰۰/۰۹/۱۱

اصلا کمیک خوبی نبود بی سرو ته و نامفهوم، بنظرم نخرید پشیمون میشید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۲۰۰
تومان