دانلود و خرید کتاب در جست‌وجوی زمان از دست رفته؛ سوان عاشق مارسل پروست ترجمه پیمان میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب در جست‌وجوی زمان از دست رفته؛ سوان عاشق

کمیک استریپ در جست‌وجوی زمان از دست رفته اقتباسی از رمان مشهور مارسل پروست، نویسنده نامدار فرانسوی است. این اثر در مجموعه رمان‌های مصور نشر چترنگ به چاپ رسیده است که با هدف بهره‌بردن از آثار فاخر کلاسیک جهان در دنیای پرمشغله امروزی تدوین شده، به چاپ رسیده است.

 در مجموعه رمان‌های مصور انتشارات چترنگ آثار شاخص کلاسیک جهان با حجمی کمتر و در قالب کمیک برای خوانندگان کم‌حوصله‌تر به ویژه نسل جوان امروز آماده شده‌اند. تا شاید آنها را به خواندن کتاب‌های اصلی هدایت کنند.

کمیک استریپ در جستجوی زمان از دست رفته را استفن اوئه از رمان اصلی اقتباس کرده و استانیسلاس برزه کار تصویرگری ان را انجام داده است.

سوان عاشق، نام جاها، کومبره و در سایه دوشیزگان شکوفا از این مجموعه تا کنون به چاپ رسیده است که جلد حاضر داستان سوان عاشق است.

درباره کتاب در جستجوی زمان از دست رفته

 رمان در جستجوی زمان ازدست رفته اثر مارسل پروست در ۷ جلد نوشته شده که هر کدام نامی مستقل دارند. پروست این رمان را در دوران بیماری و تنهایی‌اش، بین سال‌های ۱۹۰۸- ۱۹۰۹ تا ۱۹۲۲ میلادی نوشته و میان سال‌های ۱۹۱۳ تا ۱۹۲۷ میلادی منتشر کرده‌است.

 مارسل پروست در این اثر یک داستان واحد نمی‌گوید بلکه در تنهایی و دوران بیماری‌اش، عمق گذشته از دست رفته خود را جستجو می‌کند. شگفت‌انگیزی اثر در آن است که از هرکجا این داستان را شروع کنید ان را درخواهید یافت. چرا که این اثر یک داستان معمول کلاسیک با شروع و پایان مشخص نیست بلکه مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و حوادث و داستان‌ها است که نویسنده از ورای آن، یک تحلیلِ عمیقِ ادبی، هنری، فلسفی و اجتماعیِ از جامعه‎ی اواخر قرن نوزدهم فرانسه به دست می‌دهد. 

طرف خانه سوان، در سایه دوشیزگان شکوفا، طرف گرمانت، سدوم و عموره، اسیر، آلبرتین گمشده، زمان بازیافته عناوین تشکیل دهنده‌ی رمان در جستجوی زمان از دست رفته هستند.

 خواندن در جست‌وجوی زمان از دست رفته؛ سوان عاشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست داران آثار کلاسیک جهان که وقت کافی برای مطالعه آثار اصلی را ندارند می‌توانند از خواندن کمیک استریپ لذت ببرند.


 



معرفی نویسنده
عکس مارسل پروست
مارسل پروست

مارسل پروست، نویسنده رمان مشهور در جستجوی زمان از دست رفته، یکی از مهم‌ترین نویسندگان فرانسوی قرن نوزدهم است. او برای نوشتن این اثر موفق شد تا رکورد طولانی‌ترین رمان گینس را از آن خود کند.

نظرات کاربران

Sepidov
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

سانسور.... برای شخصیتایی که کارتونین، ایرانی نیستن، مسلمون نیستن...مضحکتر ازین مدل سانسور ینی میبینم یه روزی؟

imanshahbeigi
۱۴۰۲/۰۵/۰۷

یکی از وحشتناک‌ترین ترجمه‌ها

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۳۷,۱۰۰
تومان