دانلود و خرید کتاب زیر درخت سیب آلیس مونرو ترجمه مصطفی شایان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیر درخت سیب اثر آلیس  مونرو

کتاب زیر درخت سیب

نویسنده:آلیس مونرو
امتیاز:
۲.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زیر درخت سیب

کتاب زیر درخت سیب نوشته آلیس مونرو برنده جایزه نوبل ادبیات است. این کتاب با ترجمه مصطفی شایان منتشر شده است. آکادمی سوئد مونرو را «استاد داستان کوتاه معاصر» توصیف کرد.

درباره کتاب زیر درخت سیب

 داستان‌‌های کتاب زیر درخت سیب، از پنج کتاب آخر نویسنده، آلیس مونرو، انتخاب شده و این انتخاب به گونه‌ای بوده است که روزنامه نگار و تحلیل گر گاردین آن را مهارت نویسنده کانادایی در برخورد با موضوع عنوان کرده است و این داستان‌ها را جزو بهترین داستان‌های او می‌دانند.

مونرو در این کتاب داستان‌های جذابی دارد و بیشترین رویکردش یعنی فمنیسم را می‌شود در تمام داستان‌ها جس کرد. نگاهی که نویسنده زن موفق امروز می‌تواند در داستان‌هایش به خوانندگان منتقل کند و آن را به عنوان راه زنان معرفی کند.

خواندن کتاب زیر درخت سیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی امروز پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس آلیس  مونرو
آلیس مونرو

آلیس مونرو با نام اصلی آلیس آن لایدلاو (متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۳۱، وینگهام، انتاریو، کانادا)، داستان‌نویس کانادایی است که با روایت‌های بسیار زیبای خود شهرت بین‌المللی پیدا کرده. آکادمی سوئد وقتی جایزه‌ی نوبل ادبیات را در سال ۲۰۱۳ به او اعطا کرد، او را «استاد داستان کوتاه معاصر» لقب داد. آثار مونرو به دلیل تصویرسازی دقیق و سبک روایی‌اش که در عین حال غنایی است مورد توجه قرار گرفت. آثار او عمق و پیچیدگی‌های زندگی عاطفی افراد را آشکار می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۷۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان