دانلود و خرید کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است اثر فرزام کریمی

کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است

گردآورنده:فرزام کریمی
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است

کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است اثر فرزام کریمی به جمع‌آوری ترانه‌های آناتما، یکی از گروه‌های موسیقی راک انگلیسی در شهر لیورپول، پرداخته است.

درباره‌ی کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است

فرزام کریمی در کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است، ترانه‌های آناتما را نوشته است. او ابتدا در مقدمه‌ای خواندنی توضیحی درباره‌ی سبک‌های مختلف موسیقی راک و زیرمجموعه‌های آن صحبت می‌کند و گروه آناتما را معرفی می‌کند: آناتما یک گروه آلترنتیو - پراگرسیو راک انگلیسی از شهر لیورپول است که به همراه گروه‌هایی نظیر مای داینگ براید کمک بسیاری در گسترش ژانر موسیقی دوم متال کردند. کلمه آناتما در زبان انگلیسی به معنی تکفیر است. مبحث بعدی کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است معرفی آلبوم‌های مختلف این گروه موسیقی و ارائه‌ی توضیحات مختلف مانند شاعر ترانه‌ها و ... است.

کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از طرفداران موسیقی راک و متال هستید، حتما از خواندن کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است لذت می‌برید.

بخشی از کتاب آزادی، آخرین آرزوی من است

آلبوم Serenades در استودیوی آکادمی ضبط شد و در فوریه سال ۱۹۹۳ عرضه گشت. این آلبوم بعنوان بهترین آلبوم ماه برگزیده شد و بخاطر آن نشان Metal Hammer را از آن خود کردند. حتی آلبومشان در شبکه بزرگ تلویزیونی MTV هم بعنوان آلبوم ماه شناخته شد. با بدست آوردن این افتخارات آناتما وارد Kerrang شد و رتبه دوم جدول موسیقی امریکا را از آن خود کردند. ویدئوی آهنگ Sweet Tears در کانال MTV طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و باعث افزایش هواداران آناتما گردید. گروه اقدام به برگزاری تور و شرکت در فستیوال و اجرای برنامه‌های پی‌درپی نمود که می‌توان از شرکت در ۱۵ تور و فستیوالهای کوتاه اروپائی و نمایش بهمراه گروه My Dying Bride و At The Gates بطور مشترک و چند اجرا با گروه At The Gates نام برد. آنها همچنین ظهور ویژه‌ای در برنامه Headbangers Ball که متعلق به شبکه MTV بود داشتند و پله‌پله به شهرت نزدیک می‌شدند. در ژانویه سال ۱۹۹۴ اولین تور کامل دور اروپای خود را به اجرا گذاشتند و در فستیوالهایی که در کشورهای رومانی، هلند و بلژیک برگزار می‌شد شرکت نمودند. در همان سال برای ضبط آلبومی کوچک که مدتهایی طولانی انتظارش را می‌کشیدند، وارد استودیو شدند. در آگوست آن سال برای اجرا در فستیوال Independant Rock که قرار بود در کشور برزیل و چند کشور اروپائی دیگر برگزار شود، شرکت نمودند.

نظرات کاربران

Raana
۱۴۰۰/۰۹/۱۵

آناتما زندگی کنسرت شما رو به من بدهکاره ... کسایی که آشنایی ندارن این یک گروه راک هست اگر به این سبک علاقه دارین آهنگ پرواز flying گوش بدین خوشتون اومد همه آهنگاشونو دان کنین چوون معرکن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳۲۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان