دانلود و خرید کتاب تماس سرد چاک پالانیک ترجمه محمد مؤمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تماس سرد اثر چاک پالانیک

کتاب تماس سرد

نویسنده:چاک پالانیک
امتیاز:
۲.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تماس سرد

کتاب تماس سرد نوشته چاک پالانیک با ترجمه محمد مؤمنی منتشر شده است. این کتاب دوازده داستان دارد حسی که داستان‌ها منتقل می‌کنند متفاوت است و کتاب تجربه جدیدی می‌سازد.

درباره کتاب تماس سرد

دوازده داستان کوتاه که هم شما را آزار خواهند داد و هم خشنودتان خواهند کرد. این داستان‌ها بیهودگی مرگ و زندگی را به تصویر می‌کشند. در داستان «اجساد متحرک» آخرین داستان کتاب، مخدری که رواج یافته سرنوشت شومی را برای بهترین و باهوش‌ترین دانش‌آموزان دبیرستان رقم می‌زند، مخدری به نام: شوک الکتریکی از دستگاه الکتروشوک قلبی. در  داستان «تق‌تق» پسری امیدوار است بتواند برای آخرین بار جوکی سخیف را برای پدر درحال مرگش تعریف کند. در داستان «تونل عشق» ماجرای ماساژ درمانگری روایت می‌شود که شغلی عجیب دارد؛ او برای مشتریان بیمار و قبل از مرگش آسودگی فراهم می‌کند. داستان‌های این مجموعه خنده‌دار، عجیب، نیش‌دار و خشن هستند؛ ویژگی‌هایی که خوانندگان چاک پالانیک می‌پسندند و از او انتظار دارند.

کتاب تماس سرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب تماس سرد

مهٔ ما داستانِ واقعی فردی را شنیده‌ایم که تومور مغزی‌ای به اندازهٔ یک گریپ‌فروت دارد ـ‌همهٔ دکترها و کشیش‌ها و کارشناسان می‌گویند او رفتنی است‌ـ او خودش را سرگرم تماشای فیلم‌های سه کله‌پوک می‌کند. در مرحلهٔ چهارم سرطان خود سعی می‌کند مدام به فیلم‌های ابوت و کاستلو، لورل و هاردی و برادران‌مارکس بخندد و نهایتاً با موسیقی آخرین یتیمان و خون اکسیژن‌دار درمان می‌شود.

خب، تصورم این است که من چه چیزی برای از دست دادن دارم؟ همهٔ آن چیزی که من نیاز دارم این است که برخی از شیرین‌کاری‌های پیرمرد را برایش زنده کنم و او را آن‌قدر بخندانم که دوباره جان بگیرد. فکر می‌کردم این کار ضرری ندارد.


نظرات کاربران

ali fattahi
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

متاسفم که وقتم راصرف مطالعه این کتاب کردم همین.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
مشکل آموزش دادن به آدم‌های احمق این است که آن‌ها نمی‌دانند احمق هستند.
IMojtaba
ما یاد گرفتیم «بودن یا نبودن...» اما منطقهٔ خاکستری بزرگی بین آن‌ها وجود دارد. شاید در زمان شکسپیر مردم فقط دو گزینه داشتند.
mini me
روزنامه‌ها دربارهٔ حملهٔ تروریستی با بمب‌های سیاه‌زخم و آسیب جدید و کشندهٔ مننژیت هشدار می‌دهند و تنها مُسَکنی که روزنامه‌ها می‌توانند پیشنهاد دهند، بنِ خرید پستی برای خرید خوشبوکنندهٔ زیر بغل است.
amin namaki
اساساً ما حیوانات بزرگ و پیشرفته‌ای هستیم. به این دلیل تکامل یافته‌ایم که بتوانیم صدف را باز کنیم و مغز خامش را بخوریم. اما حالا از ما انتظار می‌رود که راه سیصد خواهر کارداشیان و هشتصد برادر بالدوین را دنبال کنیم. جداً با سرعتی که آن‌ها کارداشیان‌ها و بالدوین‌ها را تولید می‌کنند، انواع دیگر انسان‌ها محو خواهند شد. بقیهٔ مردم ـ من و تو ـ فقط بن‌بست‌های تکامل هستیم که منتظریم فرصتی بیابیم تا سوسویی بزنیم.
amin namaki
او به من می‌گوید که «تو چیزهای زیادی داری که برایشان زندگی کنی.» هر دوی ما می‌دانیم که او دروغگویی بیش نیست.
IMojtaba
تصورم این است که من چه چیزی برای از دست دادن دارم؟ همهٔ آن چیزی که من نیاز دارم این است که برخی از شیرین‌کاری‌های پیرمرد را برایش زنده کنم و او را آن‌قدر بخندانم که دوباره جان بگیرد. فکر می‌کردم این کار ضرری ندارد.
IMojtaba

حجم

۱۵۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱۵۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان