دانلود و خرید کتاب اسیر سرنوشت کالین هوور ترجمه محمدجواد شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسیر سرنوشت اثر کالین  هوور

کتاب اسیر سرنوشت

معرفی کتاب اسیر سرنوشت

کتاب اسیر سرنوشت نوشته کالین هوور با ترجمه محمدجواد شجاعی که توسط انتشارات مصدق منتشر شده است رمانی عاشقانه است.  اسیر سرنوشت با عشق و عاشق و معشوق از ابتدا همراه می‌شود و سرنوشت آن‌ها را نشان می‌دهد.

درباره کالین هوور نویسنده کتاب اسیر سرنوشت

کالین هوور (متولد ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹) نویسنده پرفروش نیویورک تایمز برای ۷ رمان و یک رمان کوتاه است. رمان‌های هوور در زمینه ادبیات بزرگسالان و جوانان است و عموما موضوعی عاشقانه دارد.

او اولین رمانش با نام، بسته، را در ژانویه ۲۰۱۲ منتشر کرد. از آن به بعد، تمام رمان‌هایش بخشیاز بهترین فروش‌های نیویورک تایمز شدند.

کالین هوور در سال 2011 به نویسندگی را آغاز کرد و رمان «اسیر سرنوشت» را نوشت. هوور قصد انتشار این رمان را نداشت اما به دلیل استقبال اطرافیانش این کار را انجام دارد و نتیجه، بیش از حد انتظار خوب بود. رمان «اسیر سرنوشت» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت و از هر طرف نقدهای مثبت گرفت.

هوور در میان خوانندگان ایرانی نیز چهره‌ی محبوبی است.

درباره کتاب اسیر سرنوشت

اسیر سرنوشت داستان زندگی دختری جوان به نام «لیکن» است. این دختر پس از مرگ ناگهانی پدرش، سنگ صبور مادر و برادر کوچکترش می‌شود. او در ظاهر مقاوم و استوار به نظر می‌رسد اما از درون پر از اندوه و رنج است. در این میان با نقل مکان به شهری دیگر و آشنایی با پسر همسایه‌ی 21 ‌ساله و زیبا، دل او می‌لرزد و طبع شاعری در او شعله‌ور می‌شود. در اولین قرار مانند سایر زوج‌ها همه‌چیز خوب پیش می‌رود اما به مرور واقعیت‌هایی از زندگی هر یک برای دیگری آشکار می‌شود که آن‌ها را درگیر احساسات متناقضی می کند. از هم دور می‌شوند و دوباره به هم برمی‌گردند.


معرفی نویسنده
عکس کالین  هوور
کالین هوور

کالین هوور در ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹ در سولفور اسپرینگز در تگزاس به دنیا آمد و در سالتیلو در تگزاس بزرگ شد. هوور مدت‌ها پیش از اینکه هویت خود را درک کند، عاشق نوشتن بود. او خود درباره‌ی کودکی‌اش این‌گونه می‌گوید: «به یاد دارم که در کودکی احساس می‌کردم که داستان‌هایی برای گفتن دارم.»

نظرات کاربران

أبوٰمُخلــــِـــٰـــصْ
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

چیزی که سرنوشت انسان را می سازد "استعدادهایش" نیست "انتخابهایش" است . . .

کتاب ناب
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

چرا انقدر این بشر خوب مینویسه!؟!!!! عالی درجه یک فوق‌العاده.... فقط تنها عیبش اینه که به نظرم پسری به خوبیِ ویل، اصلا وجود خارجی نداره😂 کتاب «ما تمامش میکنیم» از همین نویسنده، خیلییییییییییییییی... قشنگ تره

دو روح در یک بدن (شیلا)
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

خوب بود ولی چون بقیه کتاب های این نویسنده رو خونده بودم یکم توقعم بیشتر بود، سطح این کتاب در برابر بقیه ی کتاب های این نویسنده خیلی پایینه، ولی بازم پیشنهاد میکنم بخونید چون قطعا ارزش یه بار خوندن

- بیشتر
کتاب باز
۱۳۹۹/۰۳/۰۳

این موضوع خیلی تو سریالا و کتابای مختلف گفته شده. تکراریه! ولی کالین هوور حتی بدترین ایده ها رو یک کتاب محشر میکنه!

انرژی مثبت
۱۳۹۹/۰۳/۱۰

سلام دوستان این کتاب با نام *بسته شده* توسط خانم فرشته افسری ترجمه شده . البته من نه ترجمه ی خانم افسری رو خوندم و نه ترجمه ی آقای شجاعی رو . خود متن انگلیسی رو خوندم و به نظرم به عنوان اولین

- بیشتر
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

یه داستان رمانتیک پراز فراز و فرود و باهمه سختی هایش که واقعا فوق العاده بود اصلا نمیشه رمان های کالین هوور رو بخونی و بعدش انگار احساسات آدم داره فوران میکنه و حس و حال عجیبی نداشته باشی. اولین

- بیشتر
olivereader
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

اولین باری که یکی از کتاب های کالین هوور رو خوندم کلاس نهم بودم. ما تمامش میکنیم و از اون روز فهمیدم که قراره بره توی لیست نویسنده های مورد علاقم. الانم پیش دانشگاهیم و احتمالا باید بشینم پای درس‌.

- بیشتر
keep
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

موضوع تکراری..... همه ی کاراکتر ها آرمانی بودن.... که تو دنیای واقعی هیچ وقت اتفاق نمی‌افته

بِه بانو
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

داستان کتاب در مورد انتخاب ها و اولویت های زندگی انسانه. اینکه بین اون چیزها و یا کسانی که دوستداری کدوم هارو با عقل و منطق اولویت خودت قرار بدی . ممکنه بین عشق و خانواده یکی رو انتخاب کنی

- بیشتر
غزل
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

کتاب خوبی است اما این نسخه نیاز به ویرایش داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۷)
طبق فرهنگ واژگان، و طبق گفتهٔ خودم... برای واژهٔ خبیث بیش از سی معنا و جایگزین مختلف وجود دارد. (تند تند کلمات زیر را فریاد می‌زدم. تمام کلاس و ازجمله ویل یکه خورده بودند.) احمق، بی‌شعور، سنگدل، نامهربان، بی‌رحم، بدجنس، نفرت‌انگیز، بی‌عاطفه، رذل، کینه‌توز، سرسخت، ظالم، بدخواه، ستمگر، حرام‌زاده، وحشی، عبوس، درنده‌خو، بی‌احساس، منحط، نفهم، فاسد، بدطینت، ستمکار، سخت‌گیر، سازش‌ناپذیر، کینه‌ای، مخرب، خشن، مخوف، بی‌گذشت، یک‌دنده. و واژهٔ موردعلاقه‌ام، عوضی. همان‌طور که به سمت صندلی‌ام می‌رفتم زیرچشمی به ویل نگاه می‌کردم. صورتش سرخ شده بود، دندان‌هاش را به هم فشار می‌داد. ادی اولین کسی بود که دست زد و پشت سرش بقیهٔ دخترهای کلاس شروع کردند به تشویق کردن. دست به سینه نشستم و زل زدم به میزم. خاویر گفت: «ای بابا، کی ناراحتت کرده؟»
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
«دائم به خودم می‌گویم اوضاع بر وفق مراد می‌شود، آدم که نمی‌تواند همیشه همه را راضی نگه دارد.»
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
وقتی آدم خواب است اوضاع آن‌قدرها آزاردهنده نیست.
غزل
زیاد بخند. هرروز دست کم یک بار بخند.
83 FATEMEH❤️
اولین سؤال اینه که طرف همیشه با احترام باهات رفتار می‌کنه؟ سؤال دوم اینه که بیست سال دیگه این آدم همونی هست که امروز هست، هنوزم دلت می‌خواد با طرف ازدواج کنی؟ سؤال آخر هم اینه که آیا طرف تو رو تشویق می‌کنه که انسان بهتری باشی؟ یه نفر رو پیدا کن که بتونی به هر سه تا سؤال جواب مثبت بدی، اون موقع است که آدم مناسب رو پیدا کردی.
دختر پاييزي
فقط دوست داشتم بخوابم. به نظرم دلیلش این بود که وقتی آدم خواب است اوضاع آن‌قدرها آزاردهنده نیست.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
هر چیزی که انسان از آن فرار کند، همان چیز به دنبالش می‌آید. آن چیز آن‌قدر با انسان می‌ماند تا این‌که بفهمد چه‌طور با آن رودررو شود.
کتاب ناب
از این‌که خنده‌اش را دوست داشتم متنفر بودم.
HENRI
«اولین سؤال اینه که طرف همیشه با احترام باهات رفتار می‌کنه؟ سؤال دوم اینه که بیست سال دیگه این آدم همونی هست که امروز هست، هنوزم دلت می‌خواد با طرف ازدواج کنی؟ سؤال آخر هم اینه که آیا طرف تو رو تشویق می‌کنه که انسان بهتری باشی؟ یه نفر رو پیدا کن که بتونی به هر سه تا سؤال جواب مثبت بدی، اون موقع است که آدم مناسب رو پیدا کردی.»
استودیوس
هیچ چیز همیشگی نیست. تنها چیزی که میان همهٔ ما مشترک است همان امر گریزناپذیر است. سرانجام همهٔ ما خواهیم مرد.
غزل

حجم

۲۰۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

حجم

۲۰۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان