دانلود و خرید کتاب فرقی نمی کند آگوتا کریستف ترجمه فرزانه شهفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرقی نمی کند اثر آگوتا کریستف

کتاب فرقی نمی کند

انتشارات:کتاب نشر نیکا
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرقی نمی کند

«فرقی نمی‌کند» مجموعه‌ای است شاملِ بیست و پنج داستان از آگوتا کریستف، که بیست چهار داستان آن اینجا آورده شده‌ است. آگوتا کریستف در سی‌ام اکتبر ۱۹۳۵ به دنیا آمد. این نویسنده‌ی مجارستانی در ۱۹۵۶ در بیست و یک سالگی با شوهر و فرزند چهارماهه‌اش از کمونیسم گریخت و در نوشاتل سویس ساکن شد. پس از پنج سال، ازکار در کارخانه دست کشید، از همسرش جدا شد، به طور جدی زبان فرانسه آموخت و دست به کار نوشتن شد. خیلی از نمایش‌نامه‌هایش روی صحنه رفت یا در رادیو اجرا شد، پس از آن به نوشتن رمان و داستان کوتاه روی آورد. قبل از مهاجرت شعر هم می‌سرود. در ۱۹۸۶، رمان دفتر یادداشت او با موفقیت زیادی روبه‌رو شد و جایزه‌ی ادبی کتاب اروپا را برایش به ارمغان آورد. برای رمان موفقِ سومین دروغ جایزه‌ی کتاب بین المللی را در ۱۹۹۲ دریافت کرد. سال ۲۰۰۸ جایزه‌ی ادبی اتریش برای ادبیات اروپا به مجموعه‌ی آثار او تعلق گرفت. در داستان های این مجموعه نویسنده با باریک‌بینی، جهانِ عینی را با جهان شگفت‌انگیز خیال می‌آمیزد و بی‌پروا می‌نویسد. جدایی، انتظار، نوستالژی، بی‌تفاوتی، جنون و ترحم داستان‌های او را می‌سازند. یک نامه، زنگ تلفن یا گفتگوهای چهره به چهره، هیچ یک نمی‌تواند از فشار تنهایی بکاهد و ترمزی سر راه آن باشد. منتقدان، سبک این کتاب را موجز و درخشان دانسته‌اند و مؤثر چون پرتاب پیاپی سنگ‌ریزه‌ها به قلبی گشاده و خونین.

نظرات کاربران

Dentist
۱۳۹۸/۰۳/۰۵

مجموعه ی ۲۵ داستان کوتاه از آگوتا کریستف. چهار کتاب قبلی ای که از همین نویسنده خونده بودم رو خیلی دوست داشتم ولی داستان های این کتاب به نظرم کاملا معمولی بودن..

Mary gholami
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

به اندازه کتابهای دیگش قشنگ نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
فکر می‌کردم زندگی نمی‌تواند همین باشد، تا این‌حد پوچ، زندگی باید چیزی باشد، و من منتظر بودم این چیز از راه برسد، حتی دنبالش می‌گشتم.
Mary gholami

حجم

۵۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان