دانلود و خرید کتاب عکس‌های فوری کاترین بل ترجمه گروه مترجمان نیکا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عکس‌های فوری اثر گروه مترجمان نیکا

کتاب عکس‌های فوری

معرفی کتاب عکس‌های فوری

«عکس‌های فوری» مجموعه شش داستان کوتاه از نویسندگان گوناگون معاصر است. «آنچه می‌ماند» از کاترین بل، «عکس‌های فوری» از ویلیام بوید، «دلقک آستاپووُ» از رُزی تریمِین، «ویکفیلد» از ای. ال. دکتروف، «لودا و میلنا» از لارا وپنیار و «جزیره‌ها» از الکساندر همان داستان‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند. بخشی از داستان «آنچه می‌ماند» از کاترین بل را می‌خوانید: «مرگ شوهر، میبل را از پا در نیاورده. حدود پنجاه سال است که تنها زندگی نکرده. با این همه هر صبح می‌تواند با تلاش و تقلا از خواب بیدار شود، مثل غواصی که تقلا می‌کند خود را به سطح آب برساند. برای او هر روز مثل گرهی در یک ریسمان است. چیزی که باید آن را شمرد، نوعی یاد یار. قضیه این نیست که جورج را دوست نداشت، او را دوست داشت و آن عشق ساده و قابل اعتماد، شالوده‌ی چهل و چهار سال زندگی مشترکشان بود. اما سال‌ها پیش، جورج شروع کرده بود به اینکه ترکش کند، ذره ذره ترکش کرده بود و نرم نرم در مبلی که دوست داشت روی آن بنشیند، ناپدید شده بود. پسرش که ترکش کرد قضیه فرق می‌کرد، ناگهانی بود، مثل یک ضربه.»
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
دنیا آکنده از رنگ است و پر از صداهای گوش‌خراش؛ و او می‌تواند مثل رادیویی که در آنِ واحد همه‌ی ایستگاه‌های ممکن را بگیرد همه‌ی صداها را با هر فرکانسی بشنود، بی آنکه صدایی در پس‌زمینه محو شود.
آریا
گاهی چیزهایی که قرار است کشف شوند، آنقدر منتظر می‌مانند تا مردم آماده‌ی پذیرفتن آن‌ها شوند. این چیزها گوش به زنگ، زیرِزمین باقی می‌مانند. بعد، وقتش که می‌شود، زمانی که نیازش تشخیص داده می‌شود و با احترامِ لازم آن بالا انتظارشان را بکشد، به نرمی خود را بالا می‌کشند.
آریا

حجم

۱۲۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۲۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان