دانلود و خرید کتاب خروس طلایی و نوشته‌های دیگر خوآن رولفو ترجمه بهمن یغمایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خروس طلایی و نوشته‌های دیگر اثر خوآن رولفو

کتاب خروس طلایی و نوشته‌های دیگر

نویسنده:خوآن رولفو
انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خروس طلایی و نوشته‌های دیگر

در «خروس طلایی و نوشته‌های دیگر»، یک رمان کوتاه و گلچینی از نوشته‌های خوان رولفو، نویسنده مکزیکی را می‌خوانید. خوان رولفو یکی از نویسندگان متعهد و آگاه به مسایل زندگی در مکزیک است. و «خروس طلایی» که در نیمه اول قرن بیستم نوشته شده در حقیقت رساله‌ای آشکارا سیاسی است که با درآمیختن با رئالیسم جادویی خود را در لفافه‌ای می‌پوشاند تا خواننده را معطوف به چشم‌اندازی از زندگی جامعه‌ای کند که در حال زوال است. حقایقی در داستان نشان می‌دهد که ماجرای خروس طلایی مربوط به سال‌های پس از انقلاب مکزیک است. سال‌هایی که هنوز وزنه سنگینی از فقر و بی‌عدالتی بر زندگی مردم فشارهای طاقت فرسا می‌آورد. دیونی سیو فروشنده دوره‌گردی است که یک خروس بازنده در جنگ خروس‌ها را از سر ترحم با خود می‌برد تا زندگی‌اش را با آن حیوان تغییر دهد. رمان رولفو داستان ساده‌ای نیست این رمان گذاری است در دنیای سیاه قماربازها و جشن‌های منظقه «باخیو» مکزیک و به خواننده تصویری از یک برهه تاریخی این کشور را می‌دهد. این کتاب فرصت بی‌نظیری به خوانندگان می‌دهد تا نگاهی به معروف‌ترین اثر رولفو انداخته و میراث یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین نویسندگان مکزیک را مورد توجه قرار دهند.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
اینجا خودم را می‌بینم که در فکر سلامتی تو هستم و خود، لحظه به لحظه در حال مرگ.
mojsena
مرگ، مثل رودخانه‌ای است که آرام آرام طغیان می‌کند، به آبهای قبلی هجوم می‌آورد و به آهستگی آن را می‌پوشاند، امّا دیگر جریان تازه‌ای به وجود نمی‌آورد.
AmirHossein
این زندگیه که باعث خجالت و رودربایستیه. این‌طور فکر نمی‌کنی؟ یک مرده باعث آشفتگی و دردسر هیچ‌کس نیست؛ امّا بعدش این زنده‌ها هستن که هیچ‌وقت دست از تحقیر آدم‌های دیگه برنمی‌دارن. اونها تقریباً خودشون رو می‌کُشن فقط برای اینکه روحیه دیگران رو تخریب کنن. این موضوع هر چیزی را که لازم داری بدونی به تو میگه. از طرف دیگه، هیچ دلیلی وجود نداره تا از مرده بترسی، مرده‌ها مهم ان. بهترین آدم‌ها هستن.
mojsena

حجم

۱۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۱۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان