دانلود و خرید کتاب نوسازی؛ تلاش برای بازیابی روح مایکروسافت و تصویر یک دنیای بهتر برای همه ساتیا نادلا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوسازی؛ تلاش برای بازیابی روح مایکروسافت و تصویر یک دنیای بهتر برای همه اثر ساتیا نادلا

کتاب نوسازی؛ تلاش برای بازیابی روح مایکروسافت و تصویر یک دنیای بهتر برای همه

معرفی کتاب نوسازی؛ تلاش برای بازیابی روح مایکروسافت و تصویر یک دنیای بهتر برای همه

کتاب «نوسازی؛ تلاش برای بازیابی روح مایکروسافت و تصویر یک دنیای بهتر برای همه» که به سرعت در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت، درباره تغییر شخصی است؛ درباره تغییر شکل درونی مایکروسافت و تکنولوژی‌هایی که زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. ظهور هیجان‌انگیزترین و نیز اخلال‌گرترین تکنولوژی‌های بشری که تاکنون تجربه کرده‌ایم: هوش مصنوعی، واقعیت ترکیبی، محاسبات کوانتومی. درباره اینکه چگونه افراد، سازمان‌ها و جوامع می‌توانند و باید تغییر رویه دهند و در جستجوی خود برای انرژی‌ها و ایده‌های نو، «نوسازی» کنند! مدیرعامل مایکروسافت، ضمن روایت تلاش دائمی شرکت در تغییر رویه و تناسب با دنیای فعلی، داستان زندگی شخصی خود از کودکی و مهاجرت از هند به آمریکا تا رهبری یکی از معنادارترین تغییرات تکنولوژی در حوزه دیجیتال را بیان می‌کند. «ساتیا نادلا» داستان کودکی خود را بیان می‌کند، تجاربی که به او روش پیشرفت را آموخت. او که بعد از «بیل گیتسِ» باهوش و «استیو بالمرِ» باانرژی، سکان مایکروسافت را در دست گرفت، نسبت به آنها بسیار ناشناخته بود. او داستان تلاش مایکروسافت برای بازیابی روح خود را روایت می‌کند – تغییر هر چیزی از فرهنگ سازمان گرفته تا چشم‌انداز به شدت رقابتی و شراکت‌های تجاری! نادلا به عنوان یک مهندس، مدیرعامل و یک انسان‌گرا، دیدگاهش در مورد موج جدید تکنولوژی و تاثیر بالقوه آن بر جوامع انسانی را مطرح و رهبران جهانی را به اقدام مناسب در مواجهه با آن دعوت می‌کند. «ساتیا نادلا» می‌گوید که «ایده‌ها مرا هیجان‌زده می‌کنند و همدلی، محور کار و زندگی‌ام است.» کتاب «نوسازی» مجموعه‌ای سرشار از تفکر، تعمق و توصیه‌های الگوریتم‌گونه است که از یک رهبر اصولی، مشورتی و به دنبال بهبود: بهبود خودش، شرکت ریشه‌دارش و در پایان جامعه‌اش. «ساتیا روندی را انتخاب کرده است تا بتواند از بیشترین فرصت‌های ایجاد شده توسط تکنولوژی بهره‌مند شود و در عین حال به پرسش‌های سخت نیز پاسخ دهد».

نظرات کاربران

اﻣﻴﺮ
۱۳۹۷/۰۳/۲۸

کتاب خوبی بود درباره زندگی ساتیا و سیاست های مایکروسافت و فرآیند تغییر های کلان و فرهنگ شرکتی و تکنولوژی های نو مطالب زیبایی داشت.

وحید
۱۳۹۷/۰۴/۱۳

کتاب متوسطی‌ه در کل. ترجمه‌ش چنگی به دل نمیزنه. یه کم هم بعضی جاها زیادی مایکروسافت رو تحویل گرفته! نکته اصلی اینه که خیلی زیاد از اهداف تغییر صحبت کرده اما اینکه چطور این تغییر انجام می‌شه رو چندان چیزی

- بیشتر
fariid
۱۳۹۷/۰۱/۱۰

هم کتاب خوب و مفیدیه و هم اینکه واقعا به بهترین صورت ممکن ترجمه شده. از همه تیم ترجمه و انتشارات محترم نهایت تشکر رو دارم. و ممنون از طاقچه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۷)
منبع اساسی مقاومت در برابر تغییر، ترس از ناشناخته‌هاست.
وحید
من معتقدم تنها راهی که برای از بین بردن نابرابری‌های اقتصادی وجود دارد این است که مطمئن شویم که نه تنها به کسانی که از دانشگاه و سایر مراکز تحصیلی بیرون می‌آیند، بلکه به کارکنانی که شغل خود را به خاطر اتوماسیون از دست می‌دهند، مهارت آموزش بدهیم. کشورهایی که درصدی از تولید ناخالص داخلی را در ایجاد مهارت‌های تکنولوژی سرمایه‌گذاری می‌کنند، سود این کار را خواهند برد.
رضا خدابنده‌لو
در سال ۲۰۱۶، مایکروسافت، آمازون، گوگل، فیسبوک و آی بی ام، به دور از هیاهو اعلام کردند که در موضوع هوش مصنوعی با هم شریک می‌شوند تا به مردم و اجتماع سود برسانند. هدف ما این است که درک عمومی از هوش مصنوعی را بالا ببریم و برای چالش‌ها و فرصت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، بهترین روش‌ها را پیدا کنیم.
رضا خدابنده‌لو
«داگلاس نورث»، اقتصاددانی که به طور مشترک برنده جایزه نوبل شده است، همین پرسش را بررسی کرده است. او دریافته که نوآوری‌های تکنیکی به تنهایی برای به موفقیت رساندن یک اقتصاد کافی نیست. ابزارهای حقوقی مانند دادگاه‌هایی که اجرای قراردادها را به صورت عادلانه تضمین کنند نیز مورد نیاز است (در غیر این صورت چگونه مطمئن باشیم که یک فرد زورگو اموال ما را از چنگ ما بیرون نمی‌آورد؟) چیزی که انسان مدرن را از انسان غارنشین متمایز می‌کند اعتماد است
رضا خدابنده‌لو
قانون مور که توسط «گوردون مور»، موسس شرکت اینتل مطرح شده است بیان می‌کند که تعداد ترانزیستورهای هر مدار یکپارچه در هر وسیله به طور متوسط در هر دو سال دو برابر می‌شوند. برخی از سوپر کامپیوترهای اولیه حدود ۱۳ هزار ترانزیستور داشتند؛ دستگاه ایکس باکس که در اتاق نشیمن شما قرار دارد حدود ۵ میلیارد ترانزیستور دارد. اما شرکت اینتل در سال‌های اخیر گزارش کرده است که سرعت پیشرفت کاهش پیدا کرده است و در نتیجه یک نیاز بزرگ برای روش‌های جایگزین ایجاد کرده است تا قدرت پردازش سریع‌تر مورد نیاز برای رشد هوش مصنوعی را تامین کنیم.
رضا خدابنده‌لو
اکنون که به عقب نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که از نوکیا چیزهای زیادی آموخته‌ایم، با وجود اینکه در این معامله متضرر شدیم. تملک این شرکت فنلاندی گوشی‌های هوشمند، منجر به رشد عددی افراد و درآمد شد اما در نهایت نتوانستیم در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند دوام بیاوریم. مهم‌تر از آن اینکه چیزهای زیادی در مورد طراحی، ساختن و تولید سخت‌افزار آموختیم.
رضا خدابنده‌لو
همدلی در کنار ایده‌های جدید باعث شده بود تا یک تکنولوژی برای دنبال کردن جهت دید چشم ایجاد کنیم که خود یک رابط کاربری پیشرفته طبیعی برای کمک به افرادی که دچار بیماری «اسکلروز جانبی آمیوتروفیک» (یا بیماری لو گهریگ) و فلج مغزی هستند ایجاد شده است تا بتوانند استقلال بیشتری داشته باشند. این ایده در اولین هکاتون کارمندان شرکت، که خاستگاه خلاقیت و رویاهاست، شکل گرفت.
رضا خدابنده‌لو
«اگنس دیتون» اقتصاددان برنده نوبل و همسرش «انی کیس» که او نیز اقتصاددان برجسته‌ای در دانشگاه پرینستون است، مقاله‌ای منتشر کردند که نشان می‌داد سفیدپوستان ایالات متحده که تحصیلات کمتر از لیسانس دارند، در طول زندگی خود به طور رو به رشدی، شرایط نامساعدی را تجربه خواهند کرد که می‌تواند تاثیر نامطلوبی روی مرگ و میر، سلامت، و رفاه اقتصادی آنها داشته باشد. در واقع، تحقیقات آنها نشان می‌داد که آموزش، بهتر از سطح درآمد، افزایش نرخ مرگ و میر و بیماری در سفیدپوستان میان سال را توضیح می‌دهد. این وضعیت در کنار یافته‌های بالدوین، حداقل تا حدی احساسات ضد جهانی‌شدن امروزی را به وجود آورده‌اند و در نتیجه اکنون نیاز است که هم در مورد آموزش همگانی و اولویت‌های خود در مورد سلامت عمومی بازنگری کنیم.
رضا خدابنده‌لو
ویروس اچ آی وی که عامل بیماری ایدز است، در بدن انسان به سرعت جهش پیدا می‌کند، اما در نحوه جهش این ویروس محدودیت‌هایی وجود دارد. الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشینی که ما ساخته‌ایم دریافته‌اند که کدام بخش از پروتئین اچ آی وی برای عملکرد ویروس کاملا ضروری هستند، در نتیجه می‌توان واکسنی تولید کرد که به این بخش‌ها حمله کند. تیم او با استفاده از داده‌های بالینی می‌تواند جهش‌ها را شبیه‌سازی کند و اهداف خود را شناسایی کند. همچنین، آنها برای یک تومور سرطانی از توالی ژنوم بهره می‌گیرند و بهترین اهداف را پیش‌بینی می‌کنند که سیستم ایمنی بدن می‌تواند به آنها حمله کند
رضا خدابنده‌لو
هوش مصنوعی مانند یک نردبان است و ما اکنون در پله نخست این نردبان ایستاده‌ایم. در بالای این نردبان هوش عمومی مصنوعی و درک کامل ماشین از زبان انسان قرار دارد. این پله وقتی است که یک کامپیوتر بتواند هوشی از خود به نمایش بگذارد که از هوش انسان قابل تمایز نباشد
رضا خدابنده‌لو

حجم

۲۲۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۲۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان