دانلود و خرید کتاب چگونه از خودتان سبقت بگیرید محمدرضا سرمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه از خودتان سبقت بگیرید اثر محمدرضا سرمدی

کتاب چگونه از خودتان سبقت بگیرید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه از خودتان سبقت بگیرید

«این کتاب برای خواندن نوشته نشده، این کتاب نوشته شده است تا شما با آن زندگی کنید...!» «چگونه از خودتان سبقت بگیرید» نوشته محمدرضا بیات سرمدی(-۱۳۴۸) است. این کتاب در مورد تغییر خود به سوی بهتر شدن است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: شما در زندگی با انسان‌ها سروکار دارید؛ بنابراین برای متقاعد کردن دیگران ناچارید، آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهید تا تصمیماتشان را به‌سمت‌وسویی هدایت کنید که می‌خواهید و بهترین راه برای انجام این کار این است که از روزنه چشمانشان به درون مغزشان نفوذ کنید! زمانی‌که با انسان‌های دیگر(یا مشتری) سروکار دارید، بکوشید به‌جای استفاده از کلمات یا اعداد و ارقام به کمک تصاویر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. بدون شک شما نمی‌توانید همواره و در همه جا برای ارتباط با دیگران یک پروژکتور در دست داشته باشید تا هر آنچه می‌خواهید را در قالب یک فیلم به آن‌ها نشان دهید. به‌همین علت در این‌جا می‌خواهم یک راز کوچک؛ اما بسیار مهم را با شما در میان بگذارم که می‌تواند در ارتباط با دیگران به شما یاری رساند تا بتوانید حتی به کمک واژه‌ها آن‌ها را به دیدن وادار کنید! حقیقت این است که مغز را می‌توان فریب داد؛ اگر از واژه‌ها به‌صورتی استفاده شود که بتوانید با هنرمندی برای دیگران تصویرسازی کنید، در آن لحظه مغزشان شنیده‌ها را به تصاویر ذهنی تبدیل کرده و به‌راحتی تحت‌تاثیر گفته‌هایتان قرار خواهند گرفت. برای این کار ساده، کافی است بکوشید یک «قصه‌گو» باشید! انسان‌ها اغلب از واژه‌ها به‌درستی استفاده نمی‌کنند. آن‌ها چون می‌خواهند آدم‌هایی فرهیخته به‌نظر آیند، بیشتر از کلماتی استفاده می‌کنند که نشانه‌ای از شأن و منزلت اجتماعی‌شان باشد. باید بگویم که آن‌ها ترجیح می‌دهند «قلمبه سلمبه» صحبت کنند! انسان‌های تاثیرگذار بیشتر قصه می‌گویند. آن‌ها واژه‌ها را مانند بوم نقاشی در دست می‌گیرند تا به کمک آن بر پرده ذهن دیگران نقشی ماندگار بکشند.

نظرات کاربران

مهرانه نصیری
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

ارزش خوندن داره...من تو یکروز خوندم و واقعا مطالبش کاربردیه

مهدیه طاهر نژاد
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

کتاب خوبیه مثال های جالبی رو ارایه میده که به درد کسب و کار هم میخوره

Dream
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

بسیار عالی بود،با مثالهای جالب

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸)
هرگز نمی‌توانید به پیروزی‌های درخشان دست یابید، به‌جز زمانی که خود را برای شکست‌های بزرگ آماده کرده باشید. شما هیچ وقت نمی‌توانید قله‌های بلند را فتح کنید، مگر زمانی‌که سختی گذر از دره‌های عمیق را به جان خریده باشید
HadiSeh
«از حماقت آدمی‌درشگفتم که همیشه همان کارهای گذشته را تکرار می‌کند؛ اما در دل امیدوار است تا به نتیجه‌ای متفاوت دست یابد!»
HadiSeh
مهم‌ترین سفر زندگی، سفر هیجان انگیزی است که از درون خودتان آغاز و به همان جا نیز پایان می‌یابد.
کاربر ۲۰۳۱۴۹۰
تردیدی نیست که شما شگفت‌انگیزترین معجزهٔ کارگاه آفرینش هستید
soroosh7561
برای آغاز کیمیاگری پیش از هر چیز به هر کار غیرضروری که انجامش می‌دهید، پایان دهید و زمان با ارزشتان را فقط صرف انجام کارهایی کنید که بیشترین بهره را برایتان به ارمغان می‌آورند. این ماموریتی سخت و دشوار است؛ زیرا اغلب عادت کرده‌ایم، کارهای مهم را به تعویق اندازیم تا کارهای فوری را انجام دهیم،
HadiSeh
درون شما عظمتی نهفته شده که همهٔ کائنات در برابر آن پست و حقیر می‌نماید.
HadiSeh
برای تغییر تقدیرتان نخست باید افکارتان را تغییر دهید؛ زیرا افکارتان اعمالتان را شکل می‌دهد و اعمالتان سرنوشتتان را می‌سازد. پس اگر می‌خواهید زندگی متفاوتی را تجربه کنید، باید افکارتان را تغییر دهید.
کاربر ۲۰۳۱۴۹۰
شما نیز بیهوده سعی نکنید تا بهتر از رقبایتان باشید، بلکه هوشمندانه بکوشید متفاوت از دیگران به‌نظر آیید؛ زیرا در این تنازع همیشگی برای بقا تنها افرادی زنده باقی می‌مانند که از سایرین متمایز باشند.
soroosh7561
چشمان آدمی عضوی پر رمز و راز است؛ مانند گوهری تابناک که در هاله‌ای از وهم و خیال فرو رفته باشد، در زیر کمان ابروان می‌درخشد. زنان معتقدند حقیقت عشق یک مرد را می‌توان در عمق چشمانش یافت و مردان نیز همواره شیفتهٔ جادوی نگاه زیبای زنان بوده‌اند. به‌نظر می‌رسد که چشم پنجره‌ای به‌سوی اعماق روح آدمی است.
HadiSeh
بکوشید با حذف کارهای کم ارزش و یا بی‌ارزش از زندگی و کسب‌وکارتان زمان را به خدمت خود درآورید.
soroosh7561

حجم

۶۹۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۶۹۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان