دانلود و خرید کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح طاهره ماهروزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح اثر طاهره ماهروزاده

کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح

انتشارات:نشر مهاجر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح

کتاب الکترونیکی حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح نوشتۀ طاهره ماهروزاده است و نشر مهاجر آن را منتشر کرده است. کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح، به بررسی مسائل اخلاقی و ایمانی برای رسیدن به سعادت در دین اسلام می‌پردازد.

درباره کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح

کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح، به روش توصیفی تحلیلی با رجوع به آیه‌های قرآن کریم و روایت‌های معصومان ابتدا ویژگی‌های عقل صالح را بررسی کرده و سپس به آثار فردی و اجتماعی ایمان و عمل صالح در دنیا و آخرت می‌پردازد و به این نتیجه می‌رسد که دین اسلام دارای نظام کامل تربیتی و برنامه‌های صحیح عملی است و برای پیروانش سعادت دنیوی و مادی این جهان و فلاح و رستگاری در آخرت را به همراه می‌آورد. مؤلف بیان می‌دارد که حیات طیبه، زندگی پویا و زنده و خالی از هر زشتی و بدی است؛ بشر امروزه آنچه تنها در سایه ایمان به خدای یگانه و اجابت دعوت حق‌تعالی و رسولش و انجام عمل صالح به دست می‌آید، در بهره‌وری از مادیات به‌تنهایی می‌جوید، به همین دلیل در حیرانی و سرگردانی باقی‌مانده است.

خواندن کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث دینی و اخلاقی مناسب است.

بخشی از کتاب حیات طیبه در پرتو ایمان و عمل صالح

«انسان‌ها با غریزۀ فطری و حب ذاتی خود همواره برای جلب نیکی و دفع ضرر تلاش می‌کنند؛ ولی این حرکت و تلاش به تناسبِ جهان‌بینی افراد متفاوت است. آنان که جهان را بر پایۀ ماده استوار می‌دانند، جهان‌بینی‌شان بر اصالت ماده توصیف می‌شود و خود را همچون گویی رها شده در میدان مسابقه می‌بینند و با حرصی عنان گسیخته سعی دارند برای خود زندگی همراه با شادی، لذت و آرامش فراهم کنند؛ زندگی و حیاتی که به دور از هر ناراحتی، مشقت و بیماری باشد؛ بنابراین در پی ثروت و رفاه مادی هستند و خوشبختی و سعادت خود را در همین زندگی دنیوی می‌بینند.

اما بشر متمدن امروز به جای آسایش، راحتی و سعادت، به سوی خودخواهی‌ها گام بر‌می‌دارد، تا حدی که روح متکبرش جهان را به ورطۀ نیستی کشانده و مادی‌گرایی، حرص و طمع بی‌پایان، نداشتن توجه کافی به مسائل اخلاقی و ایمانی و انسان بودن، این جوامع را دچار مفاسد اجتماعی، ناراحتی‌های روزافزون و بیماری‌های روانی کرده است...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان