دانلود و خرید کتاب ماشین زمان اچ. جی. ولز ترجمه رضوانه سیدعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ماشین زمان

کتاب ماشین زمان نوشتۀ اچ. جی. ولز با بازنویسی دابلیو. تی. رابینسون و ترجمۀ رضوانه سیدعلی در نشر مهاجر به چاپ رسیده است. این داستان کلاسیک در مجموعۀ رمان‌های ماندگار جهان قرار دارد.

درباره کتاب ماشین زمان

نسل جدید اگرچه محصولات جدید را دوست دارد؛ اما بعضی شاهکارهای هنری هستند که هرچقدر قدیمی می‌شوند طرفدارانشان بیشتر می‌شود.  رمان‌های زیادی وجود دارد که توانسته‌اند محبوب چند نسل باشند، با ماجراهای شگفت‌انگیز و شخصیت‌های به‌یادماندنی که همیشه در بالای فهرست برترین‌ها و پر‌مخاطب‌ترین‌ها جای دارند. مجموعۀ رمان‌های ماندگار جهان گزیده‌ای از مشهورترین رمان‌های جاودان دنیاست که با نثری شیوا و روان و تصاویر زیبا مناسب سلیقۀ نسل امروز ارائه شده است.

این کتاب اقتباسی از داستان ماشین زمان، نوشتۀ هربرت جورج ولز است. داستان ماشین زمان یکی از رمان‌های علمی و تخیلی جهان است که حدود ۱۳۰ سال پیش نوشته شده و به آرزوی همیشگی انسان یعنی حرکت در زمان و سفر به آینده می‌پردازد. این داستان از مشهورترین آثار جهان است و تا به‌ حال چندین اقتباس سینمایی از آن شده است. داستان، ماجرای دانشمندی را روایت می‌کند که می‌تواند دستگاهی بسازد که در زمان سفر کند. سفر او با این ماشین اتفاقات مهمی را می‌سازد.

خواندن کتاب ماشین زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار داستان‌های علمی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماشین زمان

«وقتی مسافر زمان به اتاق بازگشت ماشین عجیبی در دست داشت. ماشین، قاب فلزی براقی به بزرگی یک ساعت کوچک داشت. داخل قاب؛ چیزی قرار داشت که به نظر می‌رسید که به نظر می‌رسید از عاج و کریستال ساخته شده است. او میز کوچکی جلوی بخاری گذاشت و سپس ماشین کوچک و یک چراغ را روی میز قرار داد؛ سپس یک صندلی کنار میز گذاشت و روی آن نشست. همگی ما دور تا دور مسافر زمان جمع شدیم و از نزدیک او را تماشا می‌کردیم. اتاق به طور کامل روشن بود، ولی من ندیدم او را چطور توانست به ما حقه بزند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان