دانلود و خرید کتاب جزیره گنج رابرت لویز استیونسون ترجمه رضوانه سیدعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جزیره گنج

کتاب جزیره گنج نوشتۀ رابرت لویز استیونسون با ترجمۀ رضوانه سیدعلی در نشر مهاجر به چاپ رسیده است. این داستان کلاسیک در مجموعۀ رمان‌های ماندگار جهان قرار دارد.

درباره کتاب جزیره گنج

نسل جدید اگرچه محصولات جدید را دوست دارد؛ اما بعضی شاهکارهای هنری هستند که هرچقدر قدیمی می‌شوند طرفدارانشان بیشتر می‌شود. رمان‌های زیادی وجود دارد که توانسته‌اند محبوب چند نسل باشند، با ماجراهای شگفت‌انگیز و شخصیت‌های به‌یادماندنی که همیشه در بالای فهرست برترین‌ها و پر‌مخاطب‌ترین‌ها جای دارند. مجموعۀ رمان‌های ماندگار جهان گزیده‌ای از مشهورترین رمان‌های جاودان دنیاست که با نثری شیوا و روان و تصاویر زیبا مناسب سلیقۀ نسل امروز ارائه شده است.

جزیره گنج نام رمانی ماجراجویانه است که ۱۸۸۳ میلادی به چاپ رسید. موضوع آن دربارهٔ دزدان دریایی و گنجی مدفون در یک جزیره است. این کتاب در سال‌های مختلف توسط مترجمان و ناشران مختلف به فارسی ترجمه و منتشر شده است. شخصیت‌های اصلی آن مثل دزدان دریایی، آشپز یک‌پای کشتی و وجود نقشۀ گنج باعث شده کتاب هنوز هم طرفداران زیادی داشته باشد. داستان دربارۀ دریانوردی پیر است که در مسافرخانه‌ای می‌میرد. جیم هاوکینز جوان که در مسافرخانۀ پدرش کار می‌کند در صندوقچۀ ملوان پیر نقشۀ گنجی را می‌یابد. او و دوستانش به جزیره‌ای دوردست سفر می‌کنند؛ اما دزدان دریایی خطرناک نیز به‌دنبال این گنج هستند. این موضوع اتفاق‌های مهیجی را رقم می‌زند.

خواندن کتاب جزیره گنج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های ماجراجویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جزیره گنج

«او یک روز مرا به گوشه‌ای برد و قول داد که اگر بتوانم رازی را برایش نگه دارم، هر ماه یک سکۀ نقره به من خواهد داد. من می‌بایست مراقب می‌بودم و به محض دیدن ملوانی یک پا در آن اطراف، به او خبر می‌دادم. اغلب وقتی سر ماه سراغ سکه‌ام را می‌گرفتم، با عصبانیت از بینی نفس می‌کشید و به سر تا پایم نگاه می‌انداخت. البته قبل از اینکه هفته به پایان برسد، سکه را به من می‌داد و دوباره یادآوری می کرد که مواظب ملوان یک پا باشم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان