دانلود و خرید کتاب شاهزاده کوچک فرانسیس هاجسن برنت ترجمه مجید عمیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهزاده کوچک اثر فرانسیس هاجسن برنت

کتاب شاهزاده کوچک

معرفی کتاب شاهزاده کوچک

کتاب شاهزاده کوچک نوشتۀ فرانسیس هاجسن برنت با ترجمۀ مجید عمیق در نشر مهاجر به چاپ رسیده است. این داستان کلاسیک، در مجموعۀ رمان‌های ماندگار جهان برای نوجوانان قرار دارد.

درباره کتاب شاهزاده کوچک

رمان‌های زیادی وجود دارد که توانسته‌اند محبوب چند نسل باشند، با ماجراهای شگفت‌انگیز و شخصیت‌های به‌یادماندنی که همیشه در بالای فهرست برترین‌ها و پر‌مخاطب‌ترین‌ها جای دارند. مجموعۀ رمان‌های ماندگار جهان گزیده‌ای از مشهورترین رمان‌های جاودان دنیاست که با نثری شیوا و روان و تصاویر زیبا مناسب سلیقۀ نسل امروز ارائه شده است.

سارا کورو را همۀ ما از بچگی به یاد می‌آوریم. این رمان حدود ۱۳۰ سال پیش نوشته شده و هنوز قهرمان آن، سارا کورو از شخصیت‌های محبوب داستانی در رمان‌های اجتماعی جهان است. کتاب در زبان فارسی، با عنوان‌های مختلف توسط ناشران و مترجمان در سال‌های مختلف ترجمه و منتشر شده است.

شخصیت اصلی داستان شاهزاده کوچک یعنی سارا که روزی یکی از شاگردان برجستۀ مدرسۀ خانم مین‌جین و در زندگی از بهترین چیزها برخوردار بود، بعد از ورشکستگی پدرش ثروتمندش مجبور می‌شود مثل خدمتکاری بدبخت کار می‌کرد. او در اتاق زیرشیروانی مدرسه می‌خوابد و باید برای به دست آوردن تکه‌نانی خشک کار کند.

خواندن کتاب شاهزاده کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شاهزاده کوچک

«سارا هنگام تولد، مادرش را از دست داده بود و پدرش تنها یار و یاور او در این دنیا بود و پدر و دختر یکدیگر را بسیار دوست داشتند. پدر سارا که ثروتمند بود، هر نوع اسباب بازی، وسایل سرگرمی و هر انچه را که سارا می خواست برایش تهیه می‌کرد و با آن که خدمتکاران هندی که او را دوشیزه صاحب صدا می‌زدند، خیلی مراقبش بودند، اما اصلا مانعش نمی‌شدند و او آزادانه هر کاری که دلش می‌خواست انجام می‌داد. تنها موضوعی که سارا را خیلی می‌رنجاند این بود باید مدتی را در یک مدرسه شبانه روزی در لندن بگذراند، در حالی که از پدرش دور است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان