دانلود و خرید کتاب افسانه شوالیه بی سر واشنگتن اروینگ ترجمه رضوانه سیدعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب افسانه شوالیه بی سر

کتاب افسانه شوالیه بی سر نوشتۀ واشنگتن اروینگ با بازنویسی دابلیو. تی. رابینسون و کی. آرنایت و ترجمۀ رضوانه سیدعلی در نشر مهاجر به چاپ رسیده است. این داستان کلاسیک در مجموعۀ رمان‌های ماندگار جهان قرار دارد.

درباره کتاب افسانه شوالیه بی سر

نسل جدید اگرچه محصولات جدید را دوست دارد؛ اما بعضی شاهکارهای هنری هستند که هرچقدر قدیمی می‌شوند طرفدارانشان بیشتر می‌شود. رمان‌های زیادی وجود دارد که توانسته‌اند محبوب چند نسل باشند، با ماجراهای شگفت‌انگیز و شخصیت‌های به‌یادماندنی که همیشه در بالای فهرست برترین‌ها و پر‌مخاطب‌ترین‌ها جای دارند. مجموعۀ رمان‌های ماندگار جهان گزیده‌ای از مشهورترین رمان‌های جاودان دنیاست که با نثری شیوا و روان و تصاویر زیبا مناسب سلیقۀ نسل امروز ارائه شده است.

رمان افسانه شوالیه بی سر حدود ۲۰۰ سال پیش نوشته شده و همواره یکی از کتاب‌های مهم ژانر وحشت در سراسر جهان بوده است. داستان دربارهٔ سواری بی‌سر است که هر شب به جست‌وجوی سر خود می‌پردازد. داستانی فانتزی و تخیلی با تصاویری جذاب که آن را تکمیل کرده‌اند.

خواندن کتاب افسانه شوالیه بی سر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار داستان‌های ترسناک، تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب افسانه شوالیه بی سر

«سال ها پیش، ملوانان هلندی این منطقه را کشف کردند ولی اسمی بر روی ان نگذاشتند نام این شهر را زنان خانه دار انتخاب کرده و تری گذاشتند؛ چون باعث شده بود همسران شان از گپ زدن های متوالی و اتلاف وفت در کافه ی مسافرخانه دهکده دست بردارند. البته مطمئن نستم، این دلیل واقعی باشد ولی آنچه به من گفتند، این بود. در فاصله ای نه چندان زیاد از این شهر کوچک، در میان تپه های بلند، دره ی کوچکی قرار دارد. آنجا مکانی منحصر به فرد و بسیار آرام است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان