دانلود و خرید کتاب سیستم های خانواده و بهداشت روان انسان دوستانه جهانی لوری آل شارلز ترجمه زهرا رحیمی ریگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم های خانواده و بهداشت روان انسان دوستانه جهانی اثر لوری آل شارلز

کتاب سیستم های خانواده و بهداشت روان انسان دوستانه جهانی

معرفی کتاب سیستم های خانواده و بهداشت روان انسان دوستانه جهانی

کتاب سیستم های خانواده و بهداشت روان انسان دوستانه جهانی نوشتهٔ لوری آل شارلز با ترجمهٔ آذین نازی و زهرا رحیمی ریگی و حمید جلیلی پیران در نشر گنجور چاپ شده است. موقعیت‌های بشردوستانه در تمام نقاط جهان، موقعیت‌هایی اضطراری و پیچیده است و آشفتگی و از‌هم‌گسستگی نظام خانواده‌ها قسمتی از آن است. روابط خانوادگی تحت تأثیر شرایط اضطراری قرار می‌گیرند و بعید نیست که به معضلات روانی - اجتماعی نیز منجر شود؛ اما رویکردهای دستگاه‌های خانوادگی می‌تواند در این آشفتگی‌ها، کاربردی دور از انتظار پیدا کند، زیرا شاکله و جوهر آن‌ها متناسب با شرایط معمول در فضای بشردوستانه طراحی می‌شود.

درباره کتاب سیستم های خانواده و بهداشت روان انسان دوستانه جهانی

همکاران ما کار و ایده‌های خود را به اشتراک گذاشته‌اند. این ایده‌ها پیرامون معضلات فلسفی و عملی است که در استفاده از مفاهیم و تکنیک‌های خانواده‌درمانی در کار در بهداشت روان جهانی در محیط‌های بشردوستانه با آن‌ها مواجه بودند. ما در اینجا، بر اساس این ایده‌ها، در مورد ایده‌های همکارانی که به روش‌ها و رویکردهای مختلف دستگاه‌های خانواده متعهدند، بحث می‌کنیم. همکاران ما روایات متعدد میان رشته‌ای، فرارشته ای و زمینه‌های آموزشی، ماهیت و کاربرد روش‌های سیستم خانواده (FSA) را از نقاط مختلف از چند قاره و از مشارکت کنندگان در بخشهای مختلف و در فضای بشردوستانه جمع‌آوری کرده و در اینجا به اشتراک می‌گذارند. موضوع مشترک کار آن‌ها، نشان دادن انتقال‌پذیری رویکردهای سیستم خانواده است، همان‌طور که در موارد بالینی، مداخلات جامعه، معضلات مدیریت، سازگاری‌های آموزشی یا چشم انداز سیاست خارجی نیز دیده می‌شود.

کتاب سیستم های خانواده و بهداشت روان انسان دوستانه جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعه دربارهٔ خانواده پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب سیستم های خانواده و بهداشت روان انسان دوستانه جهانی

در حقیقت، رویکردهای سیستمی برای خانواده‌ها و جوامع در بهداشت جهانی و شرایط انسانی باید شامل تعریف گسترده و پرباری از شواهد باشد. این تعریف باید شامل رویکردهایی باشد که توسط شواهد و همچنین نوآوری‌های چند رشته‌ای، فرا رشته‌ای و بین رشته‌ای به بهترین روش بیان شود و باید شامل مجموعه گسترده‌ای از پزشکان و محققان سیستمیک خانواده، متخصصان توسعه و زمامداران سیاست خارجی و سیستم بین‌المللی باشد. مهم‌تر از همه، اینکه باید شامل خانواده‌های مراجعه‌کننده و جوامعی از مکانهایی که تحقیقات و پروژه‌های بالینی انجام می‌شود، باشد. از نظر ما، این حداقل نیاز «نمونه رویکردها» برای بهداشت روان جهانی و MHPSS در محیط‌های بشردوستانه است. این حداقل چیزی است که می‌توانیم و باید از گفتمان آینده خود در عرصه سلامت روان جهانی به‌ویژه در مداخلات رویکردهای دستگاه‌های خانواده، انتظار داشته باشیم. اعتقاد ما این است که این پیشنهاد، به‌طور معمول با شرایط موجود در LMICS و FCV متناسب است که به یک حساسیت دائماً القایی و گاه غیر متعارف برای حل مسئله نیاز است که ممکن است با یک آزمایش تصادفی کنترل شده شروع شود، اما لزوماً به پایان نرسد. حساسیت باید تحت تأثیر شرایط موجود و افرادی در این زمینه باشد که آن‌ها را بهتر می‌شناسند. با این تعریف، این مجموعه از فصل‌ها را ارائه می‌دهیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۶۵۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان