دانلود و خرید کتاب گورشاه (کتاب اول، دختران گمشده) سیامک گلشیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گورشاه (کتاب اول، دختران گمشده) اثر سیامک گلشیری

کتاب گورشاه (کتاب اول، دختران گمشده)

معرفی کتاب گورشاه (کتاب اول، دختران گمشده)

کتاب الکترونیکی گورشاه (کتاب اول، دختران گمشده) نوشتهٔ سیامک گلشیری در انتشارات افق به چاپ رسیده است. این کتاب جلد اول از مجموعه‌ای با عنوان گورشاه است که دنیایی جذاب را برای نوجوانان تصویر می‌کند و با زبانی ساده و جذاب، خواننده را به دنبال خود می‌کشاند. علاوه‌بر نوجوانان، بزرگسالانی نیز که به داستان‌های ماجراجویانه با پس‌زمینه‌ای از اسرار ماوراءطبیعه علاقه‌مند هستند، می‌توانند مخاطب این مجموعه باشند.

درباره کتاب گورشاه (کتاب اول، دختران گمشده)

کتاب اول مجموعه گورشاه، دختران گمشده، ماجراجویی‌هایی را به تصویر می‌کشد که در آن‌ها شجاعت، دوستی و خیانت در کنار هم قرار گرفته‌اند. این داستان فراتر از یک سفر ماجراجویانه ساده است و به موضوعات عمیق‌تری مانند قدرت، مسئولیت و قیمت انتخاب‌هایمان می‌پردازد. خوانندگان به همراه شخصیت‌های داستان وارد سفری می‌شوند که در آن هر گام می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

یاران پادشاه، با قلمی روان و داستان‌پردازی قوی، به زندگی نوجوانی می‌پردازد که با رازهای ماوراءطبیعه درگیر می‌شود. سیامک گلشیری، نویسنده‌ٔ کتاب، دنیایی را خلق کرده که خواننده می‌تواند در آن غرق شود. داستان در مورد چالش‌ها و موانعی است که شخصیت اصلی باید برای کشف حقیقت و مقابله با نیروهای ماوراءطبیعه، پشت سر بگذارد.

این اثر برای آن دسته از خوانندگانی مناسب است که به دنبال داستان‌هایی با مضامین دوستی، شجاعت و رشد شخصی هستند. یاران پادشاه فضایی اسطوره‌ای و تاریخی را تصویر می‌کند که خواننده را به دوران‌های دور می‌برد و به کاوش در ماجراها و شخصیت‌های پر رمز و راز ترغیب می‌کند.

کتاب گورشاه (کتاب اول، دختران گمشده) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به نوجوانان و سایر افرادی که علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه با عناصر فانتزی و ماوراءطبیعه هستند، پیشنهاد می‌شود.

درباره سیامک گلشیری

سیامک گلشیری متولد مرداد ۱۳۴۷ در اصفهان است. او در خانواده‌ای فرهنگی چشم به جهان گشود. عموی او هوشنگ گلشیری از بزرگان ادبیات معاصر ایران است. او فعالیت ادبی خود را با مجله‌ها آغاز کرد. اولین داستان او که داستانی کوتاه بود، با نام «یک شب، دیروقت» در سال ۱۳۷۳ در مجلهٔ آدینه چاپ شد و در سال ۱۳۷۷ اولین مجموعه داستان خود را با نام «از عشق و مرگ» به چاپ رساند. سیامک گلشیری تاکنون بیش از ۴۰ اثر منتشر کرده است؛ بیش از ۲۰ رمان و چند مجموعه داستان. آثار گلشیری جوایز متعددی را برای او به ارمغان آورده است؛ مانند جایزهٔ کتاب سال مهر و لوح تقدیر جایزهٔ یلدا. «رمان‌های پنج‌گانهٔ خون‌آشام» که در فهرست «کلاغ سفید» و لیست کتابخانهٔ بین‌المللی مونیخ سال ۲۰۱۴ جای گرفته، اثر ماندگار او و پرفروش‌ترین مجموعه رمان تاریخ ادبیات کودک و نوجوان ایران است. او بیش از ۱۰ سال است که در دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های مختلف از جمله دانشکدهٔ هنرهای زیبا در دانشگاه تهران، داستان‌نویسی تدریس می‌کند.

بخشی از کتاب گورشاه (کتاب اول، دختران گمشده)

«وقتی از اتاق‌خواب بیرون آمدم و راه افتادم سمت تلفن، احساس عجیبی پیدا کرده بودم. حال زمانی را داشتم که خون‌آشام‌ها سراغم آمده بودند. یک چیزی در درونم می‌گفت به‌محض اینکه تلفن را جواب بدهم،‌ دوباره زندگی‌ام دستخوش تغییر بزرگی خواهد شد. به‌خاطر همین بود که وقتی رسیدم کنار پیشخان،‌ فقط زل زدم به گوشی تلفن و شمارهٔ تلفن همراهی که روی آن پیدا بود. صبر کردم، آن‌قدر که فکر می‌کردم بالاخره خاموش می‌شود. و خاموش شد. هنوز زل زده بودم به صفحه که باز صدای زنگ تلفن بلند شد. آن‌وقت بود که دستم را دراز کردم، نوک انگشتم را کشیدم روی دایرهٔ سبز و گوشی را گذاشتم روی گوشم. هنوز نگفته بودم الو که کسی از آن‌طرف خط اسمم را به زبان آورد. صدایش می‌لرزید و نفس‌نفس می‌زد، انگار مسیری طولانی را دویده باشد. خیلی سریع گفت اتفاقی برایش افتاده که حتماً باید مرا ببیند.»

نظرات کاربران

writer ghost
۱۴۰۲/۱۱/۲۰

جو متفاوتش واقعا درگیر کننده بود و منو مشتاق ب کامل خوندنش کرد ، فضا سازی بنظرم کم نظیر در قیاس با رمان های ایرانی هم سبکش داشت و... میتونم بگم دم نویسنده گرم جای تعجبه ک شناختی ازشون نداشتم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان