دانلود و خرید کتاب جنایتکار اعتراف می کند مهدی رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنایتکار اعتراف می کند اثر مهدی رجبی

کتاب جنایتکار اعتراف می کند

نویسنده:مهدی رجبی
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جنایتکار اعتراف می کند

کتاب جنایتکار اعتراف می کند به‌قلم مهدی رجبی را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب شرح گرفتاری شخصی نامعلوم در چنگال جادوی سیاه و کمک خواستن او از دیگران برای رهایی از این نیروی شیطانی است.

درباره کتاب جنایتکار اعتراف می کند

شخصی دچار طلسم جادوی سیاه شده است. نیرویی مخوف که با قدرتی شیطانی درونش رخنه کرده و او را به ارتکاب جنایاتی هولناک بر‌می‌انگیزد. حالا این شخص تصمیم گرفته ماجرای گرفتاری‌اش را در دفترچه‌هایی بنویسد و با دیگران به اشتراک بگذارد و از آن‌ها برای ابطال جادوی سیاه کمک بخواهد. این کتاب از نگاه این شخص و با مرور یادداشت‌ها او نوشته و خواننده مخاطب نوشته‌های این دفترچه است. این لحن به همراه تصویرسازی‌های کتاب به خلق فضای موهوم و معماگونهٔ کتاب کمک کرده و مخاطب را به‌نحوی مؤثر درگیر روند داستان می‌کند و هیجانی خاص را به او هدیه می‌کند.

خواندن کتاب جنایتکار اعتراف می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای نوجوانان مقاطع هفتم تا نهم که به ژانر جنایی‌معمایی با رگه‌های علمی‌تخیلی علاقه دارند بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

درباره مهدی رجبی

مهدی رجبی، نویسنده‌ای ایرانی است که در سال ۱۳۵۹ در شهر خمین به دنیا آمده است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی سینما و کارشناسی‌ارشد ادبیات نمایشی است. گفته شده است که علاقهٔ او به نوشتن داستان‌های تخیلی و فانتزی به محیط زندگی‌‌اش در دوران کودکی‌ که یک روستا از توابع شهر خمین بود، بازمی‌گردد. کتاب اندوه بالابان به قلم او، برندهٔ تندیس طلایی اولین جایزهٔ ادبی سپیدار شده است. او علاوه بر نویسندگی در حوزهٔ کودک و نوجوان، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی نیز کرده است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به کنسرو غول، خواهران تاریک، یوناتارا گم شده، ماهی‌های کف رودخانه، مجموعهٔ سه‌جلدی بردیا و گولاخ‌ها و خاطرات چوپان چاق اشاره کرد.

بخشی از کتاب جنایتکار اعتراف می‌کند

«شاید این دفترچه را در خیابان پیدا کرده باشی یا شاید خیلی تصادفی در قفسه های کتاب فروشی پرت افتاده ای به چشمت خورده باشد... هیچ کدام اینها مهم نیست، فقط بدان که تو تنها امید نجات من هستی.... التماست میکنم... حالا که این نوشته ها به دستت رسیده کمکم کن.... آن خبیث همین حالاست که سروکله اش پیدا شود. امیدوارم آدم ترسویی نباشی چون با خواندن صفحه های بعدی حوادث عجیب و غریب و ترسناک زیادی وارد زندگی ات خواهند شد. نیرویی شوم هر لحظه در کمین توست تا وارد ذهنت شود. آن موقع است که بی اختیار در قلمروی تاریکیقدم می گذاری.... و این از نشانه های جادوی سیاه است. شاید قبلاً درباره اش شنیده باشی یا در کتاب ها خوانده باشی این جادوی کثیف سرچشمه ی تمام کابوس های رویزمین است. شاید مجبور شوی برای همیشه با خواب آرام خدا حافظی کنی... اگر تردید داری و دوست نداری وارد دنیای مخوف و سیاه موجودات اهریمنی شوی همین حالا دفترچه را ببند و بیند از دور. اما اگر فکر میکنی آن قدر که باید جرئتش را داری اولین قدم را بردار و هر جا کاری از تو می خواهم مو به مو انجامش بده...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۴۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان