دانلود و خرید کتاب شاهزاده شنل تشتکی مهدی رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهزاده شنل تشتکی اثر مهدی رجبی

کتاب شاهزاده شنل تشتکی

نویسنده:مهدی رجبی
ویراستار:آتوسا صالحی
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شاهزاده شنل تشتکی

کتاب شاهزاده شنل تشتکی نوشتهٔ مهدی رجبی است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب شاهزاده شنل تشتکی

مهدی رجبی، داستان «بردیا و گولاخ‌ها» را در یک مجموعهٔ سه‌جلدی با عنوان‌های «بردیا و گولاخ‌های یک» (شاهزادهٔ شنل‌تشتکی)، بردیا و گولاخ‌های دو (پیشگوی چشم‌نقره) و بردیا و گولاخ‌های سه (هیولای کلمه‌خوار) نوشته است. این سه کتاب دربارهٔ کودکی دبستانی به نام «بردیا» هستند که درگیر حوادث جالب و عجیبی در زندگی‌اش می‌شود. نشر افق هر سه کتاب را به چاپ رسانده است. کتاب شاهزاده شنل تشتکی که با تصویرسازی‌های «مریم محمودی مقدم» منتشر شده، جلد اول از مجموعهٔ «بردیا و گولاخ‌ها» است. در این داستان، هنگامی که «آلبرت»، همستر بردیا گم می‌شود، او مطمئن است که دزد همسترش کسی نیست جز پیرزن مرموز ساختمان؛ «سوری‌خانم». آلبرت شنل تشتکی‌اش را می‌پوشد تا مانند یک شاهزاده به جنگ با سوری‌خانم یا همان «خانم آسانسوری» برود. بردیا ساکن طبقهٔ دوازدهم یک ساختمان ۲۷ طبقه است. او هر بار که سوار آسانسور می‌شود تا به طبقه‌ای که خانه‌شان در آن قرار دارد برسد، سوری‌خانم را هم درون آسانسور می‌بیند. بردیا به سوری‌خانم حس خوبی ندارد و با دیدن او به یاد جادوگرهای قصه‌ها میفتد. مهدی رجبی با ایجاد این بحران در داستان (گم‌شدن حیوان خانگی بردیا)، به جذابیت ماجرا می‌افزاید. کتاب «شاهزادهٔ شنل‌تشتکی» از ۳۷ فصل تشکیل شده است.

خواندن کتاب شاهزاده شنل تشتکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان ۷ تا ۱۲ سال پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مهدی رجبی

مهدی رجبی، نویسنده‌ای ایرانی است که در سال ۱۳۵۹ در شهر خمین به دنیا آمده است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی سینما و کارشناسی‌ارشد ادبیات نمایشی است. گفته شده است که علاقهٔ او به نوشتن داستان‌های تخیلی و فانتزی به محیط زندگی‌‌اش در دوران کودکی‌ که یک روستا از توابع شهر خمین بود، بازمی‌گردد. کتاب «اندوه بالابان» به قلم او، برندهٔ تندیس طلایی اولین جایزهٔ ادبی سپیدار شده است. او علاوه بر نویسندگی در حوزهٔ کودک و نوجوان، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی نیز کرده است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «کنسرو غول»، «خواهران تاریک»، «یوناتارا گم شده»، «ماهی‌های کف رودخانه»، مجموعهٔ سه‌جلدی «بردیا و گولاخ‌ها» و «خاطرات چوپان چاق» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان