دانلود و خرید کتاب داستانی زمستانی استیون کینگ ترجمه ماندانا قهرمانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستانی زمستانی اثر استیون کینگ

کتاب داستانی زمستانی

معرفی کتاب داستانی زمستانی

«داستانی زمستانی» نوشته استیون کینگ(-۱۹۴۷)، نویسنده آمریکایی است.

در بریده‌ای از کتاب می‌خوانیم:

در آن شب سرد برفی و بادخیز اندکی بیش از حد معمول سریع‌تر لباس پوشیدم _ خود می‌پذیرم. شب بیست و سوم دسامبر سال هزار و نهصد و هفتاد و...؛ شک دارم که دیگر اعضای باشگاه همچون من عمل کرده باشند. در شب‌های طوفانی نیویورک تاکسی به‌گونه‌ای وحشتناک به دشواری پیدا می‌شود، بنابراین تاکسی تلفنی‌ای خبر کردم. برای ساعت هشت شب از پنج و سی دقیقه تاکسی رزرو کردم _ همسرم یکی از ابروانش را بالا برد، اما حتی کلمه‌ای نیز بر زبان نراند. از ساعت یک‌ربع به هشت زیر سایه‌بان مجتمع مسکونی‌مان واقع در خیابان پنجاه و هشت شرقی ایستاده بودم، من و آلن از سال هزار و نهصد و چهل و شش در این آپارتمان اقامت گزیده بودیم. با تأخیر پنج دقیقه‌ای تاکسی، بی‌صبرانه مدام به‌طرف بالا و پایین قدم می‌زدم.

سرانجام تاکسی با ده دقیقه تأخیر سر رسید و من سوار شدم. هم خوشحال بودم، هم عصبانی؛ خوشحال از بابت رهایی از شر باد وحشی، و عصبانی از دست راننده که احتمالاً سزاوارش بود. آن باد وحشی بخشی از جبهه‌ی هوای سردی بود که روز گذشته از کانادا به این سو وزیده بود، و با هیچ‌چیز و هیچ کس سرشوخی نداشت. باد سوت‌کشان و زوزه‌کشان اطراف شیشه‌های اتومبیل می‌وزید، و هرازچندگاهی موسیقی سالسای رادیوی راننده را تحت‌الشعاع صدای خود قرار می‌داد، و اتومبیل چِکر بزرگ را با وزش‌های ناگهانی شدیدش به‌لرزه در می‌آورد. اکثر فروشگاه‌ها باز بودند، اما پیاده‌روها تقریباً خالی. حتی کوچک‌ترین اثری از خریداران دقیقه آخر نیز دیده نمی‌شد. افرادی نیز که هنوز در خیابان‌ها پرسه می‌زدند، بسیار نگران و آزرده به‌نظر می‌رسیدند.

معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

Amir_13_Doulabi
۱۳۹۵/۱۰/۰۱

فصول گوناگون شامل چهار داستان در چهار سبک و حال و هوا و موضوع مختلف است که در سال 1982 نگاشته شده. داستان‌هایی غیروحشتناک. این کتاب در سال 1983 نامزد بهترین مجموعه داستانِ جایزه‌یWorld Fantasy Awards شد. کتاب چهارم، داستانی زمستانی:

- بیشتر
erfan
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

کتاب خیلی خوبیه. فقط کافیه که حوصله به خرج بدید. هر چند کتاب به اندازه کافی جذابیت داره. من به شخصه از طرف دار های استیون کینگ هستم و خیلی دوستش دارم. به شما هم توصیه می کنم که این

- بیشتر
amir2244
۱۳۹۶/۰۹/۰۵

عالی هست نوشته های این نویسنده عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«نه من عاشقش نبودم. ظاهراً مردان عاشق‌پیشه به نکاتی که درمورد او بیان کردم، توجه می‌کنند _ چشمان، پیراهن، خنده.»
zargOl
غربت واقعی قادر است نگاه فرد را به دنیا تغییر دهد. چهره‌ی آدم‌ها در خیابان فقط بی‌تفاوت نیست، بلکه زشت و... شاید هم شیطانی و خبیث به‌نظر برسد. غربت بیماری خطرناکی است _ درد گیاهی از ریشه درآورده شده.
zargOl

حجم

۱۱۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۱۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان