دانلود و خرید کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی م‍ارک‌ ف‍ی‍ش‍ر ترجمه شهرزاد همامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی اثر م‍ارک‌ ف‍ی‍ش‍ر

کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

انتشارات:نشر افکار
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی نوشتهٔ م‍ارک‌ ف‍ی‍ش‍ر و ترجمهٔ شهرزاد همامی است و نشر افکار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی یک افسانه‌ٔ تجاری منحصربه‌فرد در خصوص ثروت‌سازی، توسعه فردی و رشد مالی است که در آن یک میلیونر حکیم، عاقل و سالخورده از طریق درس‌های عملی، به یک جوان مشتاق اما تا حدودی ناامید و خسته از تلاش مشورت می‌دهد. جوانی ۳۲ساله که از کوشش بسیار و ۵۰ ساعت کار هفتگی پرفشار در یک شرکت تبلیغاتی دلزده و خسته شده ولی توانایی درخواست استعفا و رفتن به سوی هدف خود را ندارد. از این کتاب فقط در آمریکا بیش از ۱۵۰ هزار نسخه به فروش رفته است.

خواندن کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید میلیونر شوید اما زندگی‌تان هم آشفته نشود این کتاب را حتما بخوانید.

درباره مارک فیشر

مارک فیشر در ژوئیه سال ۱۹۶۸ در بریتانیا متولد شد. فیشر یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین نویسندگان، منتقدان و نظریه‌پردازان توسعه فردی به شمار می‌رود. محبوبیت فیشر بیشتر به خاطر انتشار کتاب‌های «حکایت دولت و فرزانگی» و «مثل یک ثروتمند فکر کن» است.

ازجمله آثار دیگر او می‌توان به گلف باز و میلیونر،حکایت عشق و خوشبختی، حکایت آن‌که دلسرد نشد، معبد میلیونرها، فروشنده و میلیونر و وصیت‌نامه میلیونر اشاره کرد. این کتاب‌ها آنقدر موفق بودند که به بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند و طرفداران زیادی هم دارند. فیشر در ۱۳ ژانویه سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

«ــ روح بزرگترین دارایی هر انسان است. اگر آن را با کار زیاد و وظایف روزمره ــ که هر دو از استعدادهای خوب هستند ــ خفه نکنیم، وقتی آزاد و رها باشد می‌تواند به معدن طلا تبدیل شود!

مرد جوان با خودش فکر کرد: «کاملاً درست است! پس بگو چرا وقتی شب‌ها پشت لپ‌تاپم می‌نشینم، مغزم اصلاً کار نمی‌کند!»

راز کار بسیار ساده است. باید تلاش کرد ــ بعضی‌ها می‌گویند صبورانه ولی من می‌گویم هوشمندانه ــ تا به طور دائم منابع جدیدی برای درآمدهای غیرمستقیم پیدا کرد.

ــ من هیچ‌وقت به چنین چیزهایی فکر نکرده بودم...

ــ خودتان را ناراحت نکنید. شما هم مثل اکثر آدم‌ها هستید. بنابراین اگر نمی‌خواهید مثل آن‌ها باشید باید طرز تفکرتان را عوض کنید!

پیرمرد لحظه‌ای ساکت شد و با علاقه سرگرم بررسی رز خشکیده‌ای شد که در باغ پیدا کرده بود. انگار که از پژمردن آن متأسف باشد، آن را بویید. آیا بوی گل‌های تازه و معطر را در آن می‌جست؟ بعد ادامه داد:

ــ می‌دانید که تا اواسط قرن هجدهم، رزهایی که در اروپا و آمریکا پرورش داده می‌شدند فقط یک بار در سال گل می‌کردند و هیچ‌کس هم از این بابت شکایتی نداشت. این «حقیقت» این گل‌ها بود و دوستدارانشان از آن‌ها راضی بودند. تا اینکه یک روز، مسافری رزی چینی را از یکی از سفرهایش به شرق آورد که به آن رز چای می‌گفتند. این رز خصوصیت عجیبی داشت و چندین مرتبه در سال گل می‌کرد. کمی بعد آن را به رزهای موجود پیوند زدند و حاصل، رزهای دورگهٔ جدیدی شد که همیشهٔ سال گل می‌دهند. آن‌قدر که حتی برای چیدنشان هم دچار زحمت می‌شویم.

مرد جوان گفت:

ــ جالب است.

ــ اگر می‌خواهید میلیونر شوید، باید به یک رز جدید تبدیل شوید، بله یک رز جدید. باید تفکر و ذهن یک میلیونر را به تفکر و ذهن قدیمی‌تان پیوند بزنید. و اولین قدم برای این تحول درونی این است که مدتی دست از کار بکشید. باید به یک مسافر ساکن تبدیل شوید و این حرکت دیوانه‌وار را که راه به جایی نمی‌برد، متوقف کنید. به اتاقتان بروید، کراواتتان را باز کنید، مثل یک آدم آزاد و به‌خصوص مثل یک متفکر فارغ‌البال از خودتان بپرسید: «چطور می‌توانم کاری را که دو بار باید انجام دهم در یک سوم زمان آن انجام دهم؟ اگر مسئلهٔ مرگ و زندگی در میان بود، اگر هفت تیر روی شقیقه‌ام گذاشته بودند و یک ساعت بیشتر وقت نداشتم تا راه‌حلی پیدا کنم. آیا این کار را نمی‌کردم؟» روشن فکرکردنتان باید این‌طور باشد. این کار کاملاً ضروری است. انتخاب دیگری ندارید! چون در این صورت یا هیچ‌وقت ثروتمند نخواهید شد یا آن‌قدر دیر خواهد بود که هرگز بهره‌ای از آن نمی‌برید. خب، آیا کم‌کم متوجه تفاوت بین کار کردن برای پول و واداشتن پول به کار کردن برای آدم شده‌اید؟

ــ بله فکر می‌کنم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان