دانلود و خرید کتاب خلقت در تسخیر شماست علی اصغر سوادکوهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلقت در تسخیر شماست اثر علی اصغر سوادکوهی

کتاب خلقت در تسخیر شماست

ویراستار:طاهره میرصفی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خلقت در تسخیر شماست

کتاب خلقت در تسخیر شماست؛ زندگی راه رفتن است، نه رسیدن نوشتهٔ علی اصغر سوادکوهی و ویراستهٔ طاهره میرصفی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خلقت در تسخیر شماست

اگر قصد دارید به مرادتان برسید هیچ چیز نباید مانعتان شود. عرفا می‌گویند اهل دل را دو خصلت باشد: «دلِ سخن‌پذیر و سخنِ دل‌پذیر!»

خود را در این جمله پیدا کنید. کدام یک هستید؟ اگر قصد دارید موفق باشید یا باید از انسان‌های موفق حرف‌شنوی داشته یا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشید که دیگران را جذب کنید و به‌سوی خود بکشانید!

سقراط بر این باور است که در آن پگاه سبز وهم‌آلود که حضرت دوست انسان را آفرید،‌ روح او را مانند سیبی به دو نیم کرد و به این دنیا فرستاد. به‌همین علت انسان‌ها در این دنیا پیوسته به‌دنبال نیمهٔ گمشده خود می‌گردند.

نیمه‌گمشدهٔ ما، آن‌چنان‌که از نامش پیداست، نیمی از وجود خود ماست که با رسیدن به آن کامل می‌شویم و می‌تواند انسان‌هایی انگشت‌شمار؛ مانند پدر، مادر، برادر، یک دوست یا اشیایی مثل قلم، عکس، کتاب، دست‌نوشته و حتی غیرملموس؛ مانند یک آرزو، آرمان، خاطره و یا هر چیزی باشد که اتصال او به ما و ما به او را برقرار کنند.

کتاب خلقت در تسخیر شماست به شما می‌آموزد درک جدیدی از زندگی و خلقت پیدا کنید.

خواندن کتاب خلقت در تسخیر شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خلقت در تسخیر شماست

«خداوند چیزی را به شما می‌دهد که لایقش باشید.

دو مرد در کنار دریاچه‌ای مشغول ماهیگیری بودند. یکی از آن‌ها ماهیگیری با تجربه و ماهر بود؛ اما دیگری ماهیگیری نمی‌دانست.

هر بار که مرد باتجربه یک ماهی بزرگ می‌گرفت، آن‌را درون ظرف یخی که کنار دستش بود، می‌انداخت تا ماهی‌ها تازه بمانند؛ اما دیگری به‌محض گرفتن یک ماهی بزرگ آن‌را به دریا پرتاب می‌کرد.

ماهی‌گیر باتجربه از این‌که می‌دید آن مرد چگونه ماهی را از دست می‌دهد، بسیار متعجب بود. به‌همین خاطر از او پرسید: «چرا ماهی‌های به این بزرگی را به دریا پرت می‌کنی؟»

مرد پاسخ داد: «چون تابهٔ من کوچک است!»

گاهی ما نیز مانند آن مرد، فرصت‌ها، شغل‌ها، رویاها و موقعیت‌های بزرگی را که خداوند به ما ارزانی می‌دارد با آغوش باز نمی‌پذیریم و از آن استقبال نمی‌کنیم؛ زیرا ایمانمان قوی نیست.

ما به یک مرد که تنها نیازش تهیهٔ یک تابهٔ بزرگ‌تر بود، می‌خندیم؛ اما نمی‌دانیم تنها نیاز ما آن است که بر ایمان خود بیفزاییم.

خداوند هیچ‌گاه چیزی را که شایسته آن نباشید، به شما نمی‌دهد. این مسئله به آن معناست که با اعتمادبه‌نفس کامل، از آنچه خداوند بر سر راهت قرار می‌دهد، استفاده کنید.

هیچ چیز برای خدا غیرممکن نیست، بنابراین به‌یاد بسپارید که به خدا نگویید چقدر مشکلات بزرگ است، بلکه به مشکلات بگویید خدا بزرگ است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱۹۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان