دانلود و خرید کتاب میلیاردر کاریزماتیک رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میلیاردر کاریزماتیک اثر رابرت کیوساکی

کتاب میلیاردر کاریزماتیک

معرفی کتاب میلیاردر کاریزماتیک

کتاب الکترونیکی «میلیاردر کاریزماتیک» نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی با ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی در انتشارات طاهریان چاپ شده است.

درباره کتاب میلیاردر کاریزماتیک

برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق مهم‌ترین اصل، هدایت و مدیریت درست کارکنان است. کارکنانی که یکپارچه برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنند اما نیاز دارند تا از طرف یک مدیر ارشد نظارت شوند و امور مربوطه را به سرانجام برسانند. این مدیر باید کاردان، خبره و کاریزماتیک باشد. رابرت و کیم کیوساکی در کتاب میلیاردر کاریزماتیک تلاش کرده‌اند تا مهمترین نکاتی را که برای تبدیل شدن به یک رهبر کاریزماتیک لازم است در اختیار خوانندگان قرار دهند

کتاب میلیاردر کاریزماتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی که در جهان به دلیل نوشتن کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول شناخته می‌شود، یکی از نویسندگان و سرمایه‌گذاران موفق جهان است. او فعالیت‌های زیادی را تجربه کرد، کسب‌وکارهای بسیاری به راه انداخت و چندین بار نیز ورشکسته شد. اما تمام این تجربیات او، سبب شد تا حالا با ثروتی افسانه‌ای به عنوان یک اقتصاددان موفق در جهان شناخته شود.

رابرت تورو کیوساکی هشتم آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی به دنیا آمد. خانواده او ژاپنی آمریکایی بودند. پدرش رئیس وزارت آموزش و پرورش هاوایی بود. کیوساکی تحصیلاتش را در نیویورک به پایان رساند و به نیروی تفنگداران آمریکایی پیوست. این موضوع او را به ویتنام کشاند. پس از پایان خدمتش در ویتنام به آمریکا برگشت و با کیم کیوساکی ازدواج کرد. این ازدواج سبب شد تا او کسی را پیدا کند که در نوشتن کتاب‌هایش به او یاری برساند. او کارهای مختلفی را تجربه کرد. اولین کار او در کمپانی زیراکس بود. سپس در سال ۱۹۷۷ شرکتی را راه‌اندازی کرد که کارش تولید کیف پول‌های مردانه از جنس نایلون و ولکرو بود. این کیف پول‌ها هرچند در ابتدا متقاضی چندانی نداشتند، اما کمی بعد به سرعت مشهور شدند و تبلیغاتشان در مجله‌های معتبر دیده می‌شد. اما سرنوشت این شرکت ورشکستگی بود. کمپانی بعدی او که در کار تولید و فروش لباس بود هم البته به سرنوشت شرکت اول مبتلا شد.

رابرت کیوساکی تصمیم گرفت از این دو شکست درس بگیرد. او این‌بار به سراغ کار دیگری رفت. او در سال ۱۹۸۵ دست به تاسیس یک موسسه آموزش عالی زد. کار این موسسه آموزش کارآفرینی و سرمایه‌گذاری بود. این موسسه موفق در هفت کشور جهان فعالیت می‌کرد و ده‌هزار دانشجو داشت. اما کیوساکی آن را هم در سال ۱۹۹۴ فروخت. البته بعدا در سال ۱۹۹۷ دوباره یک موسسه آموزشی تاسیس کرد. این موسسه که Cashflow Technologies, Inc نام داشت، مالک و اداره‌کننده برندهای پدر پولدار و Cashflow بود. در وقفه‌ای که میان کار این دو کمپانی رخ داد، کیوساکی بیکار ننشسته بود. او کتاب‌هایی می‌نوشت و در آن‌ها از رموز موفقیت مالی برای مخاطبانش سخن می‌گفت. او در چهل‌وهفت‌سالگی بازنشسته شد و در این زمان به سرمایه‌گذاری روی آورد. در حقیقت فعالیت‌های او مصداق تلاش‌های او برای تبدیل شدن به جمله معروف خودش بود: «پول آنقدر ارزش ندارد که برایش کار کنید. در عوض کاری کنید که پول به خدمت شما درآید.»

آثار و کتاب‌های رابرت کیوساکی

همه رابرت کیوساکی را با معروف‌ترین کتابش یعنی پدر پولدار، پدر بی‌پول می‌شناسند. این کتاب که با همکاری شارون لچر نوشته شده و در تاریخ اول آپریل ۲۰۰۱ منتشر شده است، مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشت. این کتاب مجموعه‌ای از آموزه‌های مالی کیوساکی برای ارتقای سواد مالی است. او البته بعدا کتاب‌های دیگری هم نوشت که همگی عنوان پدر پولدار را با خود یدک می‌کشند و در واقع متعلق به همین مجموعه هستند: مثلا کتاب پدر پولدار: فرزند پولدار، فرزند باهوش (۲۰۰۱). پدر پولدار: جوان و پولدار بازنشسته شوید (۲۰۰۲). پیشگویی پدر پولدار: چرا بزرگ‌ترین سقوط بازار سهام در تاریخ هنوز در راه است و چگونه می‌توانید از آن سود ببرید؟ (۲۰۰۲). پدر پولدار پدر بی‌پول برای نوجوانان (۲۰۰۴) و ...

او پیش از نوشتن این کتاب، کتاب دیگری در سال ۱۹۹۲ منتشر کرده بود. این کتاب «اگر می‌خوای پولدار و خوشحال باشی، به مدرسه نرو» نام داشت. او در این کتاب والدین را تشویق کرده بود تا به جای ترغیب فرزندانشان برای درس خواندن و دانشگاه رفتن، آن‌ها را وارد کار املاک و مستغلات کنند. این کتاب هم نشان‌دهنده یکی از تفکرهای خاص او است. در مدرسه قرار نیست فرزندان ما سواد مالی بیاموزند اما سواد مالی می‌تواند ثروت را برای ما به ارمغان بیاورد.

رابرت کیوساکی کتابی به نام دانشکده کسب‌وکار دارد. این اثر که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، از ارزش‌های واقعی کسب‌وکار به شیوه بازاریابی شبکه‌ای صحبت می‌کند. روشی که به اعتقاد او ارزش‌هایی بالاتر از کسب پول دارد. این کتاب در واقع با آموزش تئوری مخاطبان را وادار به عمل کردن به شیوه و با دانش خودشان می‌کند.

کیوساکی یکی از افرادی بود که در زمان نامزدی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا از او طرفداری کرد و معتقد بود این مرد دانش اقتصادی برای ایجاد شغل و تولید پول را دارد. همین توافق عقیده میان این دو نفر سبب شد تا آن دو با همکاری همدیگر نیز کتاب‌هایی بنویسند: کتاب «چرا ما می‌خواهیم شما پولدار باشید» که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد در حقیقت بیان‌کننده یک پیام از سوی دو مرد است: اندیشیدن به روش فقرای جامعه را رها کنید و در عوض مانند ثروتمندان فکر کنید تا ثروتمند شوید.

ترامپ و رابرت کیوساکی با همکاری یکدیگر کتاب دیگری هم در سال ۲۰۱۱ منتشر کردند: این کتاب چرا برخی کارآفرینان ثروتمند می‌شوند و چرا اکثر آنان ثروتمند نمی‌شوند نام دارد. ترامپ و کیوساکی در این کتاب هم از کمبود سواد مالی مردمان انتقاد می‌کنند، کارآفرینی را تحسین می‌کنند و در تلاشند تا به مخاطبان بیاموزند که از هر شکست در زمینه کاری خود، چطور درس بگیرند و چه تجربه‌هایی کسب کنند.

بخشی از کتاب میلیاردر کاریزماتیک

«رهبری اجرایی عالی را از خود نشان دهید

و البته استیو جابز یک رهبر بزرگ بود. می‌توانم صحبت‌هایم را ساعت‌ها درباره او ادامه دهم، اما اجازه دهید این داستان ساده که توسط بیل لی در هاروارد بیزینس ریویو آمده است، برای شما بگویم که او چقدر عالی بود:

ظاهراً جابز به هر جزئیاتی که در دستگاه‌های اپل وارد می‌شود وسواس دارد؛ اما اینطور نبود. او بر جزئیات مربوط به تجربه مشتری تمرکز می‌کند. زمانی که یکی از تیم‌های طراحی اپل موظف به توسعه یک برنامه نرم‌افزاری رایت DVD برای کامپیوترهای پیشرفته شد، توسعه‌دهندگان هفته‌ها وقت گذاشتند تا برنامه‌ای را تنظیم کنند. در روز تعیین شده برای ارائه آن به جابز، آنها صفحاتی پر از اطلاعات نمونه اولیه، تصاویری از پنجره‌های مختلف برنامه جدید و گزینه‌های منو، همراه با اسنادی که نشان می‌دهد برنامه چگونه کار می‌کند، با خود آوردند. وقتی جابز وارد جلسه شد، به هیچ یک از برنامه‌ها نگاه نکرد. او یک نشانگر را برداشت، به یک تخته سفید رفت و یک مستطیل کشید که نشان‌دهنده برنامه بود. سپس به آنها گفت که می‌خواهد برنامه جدید چه کاری انجام دهد. کاربر ویدیو را به داخل پنجره می‌کشد، دکمه‌ای ظاهر می‌شود که روی آن عبارت «کپی کردن» ظاهر می‌شود و کاربر روی آن کلیک می‌کند. او گفت: "همین است، این چیزی است که ما می‌خواهیم بسازیم."

استیو جابز یک رهبر و کارآفرین درخشان بود زیرا به تیم خود یادآوری کرد که اپل آمده است تا متفاوت فکر کند. این محصولات اپل نبودند که آنها را عالی کردند. بلکه داشتن نگاه متفاوت آنها به موضوعات باعث پیشرفت خیره‌کننده آنها شد.

او علیرغم اینکه تحصیلات دانشگاهی را رها کرده بود، سودآورترین شرکت جهان را ساخت (شرکتی با پول نقد بیشتر از دولت ایالات متحده).»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان