دانلود و خرید کتاب ثروت سریع هارو اکر ترجمه فاطمه اسدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروت سریع اثر هارو اکر

کتاب ثروت سریع

معرفی کتاب ثروت سریع

کتاب ثروت سریع نوشتهٔ هارو اکر و ترجمهٔ فاطمه اسدپور است و انتشارات امید آینده آن را منتشر کرده است. کتاب به این سوال پاسخ می‌دهد که چگونه از کسب درآمد دست برداریم و شروع به ایجاد ثروت کنیم؟

درباره کتاب ثروت سریع

آیا می‌خواهید پول زیادی و با سرعت به دست آورید؟

اگر چنین است شما در جای مناسبی هستید. کتاب ثروت سریع قصد دارد شما را با یک سیستم کسب‌وکار جدید پویا آشنا کند که به شما امکان می‌دهد سریع‌تر از آنچه که تصورش را می‌کردید ثروت ایجاد کنید.

تی هارو اکر نویسندهٔ یازده کتاب پرفروش، نوار، و دوره‌های آموزشی خانگی در زمینه‌های پول، کسب‌وکار و موفقیت شخصی است. ثروت سریع مانند هدیه است؛ زیرا زندگی هزاران نفر دیگر را کاملا متحول کرده است.

ثروت سریع یک سیستم گام به گام در کسب درآمد یک میلیون دلاری یا بیشتر در طول ۳ سال یا کمتر و نیز لذت‌بردن از سفر در طول مسیر است!

روش‌های این کتاب بسیار ساده است و مردم را به سوی ثروت می‌برد!

خواندن کتاب ثروت سریع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مخصوص افرادی است که قبلاً صاحب کسب‌و‌کار بوده‌اند، افرادی که می‌خواهند کسب‌و‌کاری داشته باشند و افرادی که اکنون شغلی دارند، اما می‌خواهند به این امنیت و آگاهی در خود برسند که اگر روزی کار خود را رها کنند و یا کار آنها را رها کند این را بدانند که آنها خودشان می‌توانند موفق شوند. این برای هر کسی که از مبارزه برای کسب پول خسته شده و یا می‌خواهد از نظر مالی یک بار برای همیشه رها شود بسیار مناسب است.

بخشی از کتاب ثروت سریع

«آیا شما باید صاحب کسب و کار خود باشید تا سیستم SpeedWealth کار کند؟ در یک کلام بله! متأسفانه، بسیاری از مردم هنوز تحت تأثیر این حرف قدیمی هستند، "به مدرسه بروید، نمرات خوب بگیرید، یک شغل خوب پیدا کنید، سخت کار کنید و همه چیز درست خواهد شد." برای اینکه متوجه شوید که این کار نمی کند لازم نیست یک دانشمند موشک و راکت شوید. توجه داشته باشید، ۸۵ درصد از مردم هرگز از نظر مالی مستقل نمی شوند. من هیچ مخالفتی با داشتن شغل ندارم، اما برای اکثر مردم، مخفف J.O.B، ‘Just Over Broke’ دقیق است.

کلید "موقعیت یابی" است. اکثر مردم متوجه نمی شوند ...

شما باید خود را برای ثروت تعیین کنید.

رویای کسب درآمد یک میلیون دلاری در یک شغل مانند تلاش برای دیدن اقیانوس از وسط نبراسکا است. شما فقط در مکان مناسب آن قرار ندارید.

اگر شما از معدود افرادی هستید که پول پس انداز می کنید و آن را در یک حساب پس انداز با بهره مرکب سرمایه گذاری می کنید، خوب است، اما به اندازه کافی خوب نیست! نرخ‌های بهره امروز تقریباً پایین‌ترین میزان در یک دهه گذشته است. در مورد ثروتمند شدن در املاک، آن مهمانی هم تمام شده است!

این باعث می شود که کسب و کار خود را به عنوان آخرین سنگر باقی مانده بدانید که در آن ایجاد ثروت سریع، حتی امکان پذیر است. من این کار را انجام دادم و شما هم می توانید این کار را انجام دهید.

از Business Dunce تا Business Wiz در ۱۷ درس "نه چندان آسان".

مانند بسیاری از مردم، من هر کاری و همه چیز را برای "بهسازی" امتحان کرده ام. در واقع، من در واقع مالک ۱۷ تجارت مختلف بوده ام.

اصل قدرت: موفقیت یک مهارت قابل یادگیری است

اوایل کار تجاری من یک فاجعه بود. بیشتر از پولی که به دست می آوردم خرج می کردم. اما یک چیزی که همیشه به آن اعتقاد داشتم این بود که..

موفقیت یک مهارت قابل یادگیری است.

بنابراین من به معتاد نهایی اطلاعات تبدیل شدم. هر کتابی را خواندم، به هر نواری گوش دادم و به هر سمینار موفقیتی که پیدا کردم رفتم. مطمئناً همه چیز شروع به تغییر کرد. من در کسب درآمد خوب بودم. متأسفانه در خرج کردنش هم بهتر بودم.

انتخابی داشتم: درآمد بیشتری داشته باشم یا با خیلی کم زندگی کنم. آن زمان بود که تصمیم آگاهانه‌ای گرفتم که هر چه سریع‌تر، بهتر میلیونر شوم. متوجه شدم برای رسیدن به این هدف، باید کاری کاملاً متفاوت از آنچه قبلا انجام می‌دادم انجام دهم. یکی از آشنایان مولتی میلیونر مدام به من می گفت: "اگر کسی بهتر از تو کار می کند، به این دلیل است که چیزهایی را می داند که تو نمی دانی." بنابراین تصمیم گرفتم بیشتر یاد بگیرم و شش ماه آینده را به تجزیه و تحلیل استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بزرگ‌ترین کارآفرینان جهان اختصاص دادم - آنهایی که خیلی سریع به آن رسیده بودند. هشت مرحله ای را در نظر گرفتم که در کار و تجارت من موفق شده بود. من نام این سیستم را "SpeedWealth" گذاشتم و آن را آزمایش کردم. من ۲۰۰۰ دلار از ویزا کارتم برداشتم (عادات خرج کردن قبلی حساب بانکی ام را کاملاً خالی کرده بود) و از این سیستم برای افتتاح یکی از اولین فروشگاه های تناسب اندام در سراسر آمریکای شمالی استفاده کردم. فیتنس لند نام داشت. نتایج "تعجب آور" بود. استراتژی‌های SpeedWealth به من این امکان را می‌داد که در عرض ۲ سال و نیم ۱۰ فروشگاه باز کنم و سپس نیمی از سهام خود را به شرکت H.J. Heinz (سس گوجه فرنگی) به قیمت ۱.۶ میلیون دلار بفروشم.

سیستم SpeedWealth یک معجزه پولی برای من انجام داد و می تواند برای شما هم کار کند. اما ابتدا باید آن را یاد بگیرید!»

نظرات کاربران

کاربر ۴۴۹۷۵۵۷
۱۴۰۲/۰۶/۲۸

تعجب می کنم چطور ناشران هر ترجمه ای رو قبول می کنن

کاربر ۶۲۵۳۹۳۴
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

ترجمه به شدت افتضاح اما مفهوم کتاب عالی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۴۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۴۶,۹۰۰
تومان