دانلود و خرید کتاب جذب کننده حرفه ای گابریل برن استین ترجمه روزبه ملک زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جذب کننده حرفه ای اثر گابریل برن استین

کتاب جذب کننده حرفه ای

معرفی کتاب جذب کننده حرفه ای

کتاب الکترونیکی «جذب کننده حرفه ای» نوشتهٔ گابریل برن استین با ترجمهٔ روزبه ملک زاده و شمس الدین باپیری در انتشارات پردیس آباریس چاپ شده است.

درباره کتاب جذب کننده حرفه ای

جذب‌کنندهٔ حرفه‌ای بودن به این معنا نیست که دیگر با چالش‌های زندگی روبرو نمی‌شویم و همه چیز عالی و کامل است، جذب‌کنندهٔ حرفه‌ای بودن یعنی هر اتفاقی بیفتد، ما با ایمان به زندگی خود ادامه می‌دهیم. هدف این کتاب کمک به وصل‌شدن ما به نیرویی است که بتواند در هر شرایطی ما را به پیش براند. ۱۱ فصل کتاب به ترتیب زیر است:

فصل ۱: کائنات همیشه پاسخ می‎‌دهد.

فصل ۲: احساس خوبی داشته باشید.

فصل ۳: برای همهٔ افراد به اندازهٔ کافی وجود دارد.

فصل ۴: در این مسیر شاد باشید.

فصل ۵: پرده‌‏ها را کنار بزنید.

فصل ۶: راهنماهای نادیدنی در دسترس شما هستند.

فصل ۷: کمتر انجام بدید و بیشتر جذب کنید.

فصل ۸: هم‎‌فرکانسی معنوی

فصل ۹: شکرگزاری کنید.

فصل ۱۰: بگذارید کائنات رویاهای شما را محقق سازد.

فصل ۱۱: ایمان راسخ به کائنات

کتاب جذب کننده حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب جذب کننده حرفه ای

«به محض اینکه که گذشته خود را ببخشید، فضا را برای حال مهیا می‌کنید و یک تغییر پرانرژی و فعال روی می‌دهد که به راستی هیجان‌انگیز است: در حال حاضر شما کاملاً در مسیر قرار دارید. سرچشمهٔ هستی همیشه می‌گوید: بله. حتی اگر اتفاقی واقعاً مورد پسند شما نباشد. کار سادهٔ خواندن این کتاب یعنی یک بله برای شادی، فراوانی، سلامتی، عشق و هر چیز دیگری که می‌خواهید، دریافت کنید. بازکردن این کتاب یک بیانیهٔ گسترده برای منبع الهی است که شما می‌خواهید دوباره با قدرت بالاتر هم‌فرکانس شوید و یک جذب‌کنندهٔ حرفه‌ای باشید. بنابراین اگر اکنون در زندگی شما مشکلات زیادی وجود دارد، با سپاسگزاری از آنها شروع کنید. مشکلات زندگی به ما یک انتخاب می‌دهند: ما می‌توانیم به آنها اجازهٔ کنترل دهیم یا اجازه دهیم تا در حرکت به سوی موهبت الهی به ما کمک کنند. تمرین‌های این کتاب به شما در این حرکت کمک می‌کنند.

حتی سخت‌ترین تجربه‌ها به شما راهنمایی و خرد عالی می‌بخشند. سپاسگزار چیزی باشید که موجب ناراحتی شما شده است، زیرا به شما نشان می‌دهد که باید چه چیزی را برطرف کنید. چند لحظه صبر کنید و از موقعیت‌های زندگی که احساس خوبی به شما نمی‌دهند، تشکر کنید. از این مشکلات تشکر کنید تا بتوانید آنها را رها کنید. از دست دادن شغل را به عنوان فرصتی برای تغییر حرفهٔ خود به سمت شغلی ببینید که باعث خوشحالی شما خواهد شد. جدایی را فرصتی برای دوست داشتن بیشتر خود بدانید. شرایط جسمی را به عنوان فرصتی برای نزدیک شدن به خدا ببینید. وقتی تصمیم می‌گیریم که درد خود را به عنوان کاتالیزوری برای بهبودی و رشد عالی درک کنیم، با قدرت کائنات هم‌فرکانس می‌شویم. این قدردانی به شما کمک می‌کند تا از احساس قربانی شدن بیرون بیایید و به مثبت‌نگری برسید.

شاید با خودتان بگویید: «اگر به خاطر این چیزها سپاسگزار باشم، آیا این پیام را ارسال نمی‌کنم که مشکلی با آنها ندارم؟» در حقیقت، خلاف این حرف درست است. وقتی به شرایط سخت زندگی اجازه می‌دهید که بر شما تسلط پیدا کنند، به آنها قدرت و نیروی حرکت می‌دهید. به محض تصمیم‌گیری برای دیدن روشنایی در میان تاریکی، قدرت خود را به سمت آنچه می‌خواهید، هدایت می‌کنید. شرایط سخت یا ناخوشایند به شما در مورد آنچه نمی‌خواهید شفافیت می‌دهند و این‌گونه به شما کمک می‌کنند تا آنچه را که می‌خواهید، کشف کنید. این اولین قدم برای هم‌فرکانسی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
افکار و احساسات منفی با ارتعاشات پایین شما را از حمایت قدرت الهی دور نگه می‌دارند.
Amir
بهترین راه خدمت به دیگران، احساس شور، هیجان و اشتیاق در هدایت آنها به سمت راه حل‌ها است نه اینکه درگیر مشکلات آنها شوید.
Amir
می‌توانید بگویید: «خداوندا از تو تشکر می‌کنم و می‌خواهم نشانهٔ ............ را در عرض ۲۴ ساعت به من نشان بدهی تا بدانم ............ برای من مناسب است یا خیر.»
Amir
فراموش نکنید که بعد از تحقق خواسته‌هایتان، شکرگزاری کنید! پدیدهٔ جالبی بعد از تحقق خواسته‌ها وجود دارد. ابتدا هیجان‌زده هستیم، اما خیلی زود صدای درونی ترس، حال خوب ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. صدای ترس باعث می‌شود باور کنیم که این تحقق برای واقعی بودن بیش از حد خوب است یا اینکه ممکن است چیزی اشتباه پیش برود. به خصوص این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مدت زمان زیادی منتظر تحقق خواستهٔ خود بودیم. در این شرایط باید شکرگزاری کنیم. لحظه‌ای که خواستهٔ خود را دریافت کردیم، شکرگزاری کنیم. یک یا دو دقیقه بنشینیم و به این فکر کنیم که چقدر قدردان تحقق خواسته‌هایمان هستیم.
Amir
در دفترچهٔ خودتان آنچه را که می‌خواهید به روشنی بنویسید و سپس با اضافه کردن «این یا چیزی بهتر» آن را تسلیم کنید.
Amir
به یاد داشته باشید که انرژی شما شبیه خود را جذب می‌کند.
Amir
وقتی به این سطح از آگاهی برسید که یقین داشته باشید بهترین رویدادها در بهترین زمان زندگی‌تان اتفاق خواهند افتاد، می‌توانید آرام باشید و اعتماد کنید.
Amir
وقتی به یک قدرت برتر اعتقاد داشته باشیم، می‌توانیم مانع نگرانی، کنترل و وسواس در مورد چگونگی تحقق خواسته‌هایمان بشویم.
Amir
هنگامی‌که یک انرژی کنترل‌کننده در پشت اقدامات شما وجود دارد نتیجه‌ای را که واقعاً می‌خواهید دریافت نمی‌کنید. نکتهٔ اصلی در جذب خواسته‌هایتان رها کردن آنها است.
Amir
ما بر این باوریم که ارادهٔ ما باعث رخ دادن اتفاقات می‌شود. اما راز احساس خوب داشتن و رسیدن به خواسته‌هایمان بدون رنج کشیدن، تکیه نکردن به قدرت خودمان است!
Amir

حجم

۱۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان