دانلود و خرید کتاب اسرار ذهن ثروتمند تی. هارو اکر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار ذهن ثروتمند اثر تی. هارو اکر

کتاب اسرار ذهن ثروتمند

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته تی. هارو اکر است. این کتاب را انتشارات همخونه منتشر کرده است.

درباره کتاب اسرار ذهن ثروتمند

اگرچه ثروتمندترین افراد حال حاضر دنیا، تنها یک درصد جمعیت دنیا را شامل می شوند، با این‌حال، واقعیت این است که کنترل نیمی از دنیا در دستان آنها قرار دارد. آمارها حاکی از آن است که میزان دارایی هشتاد نفر اول فهرست ثروتمندترین افراد دنیا برابر با چهل میلیارد انسان طبقه متوسط است. این ارقام و آمارها درعین اعجاب‌انگیزی، این پرسش را در ذهن افراد پدیدار میکند که چگونه می‌توان به این میزان دارایی دست پیدا کرد. ظاهر قضایه بیانگر اختلافی فاحش بوده که این امر به نوعی این باور را در افراد ایجاد می‌کند که رسیدن به سطح درآمد این افراد، عملا امری غیرممکن است. با این‌حال، جالب است بدانید که اکثرافراد مندرج در لیسات ثروتمند‌ترین‌ها، میلیاردرهای خودساخته بوده و بدون هیچگونه پشتوانه به جایگاه فعلای خود رسیده‌اند.

بدون تردید، اگار آنها توانسته‌اند به کامیابی و موفقیت دست پیدا کنند، شما نیز می‌توانید. با این‌حال، لازم است کارهایی را انجام دهید که افراد معمولی حاضر به تن‌دادن به آن‌ها نیستند. درحقیقت، شما باید رفتار خود را به قشر یک درصدی دنیا نزدیک کنید. بسیاری از افراد با این تصور که هزینه‌های اندک، تأثیری بر وضعیت اقتصادی آن‌ها ندارد، اقدام به خرج‌تراشی‌هایی دراین رابطه می‌کنند. همین امر، باعث می‌شود هزینه‌های به ظاهر کوچک، پس ازگذشت مدتی کوتاه، تأثیر فاحشی روی بودجه افراد بگذارد. اگرچه همواره افراد ثروتمند متهم به خرج‌های افراطی می‌شوند، با این‌حال، این امر در رابطه با افرادی است که به اصطلاح یک شبه به ثروت‌های کلان دست پیدا کرده‌اند.

بی‌تردید، «کامیابی» امری پلکانی بوده و افرادی که موفق می‌شوند تا به بالاترین مرتبه‌های آن دست پیدا کنند، هرگز مسیری را که برای رسیدن به نقطه کنونی طی کرده‌اند، از یاد نخواهند برد.

در راستای کسب ثروت، لازم است همواره امور مالی خود را تحت کنترل داشته و از اهمیت اقدامات خلاقانه در راستای کاهش هزینه‌هاغافل نشوید. آنها تمرکز خود را روی فرصت‌ها گذاشته و به همین دلیل، هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه آن‌ها شود. یکی از وجوه تمایزات افراد فقیر و ثروتمند این است که فقرا در اکثر موارد تنها موانع را می‌بینند و این امر در حالی است که افراد کامروا و ثروتمند توجه خود را معطوف به فرصت‌ها می‌کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید به موفقیت برسید و سریع‌تر پیشرفت کنید. 

خواندن کتاب اسرار ذهن ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال موفقیتند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان