دانلود و خرید کتاب زندگی خود را طراحی کنید بیل برنت ترجمه سیمین موحد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی خود را طراحی کنید اثر بیل برنت

کتاب زندگی خود را طراحی کنید

معرفی کتاب زندگی خود را طراحی کنید

کتاب زندگی خود را طراحی کنید نوشتهٔ بیل برنت و دیو اوانز و ترجمهٔ سیمین موحد است. انتشارات کتیبه پارسی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد طراحی گام‌به‌گام زندگی دلخواه و برای خلق یک زندگی شاد و بامعنا است.

درباره کتاب زندگی خود را طراحی کنید

کتاب زندگی خود را طراحی کنید در ۱۱ بخش و یک نتیجه‌گیری نوشته شده است. این کتاب توصیه‌هایی برای داشتن یک زندگی بهتر را در بر گرفته است؛ برای نمونه با مطالعهٔ این اثر یاد می‌گیرید که از جایی که هستید شروع کنید، قطب‌نما بسازید، از گوشه‌ای که گیر کرده‌اید بیرون بیایید، شغل رؤیایی خود را طراحی کنید،  شادی و خوشبختی را انتخاب کنید و یا یک گروه درست کنید. 

خواندن کتاب زندگی خود را طراحی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و موفقیت در حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی خود را طراحی کنید

«استیو جابز و بیل گیتس، هرگز رزومه یا برگهٔ سوابق کار ننوشتند، به سمینارهای موفقیت نرفتند یا برای دستیابی به بهترین لحن، بهترین جمله‌بندی یا بهترین توصیه‌نامهٔ شغلی، تلاش نکردند و به این در و آن در نزدند. کمال‌طلبی هیچ جایی در طراحی زندگی ندارد، و مسلماً مدل معیار شغل‌یابی که ۹۰ درصد آمریکایی‌ها از آن پیروی می‌کنند هم ابداً کامل نیست. مدلی که بعضی‌ها می‌گویند، نرخ موفقیتش ۵ درصد است. درست است، ۹۰ درصد ما از شیوه‌ای استفاده می‌کنیم که فقط ۵ درصد ممکن است موفق باشد.

کورت مردی بود که تازه دورهٔ دستیاری دو سالهٔ بعد از اخذ مدرک طراحی‌اش از استنفورد را تمام کرده بود. پیش از آن هم مدرک معماری‌اش را از دانشگاه بیل گرفته بود. آنجا بود که او و همسرش، سندی، فهیدند که نخستین بچه‌شان در راه است. آنها تصمیم گرفتند از سیلیکون وَلی کالیفرنیا به آتلانتای جورجیا بروند تا نزدیک خانوادهٔ سندی زندگی کنند. کورت سرانجام آماده بود از تمام مدارک عالی دانشگاهی خود برای آغاز کار و حرفه‌ای استفاده کند که هم آن‌را دوست داشته باشد و هم زندگی خود و خانواده‌اش را تأمین کند. کورت می‌دانست چطور مثل یک طراح بیندیشد، اما اول که به جورجیا رسید، احساس کرد لازم است ارزش خودش را به همسر و خانوادهٔ همسرش ثابت کند. فکر کرد لازم است هر چه سریع‌تر به آنها نشان دهد که مرد کار و زندگی است.

پس دست به کار شد و در همان محل خودشان، دنبال کارهایی که با رزومه‌اش متناسب باشد گشت. او چندین جا را پیدا کرد و کلاً سی‌وهشت درخواست کار نوشت و رزومهٔ چشمگیرش را هم به آن افزود و سی‌وهشت طرح زیبا برای هر یک از درخواست نامه‌هایش تهیه کرد و فرستاد.

او می‌بایست همهٔ متقاضیان دیگر آن مشاغل را با یک حرکت از میدان به در کرده باشد و ده‌ها شرکت آن منطقه، او را دعوت به کار کرده باشند. اما چنین نشد. از سی‌وهشت درخواست شغلی که کورت فرستاد، فقط هشت نامهٔ رد درخواست دریافت کرد و از سی شرکت دیگر هیچ خبری نشد. هشت تا پاسخ منفی و سی تا هیچی؛ نه مصاحبه‌ای، نه پیشنهادی، نه طرحی. هیچی. کورت به‌شدت دلسرد و نگران شد و ترسید که مبادا نتواند مخارج زن و بچهٔ نوزادش را تأمین کند. تازه او آدمی بود که فارغ‌التحصیل دانشگاه بیل و استنفورد، یعنی معتبرترین دانشگاه‌های جهان بود. شاید فکر کنید، با این اوصاف وای به حال ما!»

درآمد میلیون دلاری برای همه
مایک کالینز
بیش یادگیری
اسکات یانگ
قدرت شروع ناقص
جیمز کلیر
سهل گرایی
گرگ مک‌کیون
نویز
دنیل کانمن
طرز فکر
کارول اس دوک
بازی موقعیت
لورتا گراتزیانو برونینگ
چرا کار می کنیم؟
بری شوارتز
بیش یادگیری
اسکات یانگ
هر برند یک قصه است
دانلد میلر
سختی کارهای سخت
بن هوروویتز
گاو بنفش
ست گادین
دیزاین یک شغل است
مایک مونتیرو
غافلگیری روز مادر
جان برنشتاین
یک تصمیم
مایک بایر
ادبیات من
سدونی اسمیت
کیخسرو
آتوسا صالحی
شیب
ست گادین
معنای سفر
امیلی توماس
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین

نظرات کاربران

کاربر 5752145
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

لطفاً در بی نهایت قرار دهید ممنون

کاربر ۷۴۹۹۵۹۴
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

زندگیتو خودت طراحی کن به نظرم کتابه خیلی خیلی خوبیه و اینکه هیچ غیر ممکنی وجودنداره ققط کافیه خودمون رو باور داشته باشیم و زندگی رو شروع کنیم بعد میتونیم اونو طراحی کنیم و شاد باشیم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
مسئله بر سر یافتن شغل عالی‌تر نیست، بر سر «عالی» کردن شغلی است که همین حالا دارد
MohammadReza Yusefi
قواعد ایده‌پراکنی ۱. در پی کمّیت باشید، نه کیفیت ۲. از قضاوت دوری جویید و ایده‌ها را سانسور نکنید ۳. با استفاده از ایده‌های دیگران، ایده‌پردازی کنید ۴. ایده‌های عجیب و غریب را تشویق کنید
chista
چون در طراحی زندگی، هر چه که عملی نباشد،‌ مشکل نیست.
Ayda
پس، ما باید قضاوت را کنار بگذاریم و منتقد درون‌مان را ساکت کنیم تا بتوانیم همهٔ ایده‌ها را از مغزمان بیرون بکشیم. اگر این کار را نکنیم، شاید چند ایدهٔ خوب داشته باشیم، اما بیشترشان از دست می‌روند و در سکوت، پشت دیوارهای زندان قضاوتِ مغزمان محبوس می‌مانند، دیوارهایی که برای محافظت از ما در برابر اشتباه‌کردن یا احمق به نظررسیدن ساخته شده است.
chista
طراحان یاد می‌گیرند که انواع ایده‌های عجیب و غریب داشته باشند، زیرا می‌دانند که دشمن شمارهٔ یک خلاقیت، قضاوت است. مغز ما چنان یاد گرفته انتقادی باشد و مدام دنبال ایراد بگردد و قضاوت کند که اصلاً عجیب است که تا حالا ایده‌ای خلق شده!
chista
قالب‌بندی دوبارهٔ این پرسش که «وقتی بزرگ شدی، می‌خوای چکاره بشی؟» این است: «دوست‌داری در آینده به چه کسی تبدیل بشی؟» زندگی یعنی رشد و تغییر. زندگی ایستا نیست. رسیدن به مقصدی معین نیست. پاسخ‌دادن به پرسشی یک‌بار برای همیشه نیست. هیچ‌کس درواقع نمی‌داند که می‌خواهد چه باشد؛ حتی کسانی که در فرمی جلوی پزشک، وکیل یا مهندس بودن علامت زدند. اینها تنها پرسش‌های مبهمی در مسیر زندگی هستند. در هر قدم از راه، دنیایی پرسش وجود دارد. چیزی که مردم لازم دارند، روندی از طراحی است تا بدانند چه می‌خواهند، به چه کسی می‌خواهند تبدیل شوند و چطور زندگی دلخواه‌شان را طراحی کنند.
chista
بزرگ‌ترین حقیقت این است که بدانید زندگی را نمی‌شود به‌طور کامل و تمام عیار برنامه‌ریزی کرد و مشکلات زندگی هم فقط یک راه‌حل ندارند.
chista
در تفکر طراحی، ما همیشه می‌گوییم، «از مشکل شروع نکن، از آدم‌ها شروع کن، از همدلی شروع کن». وقتی ما با کسانی که از محصولات‌مان استفاده می‌کنند احساس همدلی داشته باشیم، دیدگاه مان را تعریف می‌کنیم، ایده‌پردازی می‌کنیم و شروع به پیش‌نمونه‌سازی می‌کنیم تا ببینیم چه چیزهایی را هنوز در مورد مشکل موجود نمی‌دانیم.
chista

حجم

۵۷۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۵۷۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان