دانلود و خرید کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) اولریک امیل دوپری ترجمه مژگان جمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) اثر اولریک امیل دوپری

کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

معرفی کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) نوشتهٔ اولریک امیل دوپری و ترجمهٔ مژگان جمالی است. انتشارات کتیبه پارسی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی روش باستانی و شفابخش بومیان هاوایی برای بهبود بخشیدن به روابط، بخشش و عشق است.

درباره کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) حاوی دستورالعمل‌هایی برای چینش خانوادگی یا سیستمی و به دنبال آن توصیف هواوپونوپونو (کنفرانس خانوادگی به روش‌هاواییایی) است. علاوه بر این، با استفاده از تمرینات عملی این کتاب می‌توانید هواوپونوپونو و چینش خانوادگی را ترکیب کرده و برای خود و اطرافیانتان زندگی بهتری خلق کنید. پاراسِلسوس پزشک، فیلسوف و عارف در سال‌های ۱۵۴۱-۱۴۹۳، عمیقاً معتقد به رویکرد تلفیق عناصر فردی برای دستیابی به یک کلّ قدرتمندتر بود. این رویکرد که spagyric نام گرفته از ریشه‌ٔ مصری spao به معنای جدا و agerio به معنای وحدت بخشیدن و تلفیق کردن است. در این شیوه‌‌ٔ طبیعی شفادهی، با تکیه بر دستورالعمل‌های باستانی و فرمول‌هایی که نسل به نسل از پیشینیان به امروزیان رسیده، از روش‌های درمان با دارو و روان‌درمانی نیز استفاده می‌شود. یکی از دستاوردهای این روش، تولید پماد شفابخشی است که از ترکیب چند گیاه دارویی خاص تهیه می‌شود.

خواندن کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

«همهٔ ما در تلاشیم شاد زندگی کنیم؛ اما گاهی اوقات این کار آنقدرها هم که به‌نظر می‌رسد، ساده نیست. مطمئنم شما هم مثل خود من عشق یک‌طرفه، اندوه، یأس و مشاجره بر سر موضوعات خُرد و بی‌ارزش را تجربه کرده‌اید، یا دست کم شاهد آن بوده‌اید. شاید دقایقی بوده که واقعاً نمی‌دانستید با شرایط فعلی چطور کنار بیایید و چگونه به زندگی ادامه بدهید، یا لحظاتی احساس ناامیدی محض کردید. من نیز این شرایط را با پوست و گوشت و استخوانم لمس کرده‌ام و نیک می‌دانم که شما هم به نوبهٔ خود، طعم تلخ آن‌ها را چشیده‌اید. شاید شرایطمان متفاوت بوده، اما احساس مزاحم و موذی‌ای که مدام مانند دارکوب بر سرمان می‌کوبد، بسیار مشابه است؛ و نوید اینکه همهٔ ما می‌توانیم خود را از چنگال ظالم این احساسات منفی برهانیم. این کتاب برای شما نوشته شده، شمایی که کمک می‌کنید و کمک می‌گیرید، برای کسانی که می‌خواهند شاد و سرشار از توازن و هماهنگی زندگی کنند، برای خلق روابط مالامال از عشق و دستیابی به ثروت مادی و معنوی. بدین منظور، در صفحات پیش رو، دو ابزار خارق‌العاده در اختیارتان خواهم گذاشت:

چینش خانوادگی یا سیستمی و هواوپونوپونو (سنت بخشش هاواییایی). زمانی که به این ابزارها مجهز باشید، خواهید توانست موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و به اهدافتان یک گام نزدیک‌تر شوید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۰۰۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان