دانلود و خرید کتاب کوچینگ زندگی علی صاحبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچینگ زندگی اثر علی صاحبی

کتاب کوچینگ زندگی

معرفی کتاب کوچینگ زندگی

کتاب کوچینگ زندگی نوشتهٔ علی صاحبی و امیرمحمد پهلونژاد است. انتشارات اندیشه احسان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد خودشکوفایی در سایهٔ راه‌بریِ شخصی است.

درباره کتاب کوچینگ زندگی

کوچینگ یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است که منجربه سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد. به زبان ساده می‌توان گفت کوچینگ فرایندی است که عملکرد و کارآیی فرد را بهبود می‌بخشد و بیشتر بر روی حال تمرکز دارد تا اینکه بخواهد به گذشته یا آیندهٔ دور بپردازد. در کتاب کوچینگ زندگی نیز در تعریف این کلمه آمده است که کوچینگ یعنی کمک به توانمندسازی انسان‌ها تا با طراحی چشم‌انداز بزرگ زندگی خود، بتوانند اهداف مثبت خود را کشف و شناسایی کرده و آن‌گاه در جهت تحقق آن گام عملی بردارند.

کتاب حاضر دربردارندهٔ مجموعه ابزارها و مهارت‌های کوچینگ در جهت راهبری شخصی است. راهبری شخصی مقدمه و هستهٔ مرکزی راهبری افراد، سپس راهبری گروه‌ها و در نهایت راهبری سازمان است. هر کس بخواهد دست به راهبری دیگران بزند، ابتدا باید راهبری خودش را فرا بگیرد. در این کتاب تمام ابزارهای مربوط به مهارت‌های خوداندیشی، کشف و شناسایی ارزش‌ها، توانمندی‌ها، طراحی چشم‌انداز و دورنمای مثبت از آینده و در نهایت رسالت یا مأموریت خود در زندگی جمع‌آوری شده است. این کتاب که در واقع دست‌نامهٔ برنامه‌های کوچینگ و دوره‌های کارگاهی راهبری شخصی و مدیریت خود است، خواننده را با ارائهٔ تمرین‌های ویژهٔ هر مفهوم و مهارت، گام‌به‌گام هدایت می‌کند تا بتواند با دردست‌داشتن یک نقشهٔ روشن از فرایند حرکت به‌سوی راهبری شخصی گام بردارد. هر گام این کتاب دارای ۲ بخش است. بخش نخست، تئوری زیربنایی و مؤلفه‌های اساسی راهبر  شخصی را در آن گام توضیح می‌دهد و بخش دوم، شامل تمرین‌های آن گام است.

خواندن کتاب کوچینگ زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که خواهان رشد و شکوفایی شخصی خود و اثرگذاری مثبت بر محیط پیرامون خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کوچینگ زندگی

«به هریک از این هشت قلمرو زندگی خود توجه کنید. هریک از این قلمروها در زندگی کنونی شما چه وضعیتی دارند؟ هر قلمرو یا بخش را براساس میزان رضایت‌مندی و خشنودی‌تان رتبه‌بندی کنید. توجه کنید که اگر میزان خشنودی و رضایت شما بسیار کم است نمره صفر می‌گیرد و اگر بسیار خشنود و رضایت‌مندید نمره ده. دقت کنید که مرکز این چرخ نمره صفر است.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۲۸۹۴۵
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

کتابِ به این خوبی حتی یه صفحه شو نمیشه خوند چون صفحات اسکن شده و خوندنش سختِ. من با کلی شوق اومدم سراغش ولی قابل خوندن نیست. بهتر بود این تفاوت رو یه جا می نوشتین تا قبل از خرید بدونیم.

کاربر ۵۷۷۱۷۸۶
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

کلا انتشارات اندیشه احسان هیچ گونه ویراستاری یا ویرایشی بر روی کتاب هایش ندارد و همیشه کتاب های این ناشر پر از غلط املایی هست

نگار
۱۴۰۱/۰۹/۱۲

کتاب بسیار عالی و کاربردی حتما مطالعه بفرمایید

کاربر ۲۱۷۳۷۹۴
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

این قیمت برای نسخه pdf بالاست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان