دانلود کتاب صوتی تله شادمانی با صدای ساسان خادم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تله شادمانی اثر راس هریس

دانلود و خرید کتاب صوتی تله شادمانی

معرفی کتاب صوتی تله شادمانی

کتاب صوتی تله شادمانی نوشتهٔ راس هریس و ترجمهٔ علی صاحبی و مهدی اسکندری است. ساسان خادم و مهتاب جعفرپناه گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات سایه سخن آن را منتشر کرده است. این کتاب به ما یاد می‌دهد دست از تقلاکردن برداریم و زندگی کنیم.

درباره کتاب صوتی تله شادمانی

کتاب صوتی تله شادمانی که ویراستهٔ «نرگس مساوات» و «الهام اثنی‌عشری» است، بر پایۀ رویکرد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) نوشته شده است. این روش، شیوه‌های بدیعی دربارۀ مسئلۀ شادمانی و رضایتمندی از زندگی بیان می‌کند. پروفسور «استیون هیز» را بنیان‌گذار روش ACT (درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد) دانسته‌اند. این کتاب صوتی افق‌هایی روشن برای رهایی از زندانمان و به دست آوردن زندگی شادمان به ما نشان داده است. نویسندهٔ اثر صوتی حاضر، راس هریس توضیح داده است که راهی که بیشتر ما در تلاش برای یافتن خوشبختی به سر می‌بریم، باعث می‌شود خود را بدبخت کنیم و استرس، اضطراب و افسردگی داشته باشیم. این کتاب صوتی برای رفع این مسائل نوشته شده است. این کتاب به ما یاد می‌دهد دست از تقلاکردن برداریم و زندگی کنیم.

شنیدن کتاب صوتی تله شادمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره علی صاحبی

علی صاحبی در سال ۱۳۴۳ در گرگان متولد شد. دورۀ کارشناسی و کارشناسی‌ارشد خود را در دانشگاه تهران گذراند. در سال ۱۳۷۵ در رشتۀ روان‌شناسی بالینی از دانشگاه نیوساوت‏ ولزِ سیدنی درجهٔ دکتری گرفت و در ۱۳۷۷ به دریافت درجۀ فوق‌دکتری در اختلالات وسواس از کلینیک اختلالات اضطرابی دانشگاه سیدنی نایل آمد. او دوره‌های رسمی «شناخت‌درمانی» را زیر نظر «آلبرت آلیس» گذراند و گواهی رسمی «طرح‌واره‌درمانی» را از «جفری یانگ» گرفت. مدت ۸ سال به‌عنوان مدرس روان‌شناسی بالینی در دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت کرد. در سال ۲۰۰۶ میلادی به جنبش روان‌شناسی مثبت‌نگرِ تئوری انتخاب و مؤسسۀ واقعیت‌درمانی «دکتر ویلیام گلسر» پیوست و به‌عنوان مربی ارشد و عضو هیئت‌علمی مؤسسه فعالیت کرد. در سال ۲۰۰۸ با دریافت مجوز رسمی از ویلیام گلسر، مرکز آموزش واقعیت‌درمانی ایران را بنیان‌گذاری کرد. از دکتر علی صاحبی ده‌ها جلد کتاب و ۱۴ cd آموزشی و چندینDVD صوتی/ تصویری و ِِبیش از ۳۵ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی منتشر شده است. او که همهٔ کتاب‌های ویلیام گلسر را ترجمه کرده، از شاگردان بنام او بوده است که در سال ۲۰۱۲ نامۀ تقدیری از دکتر گلسر نیز دریافت کرد.

بخشی از کتاب صوتی تله شادمانی

«اگر در انتظار آغاز زندگی مطلوب هستید، دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد. این انتظار باید به انتها برسد.

اکثر انسان‌ها اسیر تصورات ذهن خود هستند؛ اما با وجود این زندان ذهن، واقعیت این است که قفس ذهن، نرده‌ای برای جلوگیری از خروج شما ندارد، و اگر بخواهید می‌توانید از این بند رها شوید.

و کتاب راس هریس، برای رهایی از این زندان و به دست آوردن زندگی شادمان واقعی، افق‌هایی روشن به ما نشان می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان