دانلود و خرید کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی فائزه رهبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی اثر فائزه رهبری

کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی

نویسنده:فائزه رهبری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی

کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی نوشتهٔ فائزه رهبری است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر کوشیده است تا تبدیل‌شدن به یک کوچ حرفه‌ای را آموزش دهد.

درباره کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی

کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی از تعریف کوچینگ آغاز شده و با گذر از بخش‌هایی درمورد تاریخچهٔ کوچینگ، اصول اخلاقی کوچینگ، ۲ بال مهم کوچینگ، پروتکل جلسات کوچینگ و کسب‌وکار کوچینگ، با بخشی تحت‌عنوان «سلف کوچینگ» به پایان رسیده است. کوچینگ یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است که منجربه سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد. به زبان ساده می‌توان گفت کوچینگ فرایندی است که عملکرد و کارآیی فرد را بهبود می‌بخشد و بیشتر بر روی حال تمرکز دارد؛ تا اینکه بخواهد به گذشته یا آیندهٔ دور بپردازد.

آموزش کوچینگ مطابق استاندارد فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) از ۱۱ صلاحیت تشکیل شده است که در ۳ سطح کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری تعریف شده‌اند. این صلاحیت‌ها برای افراد گوناگون (از دانشجویان تا افراد حرفه‌ای و بازنشستگان) در مراحل مختلف زندگی کارآمد هستند؛ زیرا این صلاحیت‌ها منجربه افزایش آگاهی از خود، به‌دست‌آوردن اطلاعاتی درمورد ایجاد ارتباطی پایدار و داشتن گفت‌وگویی اثرگذار جهت کمک به دیگران و مسئولیت‌پذیری در امور مهم خواهند شد.

خواندن کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون کوچینگ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کوچینگ بخوان تا کامروا شوی

«معنی کوچینگ در روانشناسی و به‌طور کلی این واژه در فرهنگ لغت برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد، اما در کل می‌توان گفت کوچ یا مربی به فرد کمک می‌کند تا با راهنمایی‌های او مشکلاتش را خودش حل کند و عملکردش را بهبود بخشد. این درحالی است که در روش‌های دیگر (آموزش، مشاوره و منتورینگ) به دنبال این هستیم که به سؤالات فرد پاسخ دهیم و او را راهنمایی کنیم.

فرقی نمی‌کند که فرایند کوچینگ در عرصه ورزشی، زندگی یا کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد؛ یک کوچ خوب معتقد است افراد پاسخ مشکلاتشان را می‌دانند، فقط باید به آن‌ها کمک کرد تا این پاسخ‌ها را کشف کنند.

یکی از مهم‌ترین وظایف کوچ، سؤال پرسیدن است تا کوچی (فرا گیرنده) به چیزهایی در ذهن خودش برسد که تا به حال نرسیده بود که این کار را با استفاده از سؤال‌های قدرتمند انجام می‌دهد. وقتی فرد به یک ایده یا فکر ناب می‌رسد به این لحظه در اصطلاح  Aha Moment می‌گویند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۹۶۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۴۷,۸۸۰
تومان