دانلود و خرید کتاب خانم بریج، معلم گیج دن گاتمن ترجمه محبوبه نجف خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانم بریج، معلم گیج اثر دن گاتمن

کتاب خانم بریج، معلم گیج

معرفی کتاب خانم بریج، معلم گیج

کتاب خانم بریج، معلم گیج نوشتهٔ دن گاتمن و ترجمهٔ محبوبه نجف خانی و ویراستهٔ شهره احدیت است و نشر افق آن را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ ۲۱جلدی مدرسه عجیب و غریب است. در مدرسه عجیب و غریب برخلاف بیشتر مدرسه‌ها همهٔ اتفاقات حول محور بچه‌های مدرسه نیست. گاهی مدیر با حال مدرسه، آقای ناوال، گاهی مستخدم و گاهی هم معلم هنر، خانم فالکن دست به کارهایی می‌زنند که حتی به فکر بچه‌ها هم نمی‌رسد. نویسنده در هر قسمت از این مجموعه یکی از اتفاقات مدرسه را روایت می‌کند.

درباره کتاب خانم بریج، معلم گیج

«خانم بریج، معلم کلاس دوم ما، نه بلد است بخواند و نه بنویسد و نه جمع و تفریق کند. او کم‌هوش‌ترین معلم کل تاریخ جهان است! حالا ما بچه‌ها باید خواندن و نوشتن و ریاضی یادش بدهیم!»

در مدرسهٔ عجیب و غریب همه چیز درهم و برهم است. در این مدرسه، از یک طرف مدیر، معلم‌ها، خانم کتابدار و راننده اتوبوس مدرسه با آن‌هایی که می‌شناسیم فرق دارند و از طرف دیگر دانش‌آموزان.

ای. جی وروجک هم که داستان‎‌ها را تعریف می‌‎کند، هم از مدرسه بدش می‌آید و هم از دختر درس‌خوان و لوسی به اسم آندریا یانگ که همیشه خودش را برای معلم‌ها شیرین می‌کند.

اما انگار در این مدرسهٔ عجیب و غریب، مدیر و معلم‌ها بیشتر با شیطنت‌های ای.جی همراهی می‌کنند تا با شیرین‌کاری‌های آندریا!

خواندن کتاب خانم بریج، معلم گیج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دن گاتمن

دن گاتمن، نویسندهٔ امریکایی در مجموعه کتاب‌های مدرسه پرماجرا به زبانی ساده و طنزآمیز، ماجراهایی که در مدرسه برای ای جی اتفاق افتاده را بیان می‌کند. این مجموعه به زبانی ساده و شیرین نوشته شده و منتخب شورای کتاب کودک با رتبه چهار ستاره شده است.

دن گاتمن نویسنده امریکایی متولد ۱۹۵۵ با نام کامل Daniel Edward Gutman سابقه نوشتن برای نشریات کودکان و حتی آموزش در دبستان‌ها را نیز دارد.

زبان داستان‌های گاتمن شادی‌آفرین و طنز است و با شوخی‌های کلامی بسیاری همراه است. به دلیل بیان شیوه‌های تدریس خلاق، خواندن آن برای آموزگاران بسیار جذاب و مفید است.

بخشی از کتاب خانم بریج، معلم گیج

«خانم بریج به ما گفت که حالا وقتش است که میزمان را مرتب کنیم و ببینیم چه‌قدر ریاضی بلدیم.

اَه!

خانم بریج از من پرسید: «اگر من پنجاه و هشت‌تا سیب بِهِت بدهم و آقای ناوال، مدیر مدرسه، بیست و هشت‌تایش را از تو بگیرد، چندتا سیب برایت می‌ماند، اِی. جِی؟»

گفتم: «چه اهمیتی دارد که چندتا سیب برایم می‌ماند، چون از سیب بدم می‌آید. اگر به من باشد، شما و آقای مدیر می‌توانید همهٔ سیب‌ها را برای خودتان بردارید، من حتی یک‌ذره هم ناراحت نمی‌شوم.»

آندریا یانگ، همان دختری که جلوی کلاس می‌نشیند، گفت: «سی‌تا سیب برایت می‌ماند.» همچین نیش‌هایش را باز کرده بود که انگار همین الان یک‌عالمه هدیهٔ تولدش را باز کرده است. آندریا یانگ فکر می‌کند خیلی باهوش است.

من گفتم: «از ریاضی بدم می‌آید.»

خانم بریج گفت: «راستش، من هم همین‌طور!»

همه گفتیم: «شما هم بدتان می‌آید؟»

ــ همین‌طوره! من حتی نمی‌دانم چهار ضربدر چهار چند می‌شود؟»


نظرات کاربران

mina parvazian
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

خواندن این کتاب رو به تمام آموزگاران و دانش آموزان پیشنهاد می کنم✨️

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان