دانلود کتاب صوتی بین دو نیمه با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بین دو نیمه اثر دن گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی بین دو نیمه

معرفی کتاب صوتی بین دو نیمه

کتاب صوتی بین دو نیمه نوشته دن گاتمن، از مجموعه مدرسه پرماجرا انتخاب شده است. این داستان‌ها از زبان ای جی روایت می‌شود؛ پسری که از مدرسه متنفر است اما با این حال لحظات جالبی را در مدرسه و با دوستانش می‌گذراند.

نسخه صوتی این داستان جذاب و خنده‌دار را می‌توانید با ترجمه روژین شاملو و صدای شرگان انورزاده بشنوید.

درباره کتاب صوتی بین دو نیمه

ای جی، کلاس دوم دبستان است. او از مدرسه متنفر است ولی خب مدرسه‌ای که او در آن درس می‌خواند، مدرسه معمولی نیست. مدیر مدرسه برای اینکه بچه‌ها را شاد کند لباس بابانوئل می‌پوشد یا از سقف آویزان می‌شود و سرایدار مدرسه هم از دیوار راست بالا می‌رود. بهرحال ای جی خاطرات خنده‌داری در مدرسه‌اش می‌سازد و آن‌ها را در این کتاب برای بقیه تعریف می‌کند. 

تیم مدرسه‌ای که ای جی در آن درس می‌خواند، «گوزن های شمالی» نام دارد و خب، بگذارید اینطور بگویم که این تیم، همیشه بازنده است؛ اما وضعیت نباید اینطوری ادامه پیدا کند و مدرسه هم تصمیم گرفته کاری برای تغییر وضعیت تیم انجام دهد. بهترین کاری که در این شرایط می‌شود انجام داد، کمک و استفاده از یک مربی جدید است و این مربی جدید کسی جز خانم «هایات» نیست....

داستان‌های مجموعه مدرسه پرماجرا با بیان خلاقانه و طنز، هم از علاقه‌مندی بچه‌ها صحبت می‌کند و هم روش‌های تدریس را به مربیان و معلمان آموزش می‌دهد. زبان طنز و شوخی‌های کلامی آن بچه‌ها را می‌خنداند و یک راهنمای عالی برای والدین، مربیان و کسانی است که با این گروه سنی کار می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی بین دو نیمه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی بین دو نیمه برای تمام نوجوانان تجربه جالبی رقم می‌زند. با این حال اگر با گروه سنی کودکان و نوجونان کار می‌کنید یا دوست دارید در دنیای جذاب بچه مدرسه‌ای ها غرق شوید و خودتان را به خنده از ته دل مهمان کنید، کتاب صوتی بین دو نیمه گزینه خوبی برای شما است.  

درباره دن گاتمن

دن گاتمن در سال ۱۹۵۵ درنیویورک به دنیا آمد. او را به دلیل کتاب‌های معروف مدرسه پرماجرا می‌شناسند اما پیش از این که نوشتن برای کودکان را آغاز کند، مدت زیادی برای بزرگسالان می‌نوشت.

دن گاتمن در رشته روان‌شناسی تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۰ به طور حرفه‌ای به نوشتن روی آورد. او که خودش هم مانند شخصیت اول کتابش به بازی‌های ویدیویی علاقه زیادی دارد، مجله‌ای برای بازی‌ها راه‌اندازی کرد و ناگهان به یک متخصص در این زمینه تبدیل شد. او همچنین با مجلات مختلف مرتبط با کامپیوتر مانند نشریه Genie Livewire همکاری می‌کند. تمام کتاب‌های این مجموعه که تعداد آن‌ها به بیش از هفتاد جلد می‌رسد با امتیاز چهار و پنج ستاره به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شده‌اند.

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده از گویندگان حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده کتاب با سایت نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند. علاوه بر این در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است.

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت کرده است. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۹۴۷۳۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

سری کتاب های مدرسه پر ماجرا فوق العاده هست😍😍😍

بارانک
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

عااااشقشم من همه کتاب های این مجموعه را دارم فقط نمی دونم چرا انقدر کم از این کتاب صوتی شده است

sinahp
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

عالی بود ممنون از نویسنده و طاقچه

کاربر ۴۲۸۰۸۵۸
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

این مجموعه از این کتاب خیلی جذاب هست بنظر من گوش بدید این کتاب رو

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان