دانلود و خرید کتاب ابهام را در آغوش بگیر سوزان جفرز ترجمه بهار صادقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابهام را در آغوش بگیر اثر سوزان جفرز

کتاب ابهام را در آغوش بگیر

معرفی کتاب ابهام را در آغوش بگیر

کتاب «ابهام را در آغوش بگیر» نوشتهٔ سوزان جفرز با ترجمهٔ بهار صادقیان و ویراستاری سمانه عباسی در انتشارات نسل نواندیش چاپ شده است. در این کتاب می‌آموزید که چگونه به‌جای تلاش برای کنترل چیزهایی که قابل کنترل نیستند، از ناشناخته‌ها به‌عنوان تجربه‌ای جدید و ناب استقبال کنید.

درباره کتاب ابهام را در آغوش بگیر

ابهام را در آغوش بگیر کتابی است برای خواب شبانهٔ راحت‌تر. کتابی برای راحت‌ترکردن دردی که در ذهنمان داریم؛ دردی حاصل از تلاش برای کنترل امور غیرقابل کنترل. کتابی است برای تبدیل زندگی به یک ماجراجویی جالب به جای یک نگرانی همیشگی. این کتابی است برای مهیاکردن «چیزی پایدار برای چسبیدن به آن، چیزی که در جزرومد سهمگین تغییرات نابود نمی‌شود.»

کتاب ابهام را در آغوش بگیر اثری است که چگونگی مواجه با ترس‌ها و چالش‌های زندگی را آموزش می‌دهد، راه را برای برقراری روابط سالم و موفق می‌گشاید، اعتماد‌به‌نفس را جایگزین ترس می‌کند، ضرورت مسئولیت‌پذیری را آشکار می‌سازد و قدرت در‌آغوش‌گرفتن ابهامات زندگی را به مخاطب خود عرضه می‌کند؛ همان طور که مشخص است تنها خواندن کتاب این هدف‌ها را محقق نمی‌سازد بلکه پیروی از مطالب آن و ممارست بر تمرین‌هاست که موجب تأثیرگذاری حقیقی بر شخصیت فرد و تحقق اهداف می‌گردد. همچنین برای بهتر‌رسیدن به این راه تمرین‌هایی نیز در این کتاب تعبیه شده است. سوزان جفرز در کتاب ابهام را در آغوش بگیر، به شما کمک می کند تا آرامش ذهنی‌تان را در مواجهه با ناشناخته‌ها به‌دست آورید و نحوهٔ رویارویی با ترس‌ها و غلبه بر چالش‌های بزرگ را بیاموزید و اعتمادبه‌نفستان را افزایش دهید.

کتاب ابهام را در آغوش بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و افرادی که مدام در اضطراب کنترل اتفاقات اطرافشان به‌سر می‌برند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ابهام را در آغوش بگیر

«آیا بهتر نیست اتفاقات را در هنگام وقوعشان بپذیریم- چه خوب و چه بد- و یاد بگیریم در هنگام رخ‌دادن این اتفاقات رشد کنیم؟ باور دارم که هر ثانیه، هر روز، هر سن و هر تجربه چالشی را با خود به ارمغان می‌آورد. هنر شما این است که به تمام ابهام این چالش‌ها عشق بورزید. می‌دانم که این‌ها فقط کلام است؛ کلامی که نمی‌تواند دردی را توصیف کند که برخی از ما در زمان‌هایی تجربه می‌کنیم. اما اگر بتوانیم حس یأس و حتی وحشت در مورد آینده را به درکی تبدیل کنیم که بتوانیم از تمام این رخدادها بیاموزیم و رشد کنیم، مسیر بزرگی را پیموده‌ایم.

و اینکه آیا ما واقعاً می‌خواهیم که تمام چالش‌ها... غافلگیری‌ها... و ماجراجویی حقیقی «ندانستن» را از بین ببریم؟ اگر بتوانیم ابهام و ندانستن را به ماجراجویی تبدیل کنیم، تمام داستان چقدر شگفت‌انگیز می‌شود! حتی اگر امور به‌خوبی پیش نروند، ما همواره به جای قربانی، جست‌وجوگریم. «می‌خواهم بدانم همهٔ این‌ها درنهایت به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.»، «می‌خواهم بدانم که درنهایت در این مورد چه خواهم کرد.»، «می‌خواهم بدانم از این ماجرا چه خواهم آموخت.» خبر خوب اینکه می‌توانیم خود را آموزش دهیم که به جای نگران‌بودن، ماجراجو باشیم. می‌توانیم به این ادراک برسیم که ابهام امری بسیار هیجان‌انگیز است. زمانی که به آن می‌اندیشید، می‌بینید که اگر حقیقتاً بخواهید شاد باشید، چه انتخاب دیگری می‌توانید داشته باشید؟ ناشناخته... ابهام... توصیف بسیاری از شرایط زندگی ماست. آیا می‌خواهیم از زندگی دلزده باشیم یا برایش هیجان داشته باشیم؟ تصور می‌کنم راه دوم را ترجیح می‌دهید.

برای دستیابی به این شیوهٔ رشک‌برانگیز از حیات لازم است به عادت‌های کنونی‌مان در زندگی نگاهی بیندازیم و آنچه را بی‌فایده است، تغییر دهیم. لازم است عادت‌های سالم‌تری کسب کنیم که موجب آرامش ذهنی‌مان شوند و زندگی‌مان را سرشار از خلاقیت، عشق و شادی کنند. همان‌طور که بیشتر شما از کتاب‌ها و فایل‌های صوتی‌ام می‌دانید، من از طرفداران تمرینات روزانه‌ای هستم که به ما کمک می‌کنند عادت‌های سالم‌تری داشته باشیم. تمریناتی که کمک می‌کنند از تفکر خودِ سطح پایینمان (بخشی از وجودمان که سرشار از ناامنی، شک، درد و ترس است) به سوی تفکر با خودِ برترمان حرکت کنیم (آن بخش از وجودمان که سرشار از صلح، اعتمادبه‌نفس، قدرت و عشق است). وقتی می‌گویم امور در عرصهٔ خود برترمان همیشه بهتر به نظر می‌رسند، به من اعتماد کنید. در این عرصه است که می‌توانیم قدرت یابیم تا تمام ابهامات زندگی‌مان را در آغوش بکشیم.»

نظرات کاربران

bud
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

بی نهایت لطفا

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
وقتی انتظاراتی ایجاد می‌کنیم، به‌طور خودکار به بدترین دشمن خودمان تبدیل می‌شویم.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
فکر می‌کنم اگر این انتخاب را داشتم که بتوانم از هر فردی که این کتاب را می‌خواند چیزی را دور کنم، آن یک چیز انتظارات بود. اگر می‌توانستم چیزی را اضافه کنم، آن چیز اعتماد بود.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳

حجم

۳۲۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۳۲۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان